Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Manga Thread :) Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 50 51 52 53 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Suosikkisi suomennoksista?
  Dragonball / Sandland / Kajika
  Ranma½ / Inuyasha
  One Piece
  Salapoliisi Conan
  Kamikaze Kaitou Jeanne / Time Stranger Kyoko
  Tokyo Mew Mew
  Neon Genesis Evangelion
  GUNNM
  Joku muu...
  En lue suomennoksia.
View Results

thoughtless`

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 4:35 am

Liftrasir
[Thoughtless]
Liftrasir
Sanokaas jotain Shounen ai-mangoja. FAKEt minulla on jo kaikki, ja Gravia voisi ostaa mutta en viitsi... lisaa?
D: Siulla kaikki FAKEt? Jo on epareilua. Itsellani vain eka osa ja en paase Hesaan ostamaan lisaa osia. o.o'
Mutta mutta. ._. Huomasitko, etta ekaa osaa myydaan +13 ja +16 versiona, muut +16 mutta olikohan se 8. osa +18 muovikaareessa...? o.~'

Joo huomasin xD Fennica comicsin myyja mainitsikin etta siina on muovit koska [mahdollinen spoileralert] se sisaltaa kinkya gaysecksia [/spoil] sweatdrop Spoilasi, se piru sad twisted
{8 Sitahan se manga kaipaakin. o.~' Sita tosin tieda suostuisivatko ne myymaan 8. osaa minulle, kun en taysi-ikaisesta oikein kay. ._. Mutta tuskin ne edes niita paljoa vahtivat.
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 9:37 am

Ikarajat on toisaalta kylla ihan hyviakin. Varoittavat ihmisia siita, etta tama materiaali ei ole kaikkien mieleen... smile

Vaikka onhan se ihan kiintoisaa, kun omana hyllyyn kertyy noita... Explicit content, only for mature readers ja muilla vastaavilla merkinnoilla varustettuja kirjoja. razz

Eathlinn
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:15 am

[Thoughtless]
{8 Sitahan se manga kaipaakin. o.~' Sita tosin tieda suostuisivatko ne myymaan 8. osaa minulle, kun en taysi-ikaisesta oikein kay. ._. Mutta tuskin ne edes niita paljoa vahtivat.

En minakaan ollut taysi-ikainen. rolleyes Jotenkin tuntuu etta ne on joitain amerikkalaisia varten, siella kun on maailmanloppua lahenteleva katastrofi jos telkkarissa nakyy vaikkapa tissi. omg b00b!

Mutta joo. Niinkuin Eathlinn sanoi. Ikarajat on pop (paitsi jos ne tietty osuu omalle kohdalle xD)
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:33 am

Liftrasir
[Thoughtless]

En minakaan ollut taysi-ikainen. rolleyes Jotenkin tuntuu etta ne on joitain amerikkalaisia varten, siella kun on maailmanloppua lahenteleva katastrofi jos telkkarissa nakyy vaikkapa tissi. omg b00b!

Mutta joo. Niinkuin Eathlinn sanoi. Ikarajat on pop (paitsi jos ne tietty osuu omalle kohdalle xD)
Niinpa... (: Pitaa nyt katsoa jos saisin sen 2. osan ennen kuin alan hankkimaan kahdeksatta (vaikka onhan se tokin kiintoisa tietaa miten pitkalle Dee ja Ryo paasevat :D).

Tuli tassa mieleen, etta tietaako kukaan mika on Ranma 1/2:n ikasuositus English Editioneissa? Sita vaan miettii etta jos suomalaisille versioille laitetaan kaikille K12, niin mika se Valloissa olisi.

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:46 am

[Thoughtless]
Niinpa... (: Pitaa nyt katsoa jos saisin sen 2. osan ennen kuin alan hankkimaan kahdeksatta (vaikka onhan se tokin kiintoisa tietaa miten pitkalle Dee ja Ryo paasevat :D).

Tuli tassa mieleen, etta tietaako kukaan mika on Ranma 1/2:n ikasuositus English Editioneissa? Sita vaan miettii etta jos suomalaisille versioille laitetaan kaikille K12, niin mika se Valloissa olisi.

