|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 12:07 pm
snelhest Mr_RPG Jag var lvl 18 cool tror jag... HAXXOR!!! wahmbulance då har du fått ditt sub-job än? P.S jah spelar på Shiva Gjorde aldrig questen... :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 27, 2006 1:10 pm
Mr_RPG snelhest Mr_RPG Jag var lvl 18 cool tror jag... HAXXOR!!! wahmbulance då har du fått ditt sub-job än? P.S jah spelar på Shiva Gjorde aldrig questen... :/ Ok, jag sammlar sakerna till det nu. Har två, det saknas bara ghouls skull gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 10:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 10:59 am
You go! någon som vill spela tetra någon dag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:02 am
Mr_RPG You go! någon som vill spela tetra någon dag? JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 11:28 am
snelhest Mr_RPG You go! någon som vill spela tetra någon dag? JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk Gör det? :/ Det är ju det man betalar för : P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 12:54 pm
Mr_RPG snelhest Mr_RPG You go! någon som vill spela tetra någon dag? JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk Gör det? :/ Det är ju det man betalar för : P sad ja, är det kull eller? Hur är det spel upplägget?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 1:01 pm
snelhest Mr_RPG snelhest Mr_RPG You go! någon som vill spela tetra någon dag? JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk Gör det? :/ Det är ju det man betalar för : P sad ja, är det kull eller? Hur är det spel upplägget? Bättre än FFXI imo : P man ska placera kort... umm... ja...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 17, 2006 1:21 pm
Mr_RPG snelhest Mr_RPG snelhest Mr_RPG You go! någon som vill spela tetra någon dag? JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk Gör det? :/ Det är ju det man betalar för : P sad ja, är det kull eller? Hur är det spel upplägget? Bättre än FFXI imo : P man ska placera kort... umm... ja... ok XD Ska testa de så fort man kan de på 360. Men vilken serevr spelade Mr. RPG på innan han slutade?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 7:11 am
snelhest Mr_RPG snelhest Mr_RPG snelhest JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk Gör det? :/ Det är ju det man betalar för : P sad ja, är det kull eller? Hur är det spel upplägget? Bättre än FFXI imo : P man ska placera kort... umm... ja... ok XD Ska testa de så fort man kan de på 360. Men vilken serevr spelade Mr. RPG på innan han slutade? Umm... ja... dedu! Tror det var Midgardsormr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Sep 18, 2006 10:06 am
Mr_RPG snelhest Mr_RPG snelhest Mr_RPG snelhest JAA!! Fast de funkar än så länge bara till PS2 och PC gonk Gör det? :/ Det är ju det man betalar för : P sad ja, är det kull eller? Hur är det spel upplägget? Bättre än FFXI imo : P man ska placera kort... umm... ja... ok XD Ska testa de så fort man kan de på 360. Men vilken serevr spelade Mr. RPG på innan han slutade? Umm... ja... dedu! Tror det var Midgardsormr... ' O.O låter som midgårdssommar ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 17, 2006 1:54 pm
Jag saknar FF 11 sad
Tror jag ska ta en paus från SoR snart...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:40 pm
JAG SPELADE DET IDAG!!! :
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 7:11 am
snelhest JAG SPELADE DET IDAG!!! : :0 Vilket/vilka jobb kör du med btw?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 20, 2006 12:33 pm
Mr_RPG snelhest JAG SPELADE DET IDAG!!! : :0 Vilket/vilka jobb kör du med btw? Black mage som main och sen Whitemage som sub. Blm är lvl 25 och Whm är 16 xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|