Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Koulu ja kaikki siihen liittyvä Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Pidätkö/piditkö koulunkäynnistä?
  Kyllä, ihan oikeasti.
  No joo...
  Whatever.
  Ei kai se pahaa tee/tehnyt, mutta...
  Lyhyesti ja ytimekkäästi: EN.
  Eipä tee/tehnyt minulle muuta kuin pahan mielen.
  Olen omena.
  MUAHHAHHAHHAH kärsikää pienet koululaiset, kärsikää!
View Results

mikeful

PostPosted: Wed Apr 25, 2007 1:23 pm

Carmen LaVihta
Enää kaksi päivää koulua,tral-lal-laa...ja yksi random tentti ensi viikolla,mutta minulle se on jo yhtä kuin loma. heart
Ilkeää. Meillä on vielä yksi kokonainen jakso jäljellä. sad
PostPosted: Fri Apr 27, 2007 5:40 am

Pääsy- ja soveltuvuuskokeet oli tänään. Omasta mielestä meni aika hyvin. Mutta en sitten tiedä olenko pyskologisten testien mukaan sopiva alalle.. Sen näkee sitten kesäkuun puolessa välissä kun tulokset julkastaan..

meppu
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Sat May 26, 2007 5:43 am

Nyt se loppu, miun ihana vuoteni Joutsenossa crying

Tai no, ihana ja ihana, elin koko teini-ikäni uudestaan yhden vuoden aikana kaikkine draamoineen sun muineen. ...no joo, oli se ihana.

Nyt on tavarat pitkin käytävää ja huonetta ja odottelen että porukat tulisi säkkien ja laatikoiden kanssa. Mitäköhän ensi vuodeksi... jospa sinne Imatralle pääsis.

Ooh, ja tähänastisen elämäni paras todistus cool Ne mistä jonkinlainen numero ylipäänsä oli olivat vitosia ja kurssista mille en edes mennyt tuli kolmonen domokun Suosittelen muillekin siis jos tahtoo viettää vuoden laiskotellen mutta silti saaden jotain aikaan.
Sain minä opintopisteitäkin 38,5 kipaletta, mitäköhän niille keksisi neutral
PostPosted: Sat May 26, 2007 7:28 am

Toinen päivä loppuu koulu~! Virallisesti siis enää VIISI päivää peruskoulua! Ihanaa. <3

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Lilygwen

Aged Explorer

7,450 Points
  • Nerd 50
  • Bookworm 100
  • Conversationalist 100
PostPosted: Sat May 26, 2007 7:34 am

Mulla loppui koulu viikko sitten ja heti alotin työharjottelun. Tän kesän jälkeen pitäisi olla kaikki pakolliset työharjoittelut kasassa. Sitten olis enää koulua jäljellä vuosi ja toivottavasti valmistun jossain 2008-09 paikkeilla. Aika nopeasti kyllä kulunu nää vuodet. Tässähän pitää kohta alkaa aikuistumaan. xp
PostPosted: Wed May 30, 2007 12:50 am

Bilsan opella joku ongelma xp Passittaa metsään mittaamaan puita saakeli vikalla kouluviikolla. Muilla tunneilla vaan katotaan jtn kanin kirousta...

Yralda

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150
PostPosted: Wed May 30, 2007 8:52 am

Enää huominen päivä työharjoittelussa (jossa pitää vain istua ja kuunnella, ehkä saan käydä Gaiassa rentoilemassa biggrin ) ja sitten perjantaina viimeinen koulupäivä. Vaikka silloinkin käydään jossain kirkossa ja on kevätjuhlaharjoituksia ja toivekonsertti 3nodding
Ja lauantaina kevätjuhla. En halua pois yläasteelta gonk Olo tuntuu jo niin vanhalta...
PostPosted: Sun Jun 03, 2007 6:10 am

