Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
ADPE MEETING FOTOTOPIC, VERSLAG EN EVALUATIE Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 8 9 10 11 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:53 pm

Oranjekorfbalpizza!
16 • 17 • 18 • 19 NOVEMBER HOME BOXX NIEUWEGEIN 2006
Ik zou het wel leuk vinden om met wat mensen te gaan ja smile

@ Anne: Als jem zou kunnen doorsturen, de grote versie, graag ^^

1vraagje, wat voor een event is het? kost het geld? en welke dag gaan jullie dan?
Ik wil namelijk de Midwinterfair voor geen goud missen (als ik NU zou moeten kiezen tussen jullie en me beste vriendinnen zou ik voor hen kiezen omdat ik jullie al heb gezien he wink )

Anders komen jullie ook naar MWF (oh als jullie komen word dat heissa! Ik meet met een groepje die zichzelf verdriedubbelt aan de mensen die ze meenemen dus naar schattig 15mensen, plus ik neem er waarschijnlijk nog 2 (plus MESCHIEN me vader mee, moet ik jullie nog es gaan meten, meschien komt Drake Heros ook nog wel die wil ikd an ook dolgraag zien, looooooool blaugh )
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:54 pm

Eastvane
accept your defeat razz
Dat doe ik toch?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

LeannaAnne
Vice Captain

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:56 pm

kiek
Eastvane
accept your defeat razz
Dat doe ik toch?

Ach arme kiek! nu kannik je niet meer troosten met een knuffel! blaugh heart
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:57 pm

.~Horsie~Anne~.
kiek
Eastvane
accept your defeat razz
Dat doe ik toch?

Jahwel hoor smile gezellig, maar moet je wel ff hierheen komen :

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:59 pm

°O° what the! waar is dat nou goed voor? wie jat er nou alleen de fietsband??
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 1:59 pm

kiek
.~Horsie~Anne~.
kiek
Eastvane
accept your defeat razz
Dat doe ik toch?

Hmmm, toch niet zo'n goed idee sweatdrop
*geeft kiek digitale troost knuf xp

LeannaAnne
Vice Captain

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 2:00 pm

Darlaa

Nou kijk, het is heel leuk om wraak te nemen, als iemand jou band steelt,,s teel jij gewoon die van iemand anders : nou is het voor mij makkelijker om gewoon een nieuwe band te kopen, want ik kan niet stelen... maar het gaat hier ff om de theorie
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 2:01 pm

.~Horsie~Anne~.
kiek
.~Horsie~Anne~.
kiek
Eastvane
accept your defeat razz
Dat doe ik toch?

Hmmm, toch niet zo'n goed idee sweatdrop
*geeft kiek digitale troost knuf xp

Isgoed, ben ik ook heeeel blij mee wink

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Digipyro

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 2:28 pm

zo bedoelde ik t niet. smile , mjah glad to hear you ppl had a great time.
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 10:22 pm

kiek
Darlaa

Nou kijk, het is heel leuk om wraak te nemen, als iemand jou band steelt,,s teel jij gewoon die van iemand anders : nou is het voor mij makkelijker om gewoon een nieuwe band te kopen, want ik kan niet stelen... maar het gaat hier ff om de theorie

Het is nou niet bepaald een leuke afsluiting -_-' wat een mensen heb je toch...

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 10:42 pm

kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Kiek en ik hadden een weddenschap wie het eerste thuis zou zijn ^_^ Als ze me iets langer aan de praat had gehouden had ik mijn tram gemist, en had ze zeker gewonnen XD Ik was 21.45 thuis XD

Enniewee, ik zal morgen een verslag bla bla... en ik heb enkel dierenfoto's XD Sorry XD Ik fotografeer nooit mensen dus komt het nooit in mij op. MAAR! Ik heb wel het gastenboekje, wat ik morgen ook in elkaar draai en scan ^_^

En XD Master, ja ik ben echt een ukkie XD kleinste (maar oudste XD) van de groep!

OKP meldde wel dat er een boekenfestijn misschien in Nieuwegein komt, met goedkope manga.... en Nieuwegein is MIJN hometurf en zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer ^_^ Een soort submeetinkje?

