|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:43 am
Mikusagi prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop Hans äktenskap hade väl inte så mycket med dansen att göra?Nej men jag antog att han var en kille som hade en man i norge. Gay?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 7:20 am
Niddler Men din mamma är gay. razz Är det streetdance?! Wtf... Det är ju inte det minsta gay! mad Streetdance = hip-hop = 50 cent = heteronormativt så in i baljan! hahah xD lol jag ville bara säga de é fan gay, dansa är kul ^^ men 50cent é fan gay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 7:58 am
Jalkazar Mikusagi prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop Hans äktenskap hade väl inte så mycket med dansen att göra?Nej men jag antog att han var en kille som hade en man i norge. Gay? Hans äktenskap har ändå inget med hans dans att göra! >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 11:02 am
prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop Noes, inte Alibaba. D: *hemska minnen från första/andra raden* DDDD': Vill införa krav på kalsonger om man ska dansa så. <_>;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:31 pm
Mikusagi Jalkazar Mikusagi prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop Hans äktenskap hade väl inte så mycket med dansen att göra?Nej men jag antog att han var en kille som hade en man i norge. Gay? Hans äktenskap har ändå inget med hans dans att göra! >_<Tråden tar ju upp både dans och gay.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 11:33 pm
Mikusagi prrnill Balett/Jazz kan förövrigt vara rätt så gay. Det fick jag erfara av min fd danslärare, som vi kallade Alibaba. Han dansade i någon form av kroppsstrumpa och var gift med en man i Norge o.O sweatdrop Hans äktenskap hade väl inte så mycket med dansen att göra? Inte själva dansen så mycket nej, men det framhäver ju ännu mer att det kan vara lite gay xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 12:54 am
Jalkazar Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 11:25 am
Mikusagi Jalkazar Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. I am quoted! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 11:45 am
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. I am quoted! eek Jag påminde om vad det är du menar med gay.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 11:58 am
Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jalkazar Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. I am quoted! eek Jag påminde om vad det är du menar med gay.Att faktiskt vara gay är faktiskt också lite gay rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 1:07 pm
Jalkazar Mikusagi Jalkazar Mikusagi Jalkazar Gay är det som speglar en feminin sida eller en någonting feminint som man gör eller en antydan åt en alternativ sexualitet. I am quoted! eek Jag påminde om vad det är du menar med gay.Att faktiskt vara gay är faktiskt också lite gay rolleyes Ah, så Alibaba visar på att man blir homosexuell av att dansa?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 18, 2006 1:33 pm
Alibaba visade snarare att han skulle kunna användas som praktexempel för grunden till de fördomar trångsynta har om manliga dansare. Överfeminim och homosexuell. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 12:22 am
GrimCupid Alibaba visade snarare att han skulle kunna användas som praktexempel för grunden till de fördomar trångsynta har om manliga dansare. Överfeminim och homosexuell. :3 Hai. Man måste nästan ha sett honom för att förstå.
Och så bevisar han väl lite att ganska många killar som dansar balett/jazz är homosekuella. Alla mina manliga danslärare har varit det och alla killar jag känner som dansar balett/jazz är det, också.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 8:55 am
Jag tycker inte det... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 14, 2007 11:31 pm
Gay kan användas på tjejer också, så där har du fel.
Nåväl. Dans kan inte direkt vara "Gay" i mina ögon, snarare något otroligt fånigt. Beroende på vilken stil, vem som gör det osv. Så ärligt talat kan jag inte svara på den frågan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|