|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 10:34 am
Singing Apple Min kompis sickade mig en "shiny" Bagon! eek Wow! Jag har "bara" haft en shiny. En cleffa. Jag ville inte utveckla den för det är så häftigt att få en annorlunda cleffa i Pokémon Stadium 2's minispel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 10:42 am
Shinobi_8745 Mikusagi Shinobi_8745 -fick Pearl dagen före releasedatumet- xD;;; Just det, det hade jag glömt. Jag fick också det, fast senare än du för min brevbärare kommer senare razz Så, hjälp oss nu Shinobi!
Vad var det för Pokémon du tyckte att jag skulle döpa efter dig? o.O Scyther. :3 http://www.serebii.net/pokedex-dp/123.shtml Den finns i Diamond.
Lingon, fånga en eller två och så lägger de ett ägg som du skickar till mig, okej?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 28, 2007 12:08 pm
Min kod är 5283 8738 9866.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 8:30 am
Någon som vill möta en annan svenne i level 20 pokemon? mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 9:45 am
Det finns så många roliga nya detaljer i det här spelet! Som att när man står still med cykeln så har man ett ben i marken för att inte falla. Förresten blev jag jätteglad idag när jag fick itemfinder (som nog inte heter så i denna version) för jag tycker om skattletarfunktionen. Yay för att kunna hålla reda på sina bär! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 12:34 pm
Mikusagi Det finns så många roliga nya detaljer i det här spelet! Som att när man står still med cykeln så har man ett ben i marken för att inte falla. Förresten blev jag jätteglad idag när jag fick itemfinder (som nog inte heter så i denna version) för jag tycker om skattletarfunktionen. Yay för att kunna hålla reda på sina bär! biggrin när får man itemfinder? eller lättare sagt var? aa jag vet det e så heart och allt är i 3d o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 12:48 pm
Singing Apple Mikusagi Det finns så många roliga nya detaljer i det här spelet! Som att när man står still med cykeln så har man ett ben i marken för att inte falla. Förresten blev jag jätteglad idag när jag fick itemfinder (som nog inte heter så i denna version) för jag tycker om skattletarfunktionen. Yay för att kunna hålla reda på sina bär! biggrin när får man itemfinder? eller lättare sagt var? aa jag vet det e så heart och allt är i 3d o.O Du levlar mer än du utforskar? Man får det efter att ha gått i en jobbig grotta med vatten i. Innan Heart-något-town. Har jag för mig. 3D gjorde mig snurrig först @_@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 3:13 pm
Mikusagi Singing Apple Mikusagi Det finns så många roliga nya detaljer i det här spelet! Som att när man står still med cykeln så har man ett ben i marken för att inte falla. Förresten blev jag jätteglad idag när jag fick itemfinder (som nog inte heter så i denna version) för jag tycker om skattletarfunktionen. Yay för att kunna hålla reda på sina bär! biggrin när får man itemfinder? eller lättare sagt var? aa jag vet det e så heart och allt är i 3d o.O Du levlar mer än du utforskar? Man får det efter att ha gått i en jobbig grotta med vatten i. Innan Heart-något-town. Har jag för mig. 3D gjorde mig snurrig först @_@Jaja får väll börja utforska. Jag njuter mer än utforskar biggrin I den nedre skärmen dinns det fyra furkanter vet du hur den funkar? har inte riktigt räknar ut den än.. Jag tyckte att dt var grymt med 3d, samma med dans tävlingarna och när man klär pokemon biggrin DD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 3:14 pm
Kanske borde sova snart....00:11
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 3:26 pm
Det finns olika saker i nedre skärmen hela tiden. Vad menar du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 8:01 am
Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 9:15 am
Singing Apple Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag! Det är itemfinder! biggrin Tänk på den som en radar!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 2:03 pm
Mikusagi Singing Apple Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag! Det är itemfinder! biggrin Tänk på den som en radar!Jaha, den har aldrig frångat upp något, eller hur vet man om den har? o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 2:20 pm
Lolz, I has Diamond. :] Haft sen de släppte den engelska versionen, yes.
Måste bara få en ditto så jag kan skaffa en mudkip. :B
Tills vidare får jag upprätthålla min Eevee-farm.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 30, 2007 2:28 pm
Singing Apple Mikusagi Singing Apple Först den man öppnar spelet kommer stegräknaren efter den kommer alla pokemon med hp och items efter den så kan man leka lite med dom och efter den så kommer fyra fyrkanter som jag inte fattar, den mennar jag! Det är itemfinder! biggrin Tänk på den som en radar!Jaha, den har aldrig frångat upp något, eller hur vet man om den har? o.O Precis som itemfinder i de andra spelen så måste du själv välja när du skall söka. Du pekar på den.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|