En Anne, ik had het juist voorspeld! Jij zou een topic maken ^_^ Dat dacht ik al =D De andere topic wordt spoedig gesloten en in het archief OF de Event Hall gedaan (het was immers een soort van event, en wordt die ook nog eens gebruikt XD). En voor de volgende meeting wordt dan een nieuwe topic gemaakt ^_^

We hebben wel de voordelen en nadelen van een pretpark als meetingplek bekeken; tot nu toe is een Dierentuin het gezelligst.

Oh ja, Anne, ik heb wel een foto van onze 'GuildHouse' XD Alleen hadden we wel last van een kraker =P

I made all the images myself! Do not steal them please!

User Image

dat viel me als eerste op XD en mischien weet ik ook nog wel iets leuks voor een meet (waar ik wel kan komen) in eindhoven hebben ze een iets en dat heet laserquest dat is erg leuk (wel best duur) je moet elkaar met laserpistooltjes neerschieten en als je dan iemadn raakt krijg je een punt degenemetde meeste punten wint
PostPosted: Sun Sep 10, 2006 11:06 pm

XDmaster4
kittyocean
User Image
User ImageUser Image
Kiek en ik hadden een weddenschap wie het eerste thuis zou zijn ^_^ Als ze me iets langer aan de praat had gehouden had ik mijn tram gemist, en had ze zeker gewonnen XD Ik was 21.45 thuis XD

Enniewee, ik zal morgen een verslag bla bla... en ik heb enkel dierenfoto's XD Sorry XD Ik fotografeer nooit mensen dus komt het nooit in mij op. MAAR! Ik heb wel het gastenboekje, wat ik morgen ook in elkaar draai en scan ^_^

En XD Master, ja ik ben echt een ukkie XD kleinste (maar oudste XD) van de groep!

OKP meldde wel dat er een boekenfestijn misschien in Nieuwegein komt, met goedkope manga.... en Nieuwegein is MIJN hometurf en zeer goed bereikbaar met openbaar vervoer ^_^ Een soort submeetinkje?

En Anne, ik had het juist voorspeld! Jij zou een topic maken ^_^ Dat dacht ik al =D De andere topic wordt spoedig gesloten en in het archief OF de Event Hall gedaan (het was immers een soort van event, en wordt die ook nog eens gebruikt XD). En voor de volgende meeting wordt dan een nieuwe topic gemaakt ^_^

We hebben wel de voordelen en nadelen van een pretpark als meetingplek bekeken; tot nu toe is een Dierentuin het gezelligst.

Oh ja, Anne, ik heb wel een foto van onze 'GuildHouse' XD Alleen hadden we wel last van een kraker =P

User Image

dat viel me als eerste op XD en mischien weet ik ook nog wel iets leuks voor een meet (waar ik wel kan komen) in eindhoven hebben ze een iets en dat heet laserquest dat is erg leuk (wel best duur) je moet elkaar met laserpistooltjes neerschieten en als je dan iemadn raakt krijg je een punt degenemetde meeste punten wint

Ik geloof dak daar op Beeksebergen ook over heb gelezen.

maar voor jou is het toch geen probleem om naar Tilburg te reizen? xd

LeannaAnne
Vice Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sun Sep 10, 2006 11:37 pm

@ Kiek: Das best balen >.<; En vervelend sad Wel blij te horen dat je veilig bent aangekomen surprised
PostPosted: Mon Sep 11, 2006 1:37 am

Awe Kiek, op zo'n manier wil ik niet winnen sad I call a draw!!!!

kittyocean
Captain

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 11, 2006 3:34 am

User Image
User ImageUser Image
De (Eerste) ADPE Meeting

Aantal mensen: 5 (Volgende keer het dubbele!!)
Fun gehalte: 567%!

Het verslag wat ik zal schrijven, zal geschreven worden vanuit mijn perspectief ^_^ Logisch, ne? Enniewee, ik kwam op het station en ik voelde al nattigheid. Er was namelijk afgesproken dat iedereen de trein naar Rhenen nam op 4b... maar wat zag ik... Kyaah, die vertrok van 8b vandaag! Dus, ik de hele tijd 4b in de gaten houden; zou er iemand komen? Maar helaas, niets gezien! Dus, dan maar op de trein stappen. Misschien zaten ze er al in!
Maar goed, niemand gezien. Jammer, jammer, al weet ik niet of ik ze herkent had XD.

