|
|
|
|
Posted: Tue Sep 04, 2007 1:35 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 04, 2007 7:41 am
Nu fins det en trailer på youtube!!! klick on my sig razz Drevlin kanske kan tänka sig att updatera första posten också med länk till filmen biggrin ajuste o så grattis på mig själv idag då razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 04, 2007 1:57 pm
Ja Simon Lundström känns ju bara SÅ 2004. Sist jag hörde nåt av honom bodde han i Japan med sin gravida flickvän. Som nästan inte ens var gravid längre.
J-cult känns faktiskt nästan totally do-able... :3 Längesen jag kände för att gå på konvent.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 06, 2007 1:06 pm
jag ser fram emot ai love~ >w< det verkar bli massa bra juh biggrin eller hur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 11, 2007 10:33 am
När släpper ni biljeterna?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 1:58 pm
Mikusagi Hur skaffar man sig biljetter?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 12, 2007 11:30 pm
Det jobbas på när biljetterna ska släppas. Eftersom det snart är ca 1 månad kvar tills konventet så börjar detta bli pressat. Vi ska se till att få det gjort i god tid.
Hur ni köper dom får vi se hur det blir eftersom vi kollar upp om ett nytt system funkar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 1:40 pm
Det är lunkt jag måste få råd att köpa dom först ^^. Har 2 månadshyror att bettala men dom ska vara snart betalda smile .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 1:56 pm
Sådära! Första posten uppdaterad med massa info som ni bara väntat på! wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 2:04 pm
Mjo jag hittade nu på ticnet men man kan bara köpa dom separat inte en helhelg på engång utan 3 separata om man vill ha en helhelg
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 2:10 pm
INFO ANGÅENDE HELHELGSBILJETTER VIA NÄTET
Det har varit lite problem hos Ticnet att få fram dom, så ha lite tålamod så ska helhelgsbiljetterna dyka upp att boka inom en vecka max dom också. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 2:14 pm
oki ^^. Måste få pengar först har betalat en jätte summan på 8000kr idag för 2 måndader på Mellansels folkhögskola. Btw jag skickade lite förslag till en av er angående lite förslag till filmvissningen. Som jag har på dvd och på min extärna hårddisk smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 26, 2007 2:42 pm
Dimjardo oki ^^. Måste få pengar först har betalat en jätte summan på 8000kr idag för 2 måndader på Mellansels folkhögskola. Btw jag skickade lite förslag till en av er angående lite förslag till filmvissningen. Som jag har på dvd och på min extärna hårddisk smile Kör på det. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 4:23 am
Jag kommer antagligen inte.
Lite pengar och sjukdom.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 27, 2007 6:39 am
Drevlin Dimjardo oki ^^. Måste få pengar först har betalat en jätte summan på 8000kr idag för 2 måndader på Mellansels folkhögskola. Btw jag skickade lite förslag till en av er angående lite förslag till filmvissningen. Som jag har på dvd och på min extärna hårddisk smile Kör på det. 3nodding Jag skickade den till Dennis fast han har dok inte svarat på den än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|