Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
General Gaia FAQ Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 7:32 am

Darlaa
Heej de rare items zijn geupdate.

User Image Dried Grass Hat
User ImageFlower Ankle Bands

heeft iemand er al andere gevonden?

Waar komen die vandaan? eek Ik zweer je, zal nooit meer 2 dagen van Gaia blijven!!
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 10:34 am

kittyocean
Darlaa
Heej de rare items zijn geupdate.

User Image Dried Grass Hat
User ImageFlower Ankle Bands

heeft iemand er al andere gevonden?

Waar komen die vandaan? eek Ik zweer je, zal nooit meer 2 dagen van Gaia blijven!!

Dit is er nog een

User Image Fresh Grass Hat
]http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=29906205

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Jul 18, 2007 10:58 am

nu nog random events krijgen XP
PostPosted: Wed Jul 18, 2007 11:01 am

de droge hoed en de enkelbandjes zitten in de bruine doosjes.
Ik had er nog twee liggen dus ik denk, what the heck. een hockey mask en bompin headgear xD erger kan het niet.
Nouja.... de blauwe en rose doosjes verkoop ik maar gewoon, ze zullen wel in prijs stijgen.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

[ Fruit Cake ]

PostPosted: Fri Aug 03, 2007 6:16 am

Jullie hebben zo'n geluk, ik ben best wel actief op gaia en toch heb ik sinds dit account nog maar twee rare events gekregen. Kan het misschien dat het aan mijn computer ligt..? Het zal wel gewoon puur toeval zijn.

( De Fresh Grass Hat is al super duur! )
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 8:56 am

Volgens Juno zullen de Rare's en de game-items nog meer worden upgedate. Volgens haar zijn ze veel te lang aan de kant geschoven. Ik ben echt benieuwd wat ze nog meer allemaal gaan maken ^_^

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 8:56 am

Ik heb een tweetal mules, maar ik heb er op dit acount alleen al erg veel gehad.
Tja ik denk dat je veel moet lurken en gewoon online zijn ook al post je niet, gezond posten en andere features gebruiken. verder weet ik het niet, veel online zijn denk ik gewoon, ook de bank of marketplace veel gebruiken helpt. het kan toeval zijn maar ik krijg ze vaak als ik iemand een kadootje heb gestuurd of zo. xD
PostPosted: Fri Aug 03, 2007 9:54 am

Darlaa
Ik heb een tweetal mules, maar ik heb er op dit acount alleen al erg veel gehad.
Tja ik denk dat je veel moet lurken en gewoon online zijn ook al post je niet, gezond posten en andere features gebruiken. verder weet ik het niet, veel online zijn denk ik gewoon, ook de bank of marketplace veel gebruiken helpt. het kan toeval zijn maar ik krijg ze vaak als ik iemand een kadootje heb gestuurd of zo. xD

Dankje! whee

[ Fruit Cake ]

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 18, 2007 12:41 pm

Darlaa

Nou, ik ben soms een hele dag online en dan krijg ik niets XD Ben ik er een half uurtje... BAM! Laatst voor het eerst sinds maanden weer wat gehad XD Een Pink Gator Pool XD
PostPosted: Sun Aug 19, 2007 6:26 am

Ik heb sinds dat die linkies er waren niets meer gehad...
Hmm volgens mij ben ik een te groot lurker en moet ik meer gaan posten xD

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Aug 20, 2007 8:21 am

Schande! We should get more XP
PostPosted: Wed Aug 22, 2007 7:09 am

indeed!

[ Fruit Cake ]

QYDrop

PostPosted: Mon Oct 29, 2007 7:12 am

ik heb al bijna een jaar geen Giftbox of iets in die trand gehad gonk
PostPosted: Mon Nov 19, 2007 4:06 am

kittyocean
Schande! We should get more XP

Rares zijn compleet random. Het kan zijn dat je er een jaar lang niks krijgt en dan ineens 10 in een maand.

Silverbleed

Miss Flowerbomb

PostPosted: Sat Dec 15, 2007 3:21 am

Ik heb wat betreft die linkies wel het idee dat ik op me oude account veel meer kreeg (zoals de leather collar with cross en striped stockings die nu miljoenen waard zijn). Laats kwam ik een pagina tegen met linken erop naar boxen, kreeg er toen wel 5 ofzo...:S Volgens mij werkt het box systeem niet zo goed ofzo...
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces