Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 7:00 am

Ja mina sain Age of Empires III'n, olen iloinen heart
PostPosted: Sun Nov 06, 2005 9:33 am

Tuolla aikaisemmin mainittiin, etta emerald eroaa jotenkin merkitsevasti rubysta & sapphiresta - milla tavalla erityisesti? o_O Lainasin kaverilta ja pelasin sita vahan aikaa enka huomannut siina mitaan kauhean erityista eroa (tosin pelasin vain yhden gym leaderin mutta kuitenkin...)
Pinkki nintendo DS + nintendogs kylla ihastuttaa, mutta en uskalla tuhlata rahojani siihen... Eipa ole pitkaan aikaan tullut pelailtua muuta kuin Clock Tower: The first fearia... gonk heart

AoiOnaga

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Nov 06, 2005 11:06 am

AoiOnaga
Tuolla aikaisemmin mainittiin, etta emerald eroaa jotenkin merkitsevasti rubysta & sapphiresta - milla tavalla erityisesti? o_O Lainasin kaverilta ja pelasin sita vahan aikaa enka huomannut siina mitaan kauhean erityista eroa (tosin pelasin vain yhden gym leaderin mutta kuitenkin...)

No, se "erityisesti" riippuu siita mita pitaa erityisena.
Joitain muutoksia:
Team Aqua/Magma molemmat rooleissa, molemmat yrittavat herattaa sen "oman" pokemoninsa (Aqua/Magma -jutut aiheuttavat sen suurimman muutoksen niihin kahteen muuhun peliin verrattuna). Monia uusia alueita, Battle Frontier -systeemit, yksi kokonaan uusi gym leader ja muitakin uudistettu, gym leadereita vastaan voi taistella uudestaankin, voi saada yhden niista Johto-alueen aloituspokemoneista (eli ne mita oli gold/silver/crystalissa). Niin ja sitten on lisaa kivaa pyydystettavaa, esimerkiksi Mew, Lugia ja Ho-oh.

...ja ne otukset liikkuvat, grafiikka hieman parempaa... (jee).

Tarpeeksi syita minulle ninja
PostPosted: Mon Nov 07, 2005 5:07 am

Liftrasir
Ja mina sain Age of Empires III'n, olen iloinen heart
Onko sulla se peli? Mie haluun lainaan sen pelin rofl

ToraHiksa

ToraHiksa

PostPosted: Wed Nov 09, 2005 12:20 am

Tuli tossa nyt pelattua pitkasta aikaa Harvest Moon For Girls pleikkarille pelii pelattua rolleyes Tykkaan muuten siita pelista mut inhottaa kun itse peli on japaniksi ja sit kun menee naimisiin nii peli loppuu siihen saman tien crying
PostPosted: Wed Nov 09, 2005 10:50 am

[ Message temporarily off-line ]

Dimnarion Sirfalas

Married Gaian

2,650 Points
  • Married 100
  • First step to fame 200
  • Elocutionist 200

GrimGent

PostPosted: Thu Nov 10, 2005 6:23 am

Rikku86
Tuli tossa nyt pelattua pitkasta aikaa Harvest Moon For Girls pleikkarille pelii pelattua rolleyes
Eh, miksi siita on olemassa erillinen versio tytoille?
PostPosted: Thu Nov 10, 2005 8:02 am

meppu
Crew

Taxet
Crew

PostPosted: Thu Nov 10, 2005 12:40 pm

PostPosted: Fri Nov 11, 2005 2:15 am

GrimGent
Rikku86
Tuli tossa nyt pelattua pitkasta aikaa Harvest Moon For Girls pleikkarille pelii pelattua rolleyes
Eh, miksi siita on olemassa erillinen versio tytoille?
Tytot paasevat iskemaan jatkia wink

ToraHiksa

AoiOnaga

PostPosted: Sat Nov 12, 2005 9:20 am

Tekisi kylla valilla mieli ottaa vanhoja peleja tuolta kaapista ja pelata. Minulla on aina pahana tapana pelata jotain pelia melkein loppuun, ja sitten jumittaa siina johonkin kohtaan. Sitten yleensa aloitan uuden pelin, ja kun jumitan siina, otan sen toisen, aiemman pelin (josta olen jo unohtunut kaikki tapahtumat yms.) aloitan sen alusta ja sitten jumitan, aloitan jonkin muun pelin alusta ja niin edelleen, loputtomasti. gonk

Fallout 2 olisi kylla tavoitteena pelata joskus lapi...
PostPosted: Sun Nov 13, 2005 3:12 am

ToraHiksa

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Nov 13, 2005 6:52 am

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 6:24 am

meppu
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Nov 14, 2005 10:15 am

ps3n ohjain nayttaa bumerangilta...
...siita ei siis paase eroon, se palaa aina takaisin... eek

Lufia II: Rise of the Sinistrals heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games