|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:11 am
Jag är släkt med Ramses den store, farao i Egypten på 1300-talet f.Kr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:27 am
Niddler Jag är släkt med Ramses den store, farao i Egypten på 1300-talet f.Kr. ;o Det vore väldigt intressant att få veta hur du kan veta det. mad D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 7:34 am
Petsy Niddler Jag är släkt med Ramses den store, farao i Egypten på 1300-talet f.Kr. ;o Det vore väldigt intressant att få veta hur du kan veta det. mad DMin far släktforskar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 8:35 am
*När jag har pratat med någon jag inte känner kan jag sitta och tänka på vad jag sa och vad jag kunnde ha sagt i timmar. *Jag vaknar ofta och kallsvettas av att jag har drömt om muntliga redovisningar jag har gjort under året i skolan. *Jag står gjärna upp när jag spelar action spel. *Jag rör mig mycket när jag spelar action spel... *Jag är släkt med en av grundarna av Aftonbladet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 24, 2006 8:45 am
Mr_RPG Jag rör mig mycket när jag spelar action spel... Jag tycker att det är gulligt när folk gör så XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:37 am
- Jag "pratar" i sömnen väldigt ofta. Tydligen är jag oftast förbannad.
- Varje gång jag går ner i källaren så glömmer jag vad jag ska göra. Är alltid tvungen att tänka efter vad jag egentligen skulle göra.
- Det känns jobbigt att prata i telefon, jag blir nervös om man pratar mer än 5 minuter. Förstår inte hur folk orkar snacka i timmar i telefon. >_< Så jag brukar försöka avsluta samtal så fort som möjligt. xD
- Jag har ingen blodcirkulation i mina fötter.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:42 am
Filthy: Är dina fötter döda? o_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 4:59 am
Mikusagi Filthy: Är dina fötter döda? o_O Dom är jämnt kalla. :< Men döda skulle jag inte påstå. q;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 5:14 am
* jag är rädd för tvättmaskiner och fjärilar * jag tänker på skånska
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 26, 2006 5:25 am
*Jag är rädd för avstängda tv-apparater och datorskärmar >_>,
*Jag tror att man kan förutspå en dags händelser väldigt grundligt genom att titta på molnen. Om ett moln är stort, mörkt och täcker hela himmlen, så kommer något väldigt dåligt hända. Om himmlen är helt klarblå och molnfri, så kommer dagen att vara hur bra som helst sweatdrop
*Jag har en extrem passion för kaniner =_=; heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 27, 2006 3:13 am
. När jag blir förbannad vill jag kasta saker på folk. . Jag har börjat rita yaoi. . Jag älskar när mina vader/ben är nyrakade. . När jag var liten trodde jag att "förr i tiden" var svartvitt bara för att det var det på tv. . Jag blev biten i ansiktet av en schäfer när jag var liten, det gjorde ont minns jag.
^^, Flera av er vet säkert redan det här, men oh well!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 11:05 am
Niddler Jag är släkt med Ramses den store, farao i Egypten på 1300-talet f.Kr. Skickligt att släktforska så långt bak. Min mamma(Yannah) släktforskar också. Fast aldrig så långt bak i tiden. - Jag är släkt med en häxa, eller, hon blev ialla fall bränd på bål. - Jag pratar/mumlar och gnyr i sömnen. xp - Jag kramas och klänger extremt mycket. (De flesta vet nog redan det. xp ) - Jag avskyr när idrottslärare peppar mig och säger bra gjort och så vidare.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 10:01 am
Jag har linser, det är det inte många som vet
Jag älskar Good Charlotte fast jag inte får för mina kompisar
Jag är bara med Amanda för att inte bli en nobody
Jag kan inte stoppa in tamponger burning_eyes
Hoppas inte min syrra läser det här
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 10:02 am
yennifer * jag är rädd för tvättmaskiner och fjärilar * jag tänker på skånska Hahaha ååh va sött^^ Men är du inte från skåne då? Jag tänker på uppländska
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|