|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 10:23 am
Cassandra_The_Nosferatu Men lägg ner Snelhest sweatdrop T________T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 21, 2006 7:20 pm
Här är en bild på HimeUsagi och jag
(Det var en nyare bild innan, men Emelie klarade inte av den, denna är från förra året) (Jag har rakt hår och Hime har lockigt)
Nirac tog kort på oss när vi sade något...
Om Hime får nogit ryck på mig för att jag lade ut bilden så tar jag bort den... XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 2:14 am
HappyGaylord Här är en bild på HimeUsagi och jag
(Jag har rakt hår och Hime har lockigt)
Om Hime får nogit ryck på mig för att jag lade ut bilden så tar jag bort den... XD Jag dödar dig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 4:55 am
Denna bild togs för ett år sedan, ungefär, så jag ser inte så mycket ut såhär nu... x) Klick-eti-klickOch... hum... *visk* ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 6:13 am
Värsta äg på händerna också! xD Vad skrev du dit det med? CD Pennor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 6:23 am
princess_nour Cassandra_The_Nosferatu princess_nour ja har bara gigantiska bilder på mej gonk ..okej, inte gigantiska men väldigt stora...och det är typ värsta närbilderna xd Då får jag åtminstone veta ögonfärgen wink Ja har gröna ögon XD usch... ja hade inga bra bilder .__. http://i11.tinypic.com/2ymuo1i.jpghttp://i11.tinypic.com/491ks92.jpg xd edit: om ni stänger ner den där lilla rosa rutan längst upp på bilden när ni trycker på länkarna så blir bilden mindre o.o du har emaljerade ögon ju^^ jag är inte ensam xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 6:46 am
HimeUsagi HappyGaylord Här är en bild på HimeUsagi och jag
Om Hime får nogit ryck på mig för att jag lade ut bilden så tar jag bort den... XD Jag dödar dig. Det är inte första gången X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 6:53 am
HappyGaylord HimeUsagi HappyGaylord Här är en bild på HimeUsagi och jag
Om Hime får nogit ryck på mig för att jag lade ut bilden så tar jag bort den... XD Jag dödar dig. Det är inte första gången X3 ne det är sant XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 7:44 am
HimeUsagi HappyGaylord HimeUsagi HappyGaylord Här är en bild på HimeUsagi och jag
Om Hime får nogit ryck på mig för att jag lade ut bilden så tar jag bort den... XD Jag dödar dig. Det är inte första gången X3 ne det är sant XD pleeez, sluta döda varandra surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 8:57 am
saiyoucho Värsta äg på händerna också! xD Vad skrev du dit det med? CD Pennor? Haha tack, jag tyckte själv om det ^_^ Det var inte jag som ritade... och det var gelepennor
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 10:46 pm
hehe ja vet inte hur man gör såna där linkar :3 men ja ska gå in på photobucket och försöka whee
@ till dom som inte vet
ja är en kille~
(så att ingen blir förvånad xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 10:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 4:49 am
Jag hade redan räknat ut att du var en kille, det syntes på det sätt du skriver på ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 5:59 am
Mr.Yoshy du har emaljerade ögon ju^^ jag är inte ensam xd emaljerade ögon? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 23, 2006 6:09 am
princess_nour Mr.Yoshy du har emaljerade ögon ju^^ jag är inte ensam xd emaljerade ögon? xd Gröna ögon^^ men minna kan byta till röda^^ är albino tror jag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|