Mr_RPG
*tror att det h䲠䲠spam* Finns det inte en tr夠som heter tv-spel, eller???
Det här går nog utanför bara TV-spelstråden. Och du om nån har väl ändå startat meningslösa spel-topics så tänk innan du skriver.
Men till ämnet.
Jag tycker nog PS3-an är den näst fulaste konsolen någonsin, den ser ut som nån sorts hushållsmaskin man kan göra toasts i eller nåt. Bara X-Boxen ser värre ut. Kontrollen ser ut som vad skulle kunna hända när Dual-Shocken blir gammal och allting börjar hänga på den. Spelen såg förstås grymt snygga ut men så mycket snyggar än t.ex Halflife 2 är det ju t.ex inte. Men jag borde väl sluta klaga, jag ser trots allt fram emot maskinen jag med.
Även om jag längtar mer efter Nintendos nästa.
Och jag är förstås på om att X-Boskkontrollissennnnn är den hemskaste någonsin. En fet kontroll helt enkelt, de som skapade den måste ha levt instängda i en liten sunkig lägenhet och bara ätit cheeseburgare.
Knapparna är ju som sagt små, fula och hårda och om man inte har stora händer når man knappt nånting på den. Jag kan själv nå aklla knappar på en gång men tycker fortfarande den är grymt obehaglig att hålla i.
För att citera vad .nemo sa en gång för länge sen så känns den som två prinskorvar med en metallplatta i mitten.
Gamecube über alles. Bäst spel, skönast kontroll och coolaste tvättmaskinsutseendet.