|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:25 am
Niddler Jalkazar Jag har en slogan "Vi är jävligt mycket bättre än dig" Smaka på den ni! Jag funderar på att lägga till "och vi vet om det" i slutet, vad är bäst? Det sista med mindre font-size i så fall xd xd Okej, will do ninja Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:38 am
Jalkazar Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon? Jag skulle uppskatta om du spelade in och laddade upp ett samtal med typ någon minister som har hand om sånt. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:41 am
Niddler Jalkazar Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon? Jag skulle uppskatta om du spelade in och laddade upp ett samtal med typ någon minister som har hand om sånt. biggrin Okej, fatta vad dissat om jag skulle tappa mitt svenska medborgarskap. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:42 am
Jalkazar Niddler Jalkazar Jag har en slogan "Vi är jävligt mycket bättre än dig" Smaka på den ni! Jag funderar på att lägga till "och vi vet om det" i slutet, vad är bäst? Det sista med mindre font-size i så fall xd xd Okej, will do ninja Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon? Man kan ju ha två identiteter. Han som hade bloggen http://nipponinsider.blogspot.com/ hade både japanskt och svenskt medborgarskap. Olika efternamn på båda passen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:44 am
Mikusagi Jalkazar Niddler Jalkazar Jag har en slogan "Vi är jävligt mycket bättre än dig" Smaka på den ni! Jag funderar på att lägga till "och vi vet om det" i slutet, vad är bäst? Det sista med mindre font-size i så fall xd xd Okej, will do ninja Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon? Man kan ju ha två identiteter. Han som hade bloggen http://nipponinsider.blogspot.com/ hade både japanskt och svenskt medborgarskap. Olika efternamn på båda passen.Toppen 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:49 am
Hon ska mata den full med politisk propagande pirate Yarr!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:52 am
Jalkazar Hon ska mata den full med politisk propagande pirate Yarr! Kanske. Jag kan göra er till kommunister för då blir Lingon glad. Han är smygkommunist. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:53 am
Mikusagi Jalkazar Niddler Jalkazar Jag har en slogan "Vi är jävligt mycket bättre än dig" Smaka på den ni! Jag funderar på att lägga till "och vi vet om det" i slutet, vad är bäst? Det sista med mindre font-size i så fall xd xd Okej, will do ninja Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon? Man kan ju ha två identiteter. Han som hade bloggen http://nipponinsider.blogspot.com/ hade både japanskt och svenskt medborgarskap. Olika efternamn på båda passen. Jag har dubbelt medborgarskap också, Svenskt och Nya Zeeländskt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:54 am
Sakana-sama Mikusagi Jalkazar Niddler Jalkazar Jag har en slogan "Vi är jävligt mycket bättre än dig" Smaka på den ni! Jag funderar på att lägga till "och vi vet om det" i slutet, vad är bäst? Det sista med mindre font-size i så fall xd xd Okej, will do ninja Hmm kommer mitt medborgarskap med sverige lösas upp om jag självständighets förklarar ön? vet någon? Man kan ju ha två identiteter. Han som hade bloggen http://nipponinsider.blogspot.com/ hade både japanskt och svenskt medborgarskap. Olika efternamn på båda passen. Jag har dubbelt medborgarskap också, Svenskt och Nya Zeeländskt. Coolt rofl Skaffa ett tredje *blink blink*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 21, 2006 11:55 am
Mikusagi Jalkazar Hon ska mata den full med politisk propagande pirate Yarr! Kanske. Jag kan göra er till kommunister för då blir Lingon glad. Han är smygkommunist. ninja Yay, inte för att vi kommer erbjuda statliga jobb men rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 5:22 am
Jag tycker att ni kan heta bukakke. x'D nej skämt å sido. Lycka till! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 5:50 am
Blixtra Jag tycker att ni kan heta bukakke. x'D nej skämt å sido. Lycka till! biggrin Tack blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 26, 2006 3:25 pm