|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 8:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 8:31 am
Sephyre Tycker drygt 3 timmar 䲠alldeles f?itet. :/ Men som sagt...ska du BARA kolla på film på den eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 8:38 am
Drevlin Sephyre Tycker drygt 3 timmar 䲠alldeles f?itet. :/ Men som sagt...ska du BARA kolla på film på den eller? Öh. Inte fan har jag en bärbar konsol till för att kolla på film på. Det har jag DVDn (eller PS2) till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 8:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 10:35 am
mario 64 x4 verkar helgrymmt...
spelet ska ga i 60 bilder i sekunden(ett oga upfattar ca 20-30)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 2:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 29, 2004 10:23 pm
Liten PSP...? xd Den är 8 meter lång! 3nodding  Om ni vill veta vad det handlar om...läs här på GAMECore.se.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 3:32 am
DS verkar coolt....har hört att det skulle komma ut en fighting spel med kända manga karaktären från shounen jump....alltså från typ naruto, one piece, kenshin och shaman king.....någon som har nån info ifall usa tänker ta in det spelet?
Drevlin? Tycker jag känne rigen ditt namn från nåt^_^" ....är du känd för nåt coolt?^__^ *kollar på dig närmare* hmm?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 3:37 am
Red-Zan DS verkar coolt....har hört att det skulle komma ut en fighting spel med kända manga karaktären från shounen jump....alltså från typ naruto, one piece, kenshin och shaman king.....någon som har nån info ifall usa tänker ta in det spelet? Drevlin? Tycker jag känne rigen ditt namn från nåt^_^" ....är du känd för nåt coolt?^__^ *kollar på dig närmare* hmm? Red-Zan O.O Pojken med kalsongerna O.O????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 30, 2004 3:43 am
~Rufus-kun~ Red-Zan DS verkar coolt....har hört att det skulle komma ut en fighting spel med kända manga karaktären från shounen jump....alltså från typ naruto, one piece, kenshin och shaman king.....någon som har nån info ifall usa tänker ta in det spelet? Drevlin? Tycker jag känne rigen ditt namn från nåt^_^" ....är du känd för nåt coolt?^__^ *kollar på dig närmare* hmm? Red-Zan O.O Pojken med kalsongerna O.O????Yup -^__^- *Tar av sig byxorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|