|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 2:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 06, 2007 3:24 pm
Välkommen till guilden. Inga problem Deidara. Hoppas du trivs. x3 heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 07, 2007 11:47 pm
Squall83 aja det kan vara bra också så länge man inte låter arg när man berättar hur det ska ligga till med staving.. Alltså grejen är att textbaserad kommunikation är så JÄVLA svårt att använda sig uttav. Hur låter man arg skriftligt, egentligen?
"Men HALLÅ? rolleyes . Det stavas INSTITUTION." eller "Nu förstod jag inte riktigt vad du menade, kan det vara institution du syftade på?"
Jag lever efter talesättet att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad. Jag tycker sistnämnda sättet är drygare och föredrar när någon inte mesar sig. smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 13, 2007 12:28 am
Sakana-sama> Jag har en känsla av att du är rätt ensam om det. Vad jag har fått intryck av, föredrar de flesta nog artighet framför sådan direkthet.
Eller neutral jag kanske ska uttrycka mig så här: "Nej, nu har du fan fel."
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 9:14 am
*tittar fram bakom ett hörn* Ummm....hej jag är ny här.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 9:20 am
Niddler Sakana-sama> Jag har en känsla av att du är rätt ensam om det. Vad jag har fått intryck av, föredrar de flesta nog artighet framför sådan direkthet. Eller neutral jag kanske ska uttrycka mig så här: "Nej, nu har du fan fel." Det är bara för att svenskar är så jävla lama. Nästan lika lama som letter. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 17, 2007 12:50 pm
onegaki *tittar fram bakom ett hörn* Ummm....hej jag är ny här. *tittar fram bakom ett annat hörn* hej whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 3:56 am
Deidara-wannabe onegaki *tittar fram bakom ett hörn* Ummm....hej jag är ny här. *tittar fram bakom ett annat hörn* hej whee ^.^ Yay äntligen en person som hälsar på mig..hejsan...hur mår du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 4:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 4:02 am
jag ochså lite trött bara. min mamma tvingade mig att dammsuga hela huset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 4:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 4:06 am
och sen åkte hon till stan utan mig så nu är jag ensam hemma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 9:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 18, 2007 9:34 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 20, 2007 1:45 am
Sakana-sama Niddler Sakana-sama> Jag har en känsla av att du är rätt ensam om det. Vad jag har fått intryck av, föredrar de flesta nog artighet framför sådan direkthet. Eller neutral jag kanske ska uttrycka mig så här: "Nej, nu har du fan fel." Det är bara för att svenskar är så jävla lama. Nästan lika lama som letter. :/ Nej. De här är lama: dramallama dramallama ... stressed Nejmen, jaa... Anpassa sig till en kultur, eller inte. Det är frågan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|