Op Rhenen zag ik OKP, en het verbaasde mij eigenlijk hoe snel ik doorhad dat we beiden ADPE waren! OKP vertelde mij dat Darlaa en Kiek met de auto waren, dus wij naar Ouwehands... Alleen bleek dat niet Kiek met de auto was, maar Horsie-Anne XD Woops! Gelukkig was het allemaal goedgekomen ^_^.

De handen schudden, de voorstellen van... en dan onderweg! Omdat het eigenlijk nooit in me opkomt mensen te fotograferen, heb ik enkel dieren voor jullie XD Mijn beste foto's staan er bij! En haha OKP, de foto die jij van de pinguins had genomen voor me was ook bewogen (hihi XD ik lach niet, ik grinnik alleen hard op).

Maar goed, wij diertjes kijken, dingen van de Guild bespreken (nee OKP, je krijgt de guild niet =P) etc etc. Kortom: lol alom.

We zagen een ijsberen drieling ( http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/mini-CopyofDSC05564.jpg ), waarvan er eentje blijkbaar hoogtevrees heeft (I sympathise with ya!). ( http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/mini-DSC05568.jpg )
Toen we deze geweldige schildpad zagen, besloten we dat Gaya von Dutch eigenlijk een huisdier zou moeten hebben. Mijn macht als Guild Owner misbruik ik dan (heb ik tijdens de meeting echt niet gedaan! rolleyes ) om te zorgen dat het een schildpad wordt, als die uitkomt. ( http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/mini-DSC05578.jpg )

Van onze lunch genoten we in wat wij besloten dat het onze Guild House was ^_^ ( http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/mini-DSC05676b.jpg ). Ook hebben we het nut van een eventuele Guild House besproken, maar weet je, ik bedenk me nu opeens... we kunnen ook die van Gaya gebruiken! Jaaaaa! Ik ga designen! Oh wacht, zij kan niet in towns wonen... *sighs* Nou ja, kan nog steeds designen =P

Het bleek trouwens dat Gaia Online niet de enige plek is waar gevist kan worden. In Ouwehands kun je ook genieten van deze sport! ( http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/mini-DSC05738.jpg )
En dit droppe-popje wilde ik jullie niet onthouden ^_^ ( http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/mini-DSC05749.jpg ). Tuurlijk, er waren meer foto's, en ook gelukte, maar dit zijn de beste! XD

Het was in ieder geval lol + lol = hihi (zie rekenmachine!!) voor mij ^_^. Veel leuker dan ik had gedacht en verwacht! Helaas moest Horsie Anne al vroeg weg (boohoo! crying ).

Het restaurant was ook erg gezellig. Het 'gastenboekje' ging rond voor hen die nog niet geschreven hadden (PM me even welke avatar jullie bij je tekst willen hebben!!) en nog meer ideeen voor een volgende meeting werden gespuit.

De trein naar Utrecht volgde daar op, in de duistere nacht *ah, poezie!*. Op het station sloten Kiek en ik nog een weddenschap, wat ge-eindigd is in een gelijkspel ^_^.
Bijna nog de tram naar huis gemist, maar gelukkig is iedereen veilig thuisgekomen ^_^

Gastenboekje pics:
* Horsie Anne: http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/Anne.jpg
* Kiek: http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/Kiek.jpg
* Kitty Ocean: http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/Kitt.jpg
* Darlaa: http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/Darlaa.jpg
* Oranjekorfbalpizza: http://i8.photobucket.com/albums/a8/kittyocean/GaiaEvent/Okp.jpg

Wat er wat minder ging? Eigenlijk niet echt wat. Tja, het ging wat mis bij de treinen, maar daar konden wij niets aan doen. Volgende keer gewoon toch maar naar de hal gaan XD Kunnen conducteurs niet van die bijdehante opmerkingen plaatsen als: 'Tuurlijk komt de trein naar Rhenen; daar gaat ie zelfs!' (or so I was told XD).
En een persoonsverwisseling is ook mensenlijk. Ik kan dat ook niet eens een smet op de dag ofzo vinden.
Kortom: ik vond het gewoon een erg gezellige dag!! Nog een keer!! En dan ben ik weer van de partij!! (I hope XD)

This is Kitty Ocean, swimming off XD

User Image
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 8 9 10 11 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas