|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:31 pm
Fett kul det var. Men jag måste säga att det var mer äg förra gången. Det var mer folk och action då. Plus DDR razz Saknade det lite när jag frös efter min "sömn" imorse ^.^;
Men i alla fall - tack, Ängeln, för en asbra kväll! Och tack alla som kom ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 3:56 pm
Jag håller med arla biggrin allt va roligt utom "sömnen" men vi får försöka lösa det nästa gång så det finns fler bra sovplatser...
nått jag tycker känns fel är att man kan typ boka sovplatser när man kommer <.<;;!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 3:13 am
Det var massa massa skoj där!
Tyckte om det de gjorde med filmrummet, men saknade DDR som Arla nämnde, för jag tycker det är kul att whinea på de som spelar :'3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 11:33 am
vad gjorde dom med filmrummet? :O
Vi borde skaffa mer sovplatser tycker jag ^^ typ skaffa såna där puffsäckar :3 som man kan sova på och så :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 2:49 pm
Tycker Dennis kan köpa det åt allihop. ;D Nej, men som det nämts förut, vill man ha det skönt och sin plats säkrad får man ta med sig egna saker. :3 Kanske att det finns snälla människor som bor i närheten som tar med sig saker att låna ut, om man frågar snällt? ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 09, 2006 10:03 pm
GrimCupid Kanske att det finns snälla människor som bor i närheten som tar med sig saker att låna ut, om man frågar snällt? ;D ska tänka på det grim ^w^!! <3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 10:10 pm
Niddler Fett kul det var. Men jag måste säga att det var mer äg förra gången. Det var mer folk och action då. Plus DDR razz Saknade det lite när jag frös efter min "sömn" imorse ^.^; Men i alla fall - tack, Ängeln, för en asbra kväll! Och tack alla som kom ^^ Jag hade matta och allt hemma men Kureyuki komm inte med hennes dator eller hon komm inte las.. så vi hade inge stepmania... och dennis daor vart ju upptagen av egon hela tiden...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 10:13 pm
Daenis vad gjorde dom med filmrummet? :O Vi borde skaffa mer sovplatser tycker jag ^^ typ skaffa såna där puffsäckar :3 som man kan sova på och så :3 Shin var inte på förra anime kvällen därför viste han inte hur det såg ut då som nu...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 22, 2006 4:32 pm
Oh well.. Kan inte komma en eller 2 gånger till Stockholm och det är antingen sommaren eller nån gång vid jul sad men det skulle va kul att komma på nån av träffarna nån gåne smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 22, 2007 4:35 am