Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Söta spel Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Petsy

PostPosted: Fri Sep 01, 2006 12:17 pm

Mikusagi
Petsy
Harvest Moon rekommenderar jag starkt! Det är jättekul, n__n; jag har väntat i typ 9månader nu dock på att Harvest Moon DS for girls ska komma ut som roms. Det är inte kul att du bara kan spela pojke i dom flesta, jag vill inte ragga upp en tjej!

Wow, får man ragga upp folk?
Lätt, först måste man ge tusentals med gåvor till den man gillar, sen kan man fria, ha bröllop och skaffa barn. Men barnen växer aldrig upp och hjälper till med gården, det är dåligt!
PostPosted: Sun Sep 03, 2006 4:48 am

Yay, jag klarade banan där man skulle annordna kalas i arkadhallen. Lösenordet för nästa bana är BEACHFUN.
Yay, nu kan jag gå i skogen! biggrin

Mikusagi
Crew

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Suriko

PostPosted: Mon Oct 02, 2006 2:52 am

Söta spel?

Hamtaro: Hamham Heartbreak där du ska rädda hamstrars kärlek från den elaka hamstern Spat och samtidigt återhämta Hamchatten som Hamtaro "glömde" bort när han for i hinken.

Kirby 3 är ett annat gulligt exempel.
PostPosted: Tue Nov 14, 2006 2:52 pm

Kom inte riktigt ihåg vad spelet heter men man ska rulla en boll på en massa saker som skruvar och till slut kan man börja att rulla över mäniskor o.O det är ett ganska knark gullit spel.

Squall83

Phobia

PostPosted: Sat Mar 03, 2007 12:22 am

* Katamari- spelen
* Cooking Mama
* Tamagotchi Corner Shop 1 & 2
* Yoshis Island

Där har ni ett par ubercute.
PostPosted: Wed May 09, 2007 7:57 am

Mikusagi
Idag köpte jag Hello Kitty - Happy Party Pals för 149kr. Det är ett roligt spel! biggrin
Man hjälper Hello Kitty att fixa kalas ^^ Innan kalaset får man göra vänner glada genom att baka kakor, plocka upp skräp, leka med dem och ge dem saker. Under kalaset får man fortsätta göra dem glada, och är alla på topphumör får man bra betyg och då kommer man till nästa nivå.
Man kan inte spara, istället får man ett lösenord när man har klarat en bana.
Kul, kul. Det finns misosoppa, sushi och pocky i spelet! xd heart

Till Game Boy Advance (svart kasett med rosa etikett)

Aaw ;; ww ;; vad gulligt <33

HappyCupcake ~

monoo

PostPosted: Wed Jun 27, 2007 4:19 pm

moahahahaha:

Gulligt?
PostPosted: Fri Jun 29, 2007 5:36 pm

monoo
moahahahaha:

Gulligt?

Har du läst vad spelet bygger på? xP

Mr_RPG

Miradjii
Vice Captain

PostPosted: Fri Sep 07, 2007 7:57 am

Cooking Mama är väldigt charmigt. ^^
PostPosted: Sat Sep 08, 2007 2:11 am

Miradjii
Cooking Mama är väldigt charmigt. ^^
Är det? Det ser ut som man tröttnar på det rätt fort sad

Aranea

Drevlin
Crew

PostPosted: Sat Sep 08, 2007 2:21 am

Jag tröttnade lite småsnabbt på Cooking Mama till DS, men tjejen min satt ett bra tag med det. Hon brukade plocka upp det lite då och då när det var nytt, men sen tror jag hon nu hittat roligare spel hon helre sitter med.

Söta spel. Om vi nu ska ta ett spel som är snyggt grafikmässigt, vackert och sött designmässigt, är ett seriöst spel (alltså inte en kul idé som nu Cooking Mama var som bygger på minigames typ) och tycks kunna ha en intressant story.

Ladies and gentlemen, I present to you, Eternal Sonata! Släpps i mitten av nästa månad till XBox 360. Jag kan lova er att jag SKA köpa det. Spelat demon 3 gånger typ och varje gång tvingas jag tänka för mig själv att spelet är så snyggt, mysigt och gulligt. Jag blir alldeles varm när jag spelar det. ^_^
PostPosted: Sat Sep 08, 2007 2:44 am

Det verkar extremt sött, nästan så att jag blir sugen på att köpa en krysslåda.

Aranea

Drevlin
Crew

PostPosted: Sun Sep 09, 2007 2:35 am

Aranea
Det verkar extremt sött, nästan så att jag blir sugen på att köpa en krysslåda.

Kanske lite extremt för bara ETT spel. *s*
Annars kom jag på att ingen har nämn det söta multiplayer spelet till PS3:an som är påväg, LittleBigPlanet. Bygg dina egna banor och spela tillsammans med vännerna och sammarbeta för att ta er igenom dom.
Eller varför inte lägga upp den på nätet så andra kan testa den världen över och du testa andras egna banor? Går även att spela flera online.
Det som är nice också är hur du kan klä din lilla figur hur då än vill. ^_^
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 4:20 am

Petsy
Harvest Moon rekommenderar jag starkt! Det är jättekul, n__n; jag har väntat i typ 9månader nu dock på att Harvest Moon DS for girls ska komma ut som roms. Det är inte kul att du bara kan spela pojke i dom flesta, jag vill inte ragga upp en tjej!

PETSY harvest moon äger <33333333 gulligaste spelet eveer~ och harvest moon for girls har dom pratat om hur länge som helst? till och med innan det till gamecube kom har dom pratat om en tjejvariant av spelet så hoppas det kommer då biggrin

Daenis

Zero-Egon

350 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
  • Dressed Up 200
PostPosted: Sun Sep 09, 2007 7:08 pm

Min mamma är fan kung på harvest moon, typ det enda hon spelar.

annars har vi ju även Rumbel Roses XXX som är ganska sött...snyggt...sexigt och porrigt
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games