Niinjoo ja FAKEssahan on siis vain 7 osaa. Kai...!? eek

Mie oon kasittanyt etta se Ranma on... noh, teini-ikaisille.
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:50 am

Liftrasir
[Thoughtless]

Niinjoo ja FAKEssahan on siis vain 7 osaa. Kai...!? eek

Mie oon kasittanyt etta se Ranma on... noh, teini-ikaisille.
Vain 7? :O Mistahan hitosta mina sen kasin olen repaissyt... o.o' Tuntui vain niin hyvalta luvulta.

Teini-ikaisille, hyvin mahdollista. ._. Silti vaan alkanut kiinnostaa kun nuo ikarajat on aika hauskoja.
Tanaankin ostin The Wallflowerin ykkososan, +16 mutten tajua miksi. Yksi alaston poika vain kerran nakyy sensuroinneilla mutta siina se. o.o

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:57 am

[Thoughtless]
Vain 7? :O Mistahan hitosta mina sen kasin olen repaissyt... o.o' Tuntui vain niin hyvalta luvulta.
o.o

...mutta olisi se kivaa jos FAKEen olisi viela kahdeksas osa 4laugh Vaikken siita piirtojaljesta oikein pidakkaan niin kylla se on niin ihkua luettavaa blaugh
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 11:58 am

Liftrasir
[Thoughtless]
o.o

...mutta olisi se kivaa jos FAKEen olisi viela kahdeksas osa 4laugh Vaikken siita piirtojaljesta oikein pidakkaan niin kylla se on niin ihkua luettavaa blaugh
Tuo on ihan totta. Piirto on vahan mita on, mutta aihe on niin ihastuttava. ^_^ Boy love se vain kelpaa aina.

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 12:08 pm

No kylla... ike ike Boys Love! sweatdrop

Tunnen itseni kylla niin fanitytoksi... harh, melkein innolla odotan etta poikkis lahtoo armeijaan niin saan taas saastuttaa koneeni scanlationeilla... niita ei ole viela paljoa, mutta...
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 12:12 pm

Liftrasir
Tunnen itseni kylla niin fanitytoksi... harh, melkein innolla odotan etta poikkis lahtoo armeijaan niin saan taas saastuttaa koneeni scanlationeilla... niita ei ole viela paljoa, mutta...
Niita ei viela ole paljoa... {8

thoughtless`

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jun 28, 2005 12:15 pm

[Thoughtless]
Liftrasir

No ei oo ku... ku... yykaakoo... oho, on niita sentaan jo 20 surprised Doujinsheja paaosin.
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 12:18 pm

Liftrasir
[Thoughtless]
Liftrasir

No ei oo ku... ku... yykaakoo... oho, on niita sentaan jo 20 surprised Doujinsheja paaosin.
On niita ihan kivasti. (: Itse en voi ladata mitaan shaibaa koneelle kun on valmiiksi jo niin tukossa... >.<'

thoughtless`

Eathlinn
Crew

PostPosted: Wed Jun 29, 2005 11:22 pm

[Thoughtless]
Liftrasir
[Thoughtless]
o.o

Tuo on ihan totta. Piirto on vahan mita on, mutta aihe on niin ihastuttava. ^_^ Boy love se vain kelpaa aina.

Seiskassa se ainakin loppuu... razz Ja ei kerrankin jotain mita ei ole mun hyllyssa. Mutta luettu kuitenkin. Saman tekijan muutamaa muutakin sarja aolen ostellut, osa hvyia, osa aika keskinkertaisia. Piirrostyyli on minusta aika omaperainen. Enimmakseen ihan katseltava.

U-hups.. Tassahan alkaa tulla kiirus toihin... Paha foorumi wink
PostPosted: Thu Jun 30, 2005 3:06 am

Mielestani suomenkielinen manga on...no, miten sen nyt sanoisi. Pidan enemman englanniksi lukemisesta, mutta jos haluaa lukea mangaa, eika osaa englantia niinsittenhan se on vain hyva juttu.

Itse omistan vain yhden suomeksikaannetyn mangan, jonka kaveri antoi lahjaksi.

Top 5:

1. Alice 19th
2. Inu-Yasha
3. Chobits
4. Oh my Goddess!
5. Ragnarok

Omistan itse yhden volumen Ranmaa ja Cardcaptor Sakuraa

Shiroi Ookami- chan

Minny-chan

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 4:33 am

[ Message temporarily off-line ]
Reply