|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:49 am
Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:52 am
Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:54 am
Norwood Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding ok zat een Were-tail in... had ik al, maar toch, kan wel weer mooi 5K opbrengen twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:55 am
Shin Asuka Norwood Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding ok zat een Were-tail in... had ik al, maar toch, kan wel weer mooi 5K opbrengen twisted je hebt geluk, ik krijg meestal niet beter dan prisoner pants of tops sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 9:59 am
Norwood Shin Asuka Norwood Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding ok zat een Were-tail in... had ik al, maar toch, kan wel weer mooi 5K opbrengen twisted je hebt geluk, ik krijg meestal niet beter dan prisoner pants of tops sweatdrop heh ^^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:17 am
Shin Asuka Norwood Shin Asuka Norwood Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding ok zat een Were-tail in... had ik al, maar toch, kan wel weer mooi 5K opbrengen twisted je hebt geluk, ik krijg meestal niet beter dan prisoner pants of tops sweatdrop heh ^^" 'k krijg echt haast nooit boxen, heb ooit eens 3 pink links gehad en 1 enchanted trunk. Daar bleef het volgens mij wel bij sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:35 am
The Forbidden Angel Shin Asuka Norwood Shin Asuka Norwood Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding ok zat een Were-tail in... had ik al, maar toch, kan wel weer mooi 5K opbrengen twisted je hebt geluk, ik krijg meestal niet beter dan prisoner pants of tops sweatdrop heh ^^" 'k krijg echt haast nooit boxen, heb ooit eens 3 pink links gehad en 1 enchanted trunk. Daar bleef het volgens mij wel bij sweatdrop Het heeft te maken met hoe actief je op de site zelf bent, ik kan de hele dag lopen vissen maar dan krijg ik niets, maar als ik, zoals vandeweek in de avatartalk, lekker aan het posten ben krijg ik ineens weer rare events.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 10:44 am
Darlaa The Forbidden Angel Shin Asuka Norwood Shin Asuka Norwood Shin Asuka Waaaiii ^_______________^ ik heb net een pink giftbox gehad en eerder vandaag ook al een pink link i feel lucky ^^" congratzzz 3nodding ok zat een Were-tail in... had ik al, maar toch, kan wel weer mooi 5K opbrengen twisted je hebt geluk, ik krijg meestal niet beter dan prisoner pants of tops sweatdrop heh ^^" 'k krijg echt haast nooit boxen, heb ooit eens 3 pink links gehad en 1 enchanted trunk. Daar bleef het volgens mij wel bij sweatdrop Het heeft te maken met hoe actief je op de site zelf bent, ik kan de hele dag lopen vissen maar dan krijg ik niets, maar als ik, zoals vandeweek in de avatartalk, lekker aan het posten ben krijg ik ineens weer rare events. Oja dat zou het best eens kunnen zijn inderdaad, echt veel zit ik ook weer niet behalve bij deze guild zo ongeveer..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 11:34 am
ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 08, 2005 11:49 am
kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 6:35 am
ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 7:55 am
kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:08 am
kittyocean number_17 kittyocean Uumie-chan Ik ben benieuwd wie Kitty nog kiest als mod, ik kan wel wat collega's gebruiken whee Ik zie wel =D Het moeten mensen zijn die veel voor de Guild doen =D Er is er 1 die weer mod terug wil worden, maar dan wil ik hem eerst hier regelmatig zien =D nou zo vaak zie ik hem niet sweatdrop Daarom! Hij is 2x geweest sinds ik owner ben. Aan zo'n iemand heb ik niets =( Maar, er ik ga in de zomer 5 weken op vakantie, en ben dan zo'n 2 weken amper bereikbaar.... dan is het hebben van meer mods zeker makkelijk..... idd. dan heb je er toch zo'n 3 nodig ofzo 3nodding ik ga niet bedelen voor die functie ofzo..maar ik heb wat mod en admin ervaring op andere sites dus als je een keer iemmand nodig hebt dan wil ik het best proberen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:42 am
ButtonFly kiek ButtonFly kiek ik zit eigenlijk ook alleen maar op deze en nog een andere guild... en af en toe bij de chatterbox en soms bij anime/manga maar meer ook niet >.> Ik wil niet opdringerig klink/zijn ofzo hoor, maar heb je al naar Bleach gekeken? ik heb er wel al naar gekeken, maar ik denk dat ik die aflv niet goed geupload heb of niet volledig heb geupload.. Dus de bestanden waren niet compleet.. Dus ik moet ze ff verkleinen en op nieuw op de server zetten... kan even duren sweatdrop sorry Datzelfde probleem had ik trouwens ook bij Fruits Basket, vanaf afl 22, maar die heb ik wel gewoon af gekeken omdat het daar niet zo heel erg lang duurde. Ik zal aflv 1 er zo opzetten, moet je even kijken of het dan beter gaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 09, 2005 8:55 am
Woohooo een enchanted trunk biggrin ow ow wat zal derin zitte!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|