PERUSKOULU LOPPUI EILEN AHAHAHAHAHAHHAHAAA!!
Tuli aika sairaan hyvä todistus. Neljä kasia, neljä kymppiä ja KAIKKI loput ysejä. Kasit olivat bilsa ja mantsa, missä olen aina ollut aika heikoilla, kotitalous jota ei ollut kuin seiskalla kun en ottanut valinnaiseksi ja jossa vaan vetelin omiani ja samat sanat myös puukässästä, joka siis sekin oli kasi. Valinnainen kuvis, ruotsi ja yhteiskuntaoppi nousivat kymppiin. cool Enkku nyt olikin ollut kymppi jo vähän aikaa... Gaiasta on ollut apua, tai ainakin uskottelen niin äidille joka mielellään välillä pistäisi koneen kiinni. :'P Ruotsi oli ollut aikaisemminkin, mutta oli tippunut, ja nyt siis nousi takaisin. Ja loput siis olivat ysejä, liikunta, kemia ja fysiikkakin, nehän tajuaa mun nerouden LOL. XD Hauskinta on että vietin oikeastaan koko vuoden vain Gaiassa. ''>_>
Keskiarvo siis 9.0, pelkkien lukuaineiden 9.1. Olen enemmän kuin tyytyväinen! ^o^
Viimeksi näin hyvä keskiarvo oli kutosella, jolloin se nimenomaan oli tasan 9.0.
Ai että, nyt voi hyvällä syyllä levätä ja nukkua koko kesän... Vaikka koko heinäkuu nyt meneekin töissä. :'(

Amitia

Adventuring Dragon

17,325 Points
  • Megathread 100
  • Lapin Patrol Kastra: Victory! 250
  • Spirit of the Smackdown! 100

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Aug 06, 2007 4:39 pm

Potkin tätä luetumpien aiheiden joukkoon (ja päivitän pollia, jos ei uuden kouluvuoden kunniaksi niin sitten muuten vaan).

Minun koulutukseni alkaa torstaina, milloin teidän? Vai menettekö ylipäänsä minnekään kouluun?

Minä en edes tiedä missä se oma kouluni sijaitsee, mutta oletettavasti minun pitää mennä sinne mistä kirjeetkin tulevat kun muutakaan osoitetta ei ole. neutral Hyvä Liftis, just näin...

"Missämäoon!?" -tilanteita tulossa, koska olen niin huono suunnistamaan kartan kanssa biggrin Pitää lähteä monta tuntia etuajassa.
PostPosted: Mon Aug 06, 2007 11:18 pm

Liftrasir
"Missämäoon!?" -tilanteita tulossa, koska olen niin huono suunnistamaan kartan kanssa biggrin Pitää lähteä monta tuntia etuajassa.

Sama vika. surprised En tiedä tarkalleen paljon yhtään minne olen menossa. Tiedän rakennuksen, mutta en tiedä minne siellä.

Noh... Ei se ole siinä minun uuden opiskelun aloittamisessa valitettavasti edes se pahin asia. Pahinta lienee se että joudun todennäköisesti -91 syntyneiden saartamaksi.

Voin jo kuvitella sen "haeks mulle tupakkaa?" -kysymysten määrän.... gonk

ja vastaus siihen siis on kuitenkin aina että "EN! D:< "

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 6:20 am

Pikku-Timppa

Pahinta lienee se että joudun todennäköisesti -91 syntyneiden saartamaksi.

Voin jo kuvitella sen "haeks mulle tupakkaa?" -kysymysten määrän.... gonk
Samaa mietiskelen. Omassa tapauksessa tietty voi aina olla että taideporukka on siirtynyt luovuutta vähän enemmän tukeviin aineisiin ja tuolta vinkumiselta säästyy. ninja

Aww, oli pakko ostaa itselleen uusi vihko, vaikka kaappi pursuaa entisiäkin puolitiessään tai ihan alussaan olevia. Mutta kun, kouluvuoden alussa pitää olla uusi vihko stare
PostPosted: Tue Aug 07, 2007 6:54 am

En päässyt opiskelemaan lähihoitajaksi, mutta torstaina olisi pääsykokeet työvoimakoulutukseen ja sekin sosiaali- ja terveysalalle. Jos vaikka siihen sitten pääsisi.. rolleyes

meppu
Crew

sa-mi-ra

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 11:04 am

Ysiykkösten keskelle joudun minäkin.
Huomenna alkaa.
Ja voisin ruveta hakemaan niille tupakkaa ja kiskoa hirveät hakurahat niistä. Tulisivat tarpeeseen.
PostPosted: Tue Aug 07, 2007 1:30 pm

Minulla alkaa koulu viikon päästä. Eli tiistaina. Ysiykkösten sekaan minäkin, oman ikäisteni siis 8'D
Oisinpa keksiny jotain muuta kuin lukion gonk

jenovaranger

5,400 Points
  • Risky Lifestyle 100
  • Conversationalist 100
  • Entrepreneur 150

sa-mi-ra

PostPosted: Tue Aug 07, 2007 9:46 pm

Ööh, mitä erityistä on joutua ysiykkösten sekaan jos on itsekin sellainen?
Eräs ei taida tajuta jutun jujua.
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas