|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 12:15 pm
kittyocean Darlaa heart ^_^ Het appel/peer gedeelte was leuk! colleague ? The Black Knight screamed whilst he ran at her there was nothing left of him but it'll happen by it's selfuntil her eyes suddenly fell close ? closed of fell shut which was in a soft pink colour Super bedankt!! Eindelijk es wat feedback! Zonder spellingscontrole schiet het niet echt op XD Mensen willen denk ik niet verbeterlijk klinken, ik ook niet maar je zei dat je er blij mee was dus... Maar dat kan je ook als iets goed zien! dat er niets in zit bv, er is mij in het tweede gedeelte eigenlijk niets opgevallen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 12:17 pm
Klopt, PLUS het is voor mij een teken dat het gelezen wordt XD Hoe moet ik het anders weten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 03, 2005 1:22 pm
Hoofdstuk 4 komt dit weekend; ten minste, als er nog behoefte voor is 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 7:20 am
Kom maar op 3nodding
Ik sta klaar met mijn spellings controle blaugh *grapje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 7:45 am
biggrin jah!!! moet alleen nog Hfst 3 lezen maar dat heb ik zo wel uit hoor!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 04, 2005 8:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 3:50 am
Schijnbaar geen interesse meer sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 7:15 am
egt wel! dat stukje utie Hfst 3 met dat apple en pear dat vond ik leuk! naja deel 4 moet ik nog lezen maar dan moet ik eerst tijd hebben xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 05, 2005 1:29 pm
kittyocean Schijnbaar geen interesse meer sad ECHT WEL!! Ik heb zeker interesse , mar weinig tijd! To tnu toe erg leuk.. Ook wellachen om dingetjes biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 7:50 am
Ice-kit kittyocean Schijnbaar geen interesse meer sad ECHT WEL!! Ik heb zeker interesse , mar weinig tijd! To tnu toe erg leuk.. Ook wellachen om dingetjes biggrin Gelukkig =D Want de hele tijd drama of spanning gaat ook vervelen =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:45 am
kittyocean Ice-kit kittyocean Schijnbaar geen interesse meer sad ECHT WEL!! Ik heb zeker interesse , mar weinig tijd! To tnu toe erg leuk.. Ook wellachen om dingetjes biggrin Gelukkig =D Want de hele tijd drama of spanning gaat ook vervelen =D inderdaad! 3nodding ga je nu elke dag 1tje uploaden of niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:46 am
Ik wilde er morgen weer 1 doen; ik wil niet te snel gaan dat het straks niet meer bij te houden is
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:48 am
kittyocean Ik wilde er morgen weer 1 doen; ik wil niet te snel gaan dat het straks niet meer bij te houden is Lol, ik wil nu net beginnen aan HS 3 xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 06, 2005 10:50 am
kittyocean Ik wilde er morgen weer 1 doen; ik wil niet te snel gaan dat het straks niet meer bij te houden is Ah leuk, dan kan er alvast naar toe leven xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|