|
|
| Zou jij naar een meeting willen? |
| Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
| Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
| Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
| Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
| Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
| Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
| Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
| Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:20 am
Anders kunnen we altijd nog in Veenendaal wat opzoeken, moet hier zowiezo wel wat open zijn.
Ouwehands restaurant gaat, naar alle waarschijnlijkheid, zelfs eerder dicht dan sluitingstijd (rond 17:00 meestal) Dus lijkt me een slecht idee... Verder is rhenen geen goed idee, vanaf het station is bijna niks goed bereikbaar sweatdrop Tenzij je een eindje wil gaan lopen, wat natuurlijk ook niet heel erg is, maar toch... of er dan wat open is, geen idee. De enige zaak die ik daar ken wordt gerunt door de vader van iemand die ik niet zo mag though xD
Omdat ik me toch verveel, zal ik de komende tijd even op zoek gaan, een lijstje opstellen, e.d..... en de eerste post maar eens aanpassen ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:27 am
als je ook nog naar veenendaal moet, moet er wel gekeken worden hoe het met de prijs enzo zit (geen idee of we er langs komen), want we kunnen niet van station naar station hoppen XD De geldkraan heeft een limit; voor iedereen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:29 am
kittyocean als je ook nog naar veenendaal moet, moet er wel gekeken worden hoe het met de prijs enzo zit (geen idee of we er langs komen), want we kunnen niet van station naar station hoppen XD De geldkraan heeft een limit; voor iedereen! Zoals ik al zei, er is maar een trein naar Rhenen, dus als die moet iedereen hebben. Als ik mijn treinritje dan 4 minuten duurt, en die van jullie een half uur.... komen we er dan langs? wink Anders moet ik namelijk een treinkaartje naar utrecht kopen. (Zit ik niet zo heel erg mee though ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:36 am
ik weet niets of we langs veenendaal komen XD Als het gaat om topografie ben ik een analfabeet XD Dat blijft echt niet hangen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:40 am
kittyocean ik weet niets of we langs veenendaal komen XD Als het gaat om topografie ben ik een analfabeet XD Dat blijft echt niet hangen! Denk nou eens na! er is maar EEN trein naar rhenen. Rhenen is een EINDSTATION.... Dus je kan ook maar van EEN kant komen.... Mijn treinrit vanaf veenendaal duurt 4 minuten. De treinrit vanaf Utrecht duurt een halfuur. Komen we er dan langs?
Toelichting in plaatje:
<- Hilversum e.d. ___Utrecht______________________________________Veenendaal___Rhenen -----^-----------------------------^--------^----------------------------^-------------^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:48 am
•♥• Je treinkaartje blijft geldig he, als je onderweg uitstapt? En aanneemt dat overijverige coducteur je bnnen 4 minuten hebben gecontroleert.
Nog iets? hoe kan het dat treinmachinisten geen korte broeken mogen dragen maar vrouwlijke conducteurs wel? •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:50 am
ik ben echt serieus over het analfabeet gebeuren XD Ik kan namelijk niet onthouden WAAR plaatsen liggen! Als jij mij vertelt dat veenendaal in limburg ligt, dan geloof ik je!
Ik kan alleen de grote steden onthouden, en ongeveer aanwijzen op de kaart. En de provincies benoemen.... more or less...
Topografie is echt iets wat bij mij nooit langer dan een week blijft hangen. Ik kan het makkelijk leren, en haalde er altijd goede cijfers mee, maar het bleef NOOIT, maar dan ook echt NOOIT hangen.
Dus ik weet niet eens waar Rhenen ligt! Ja, volgens jou in de buurt van Utrecht. Maar welke kant op????? Tja, dat weet ik echt niet =S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 10:54 am
Darlaa •♥• Je treinkaartje blijft geldig he, als je onderweg uitstapt? En aanneemt dat overijverige coducteur je bnnen 4 minuten hebben gecontroleert.
Nog iets? hoe kan het dat treinmachinisten geen korte broeken mogen dragen maar vrouwlijke conducteurs wel? •♥• Blijft gewoon geldig ^^ Er wordt wel redelijk gecontroleerd meestal, omdat dat juist een stuk is waar veel mensen zonder kaartje reizen.
@ Kittyocean: het heeft helemaal niks met topografie te maken! >.>;;; Snap je het nou nog niet? Laten we de stations A, B, en C noemen dan om et topografie weg te halen. C is een eindstation, je kan dus alleen maar terug. Je moet in C zijn. Je gaat vanaf A. Er is maar een treinlijn naar C, dus je neemt die vanaf A. Je reis duurt 30 minuten. De reis vanaf B naar C duurt 5/6 minuten. Aangezien er maar een lijn naar C is, moet B op die lijn liggen. Omdat de tijd 26 minuten korter is, moet deze dus dichter bij C liggen. Omdat C een eindstation is, moet het tussen A en C liggen. dat heet gewoon logica....
Ik ben ook verschrikkelijk in topo, ik kan zelfs de meeste grote steden niet goed onthouden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 11:00 am
•♥• Wouw als het ze het eerst nog een beetje snapte is ze de kluts nu helemaal kwijt! rofl •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 11:15 am
ja, tuurlijk snapte ik je prachtige schema XD Maar toen wist ik nog niet dat we langs veenendaal kwamen; door jouw schema wel!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 12:29 pm
Ik vind het met dan ABC nog redelijk uitgelegt hoor smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 12:38 pm
kiek Ik vind het met dan ABC nog redelijk uitgelegt hoor smile Danku danku *Buig smiley hier die gaia niet heeft ^^*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 1:17 pm
kiek Ik vind het met dan ABC nog redelijk uitgelegt hoor smile •♥• Wat bedoelde je nou met "iets er uit halen" question •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 1:45 pm
Darlaa kiek Ik vind het met dan ABC nog redelijk uitgelegt hoor smile •♥• Wat bedoelde je nou met "iets er uit halen" question •♥•Volgens Kiek.. surprised "Hehe I know.. achteraf gezien snep ik er ook weinig van razz ik laat het maar zo.. "
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 29, 2006 11:14 pm
kittyocean ik ben echt serieus over het analfabeet gebeuren XD Ik kan namelijk niet onthouden WAAR plaatsen liggen! Als jij mij vertelt dat veenendaal in limburg ligt, dan geloof ik je! Ik kan alleen de grote steden onthouden, en ongeveer aanwijzen op de kaart. En de provincies benoemen.... more or less... Topografie is echt iets wat bij mij nooit langer dan een week blijft hangen. Ik kan het makkelijk leren, en haalde er altijd goede cijfers mee, maar het bleef NOOIT, maar dan ook echt NOOIT hangen. Dus ik weet niet eens waar Rhenen ligt! Ja, volgens jou in de buurt van Utrecht. Maar welke kant op????? Tja, dat weet ik echt niet =S ik herken dit ergens XD (heeft meteen toen die de kans heeft aardrijkskunde laten vallen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |