|
No ziiz daA!?+ Haikarat niq tuo ne ovelle niq!1 |
|
23% |
[ 7 ] |
|
|
36% |
[ 11 ] |
|
|
40% |
[ 12 ] |
|
Total Votes : 30 |
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 10:04 am
"Ala ole niin negatiivinen", Sanoo sivusto. Mieti, mita voisit muuttaa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 10:30 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 7:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 02, 2005 8:00 am
ToffeeTigre Alph-chan "Ala ole niin negatiivinen", Sanoo sivusto. Mieti, mita voisit muuttaa. Negatiivinen... Positiivinen... *tilt* Mit� siin� voisi tehd�... Hymyill�? xD Sanotaanko, etta tee URL-osoitteesta hieman positiivisempi 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 1:00 am
Nyt ottaa päähän! En älyä tätä peliä! Miten pääsen kakkosesta eteenpäin? auttakaa. Sääntöjen luku ei auta koska en osaa englantia, aaargh! Auttakaa pliis jku! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 22, 2005 4:11 am
ei hitsi toi on hyva!! siis.... ma naureskelen taalla itelleni ja ton nerokkuudelle...
talla hetkella jumitan 4lvlla. pitaa vaan miettia vahan. ja oli aiemmatkin niin pirun ovelia etta...
nonii, aivot peliin jossain valissa xp
pikkuveli huomautti 4lvlta sen jutun jolla paasee eteenpain jonka olin kylla itse huomannut. olisin itsekin huomannut tajuta ihan hetken paasta. juujuu.
nyt kutoslevelilla. pitaa vaa aivot naksauttaa paalle joskus, nyt on pakko pelata theme park worldia blaugh sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 12:06 am
Zeggo pakko pelata theme park worldia blaugh sweatdrop Oijoijoijoiii~ Kaivan ton pelin viel kaapin perukoilta joskus!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 24, 2005 4:02 am
*ihanvainhiemanofftopiccina sweatdrop * meilla pikkuveli innostui taas vaihteeksi valittamaan ettei oo mitaan pelattavaa, ja kolusi sitten vanhat pelicd:t esille... asensi varmaan puolet kaikista peleista mita loytyy ja poisti pikkukokeilun peraan xp nytte vuorossa Gangsters... mutta makin innostuin taas Theme parkista sen verran, etta se saa olla jonkin aikaa...
hmm, yllatyin kun isoveli ei ollutkaan loytanyt viela NotprOnia ennen minua. noh, enemman arsytti kun tama kone tallensikin ekaksi kaikki kayttajanimet ja salasanat, etta veli paasi heti kutoslevelille evil saa omalla koneellaan jatkaa... mutta en ole viela ehtinyt yrittaa paasta kutoselta pitemmalle, pitas taas muistaa mika se ASCII olikaan... argh. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 4:27 am
BYhYYYYY!!!!! oon jumittunu nelos tasoon enkä tajua mitä siihen deathball.net kohtaan pitäs pistääää! pittääkö siinä niinku kirjautuu sissään jollaki nickilla? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 6:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 7:07 am
Kokeiltiin poikakamun kanssa tota viime youna, ja paastiin yhteisvoimin 12 leveliin asti, mut sit tuli stoppi... voi johtua siitakin etta kello oli silla 5 aamulla... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 8:29 am
tottatosiaan, kuten Leningrad Cowboy valittelikin, kutoslevelilla on niin paljon aineksia kasassa ja sitten ei vaan... siis ei saa... ei osaa... no en vaan osaa stressed
laitan valkoiseksi, ihan varuilta ettei ketaan haittaa jos spoilaa. olen loytanyt muutaman kohdan lahdekoodista, joista jotain pitaisi ilmeisesti hyodyntaa. jossain vaiheessa olen ymmartanyt, etta koodista jostain loytyy ascii-koodia, nyt kun alysin taas mika sekin oli sweatdrop mutta yha vaivaa, miten se ascii pitaisi loytaa?!? "ascii is an alternative!" sanakirjaa tonkien, se on toinen vaihtoehto. jai vaivaamaan myos ALTernative-korostaminen, tarkoitetaanko silla jotenkin esim. kuvien alt-tekstia? ja pitaako se google toolbarin koodi tosiaan aina ignoorata? mutta hmm, hinteissa kai neuvottiin nappiksen avulla rakentamaan se asciijuttu... mutta mika ascii-juttu?!?
osaisiko joku antaa taidokkaita vinkkeja spoilaamatta kaikkea iloa? sweatdrop itse ei oikein enaa suju stressed
------- niin, ja anagrammit ovat yleensa erittain tuskaisia jo muutenkin, enta sitten englanniksi eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 8:42 am
Zeggo osaisiko joku antaa taidokkaita vinkkeja spoilaamatta kaikkea iloa? sweatdrop itse ei oikein enaa suju stressed Kaikki ei nay silla sivulla heti, pitaa hieman leikkia hiirella. Vahan kuten tuo valkoinen tekstisi.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:02 am
ihana liftrasir, ihana!! blaugh blaugh kiitokset sinulle, tuo auttoi whee sitten seiska... mutta tasta luulisin jo selviavani...ehka. sweatdrop
mutta en kuitenkaan ollut alynnyt asciitakaan oikein. ei oikein taas mulla toimi sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 27, 2005 9:17 am
jumitin varamaan kuukausi sitten siihen leveliin missa piti teha jotain ASCII juttuja.. polla meni ihan sekasin ja lopetin koko homman siihen.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|