|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 17, 2007 6:32 am
Merjae, ei ollu yhtáán liian pitká viesti, oli kiva lukea ^^ Se vesiámpári juttu oli hyvá, luulen et oon ehká kuullu jostai saman tapasest mut en muista et meil olis tehty sitá, táytyypi kokeilla kesállá jos nyt páásen isoseksi vielá :'D smile
Meiján seurakunnassa kun on niin paljon halukkaita et kaikkia ei milláán voi ikiná ottaa sad vaikka kesáripareita joille kullekin menee 5-6 isosta on táná kesáná 6, seká purjehdus jolle menee 2-3 isosta. Luulen kuitenki et mul on aika hyvát mahdollisuudet páástá leirille vielá smile ja tahdon kovasti, koska leirillá on hauskaa ja mukavaa ja on kiva puhua ja kuula jumalasta ja jeesuksesta ja muutenki aina oppii uutta ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 07, 2007 4:22 pm
Haa.. Minä kävin riparin jotain kuukausi sitten. Sketsit tiesin ulkoa mutta silti jaksoivat naurattaa. Hiljaisessa huoneessa oli mielenkiintoista kuunnella joittenki kuorsausta ja pelit olivat parhaita. Varsinki ku oltiin eräänlaista lipun ryöstöä. ^^ Pimeässä metsässä koitettiin saalistaa toisia.. Ahdistavinta leirissä oli se, että siellä oli vain 3 tyttöä, yksi niistä olin minä.. Onneksi molemmat olivat kavereitani, niin ei tullu ongelmia.. ^^ ei kait siinä mitään. Toivoin, että olisin tutustunut niihin poikiin, mutten oikein onnistunut.. Olin liian hiljanen.. :'D Mutta mukavaa oli.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 08, 2007 11:31 am
Nerika Haa.. Minä kävin riparin jotain kuukausi sitten. Sketsit tiesin ulkoa mutta silti jaksoivat naurattaa. Hiljaisessa huoneessa oli mielenkiintoista kuunnella joittenki kuorsausta ja pelit olivat parhaita. Varsinki ku oltiin eräänlaista lipun ryöstöä. ^^ Pimeässä metsässä koitettiin saalistaa toisia.. Ahdistavinta leirissä oli se, että siellä oli vain 3 tyttöä, yksi niistä olin minä.. Onneksi molemmat olivat kavereitani, niin ei tullu ongelmia.. ^^ ei kait siinä mitään. Toivoin, että olisin tutustunut niihin poikiin, mutten oikein onnistunut.. Olin liian hiljanen.. :'D Mutta mukavaa oli. oli poikii enemmän? Nykyään minne tahansa menee, niin on yleensä tyttöjä enemmän o.O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 1:00 am
meilläkin tais olla kuus tyttöö ja 15 poikaa. mut se sit tasottu vähä isosissa ku oli niistä vaan kaks oli poikia.
ihmeen vähä poikia muuten isosina. ens kesän leireille taitaa tulla vaan yks per leiri. jollain ei tainnu olla yhtään.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 09, 2007 4:58 am
joo kyl tyttöi yleensá on enemmán... paitti purjehdusripareil, esim viime kesáná ku meit oli purjehduksel kaks isosta, ni kummanki ryhmá oli yks venelastillinen eli mul kymmenen, toisel (edelliskesán pikkuiseni <3) 9, mun ryhmást 6 oli poikii ja 4 tyttöi, toisest muistaakseni 5 poikaa, 4 tyttöö. yks mun ryhmán poika játti tulematta leirille (ryhmát oli páátetty aiemmin pidetyllá viikonloppuleirillá) ja toisest ryhmást yks vaihto mun ryhmáán ku se ei ollu ollu paikalla ku ryhmii valittiin ja sil oli enemmán kavereit mun ryhmás. vitsi ku jánná selitys, mut mul on ikává pikkusiani, ne oli niin kivoi. ja toisin ku perusleireillá, joille puolet on tullu puoliks pakosta (vanhempien tms), jos káskee esim pyyhkimáán pöydán "ryhmát toimii osiossa", vastaus on yleensá "no en pyyhi" "toi ei oo tehny mitáán, má teen táál kaiken!" tms. purjehduksella ei yleensá tartte ku mainita asiasta, ja se hoituu <3 "káyks vaiks kassu tyhjentáás ton puurokattilan" "joo"
aww tahtoo riparille. vaiks purjehdukselle en ainakaa táná kesáná pááse ku on muuta menoo, enká tiá páásisinkö muutenkaa, ku kaks kertaa perákkáin oon jo ollu biggrin heh. no jooooo tahtoo riparille! (en suinkaan ole ripari riippuvainen... smile )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 10:14 pm
Jep. On se ripari täälläkin käyty, itse kävin vaellusriparin. Eli olimme ensin leirikeskuksessa jonkun 6 päivää ja silloin oli oppitunnit. Sitten lähdettiin lappiin, jossa pidettii nvian hauskaa ja vaellettiin. Käytiinhän me myös norjassa biggrin Hauskaa oli
Muistan riparista parhaiten kaikki uudet kaverit, isoset sekä meidän ihme kisat. Esim. Veneillä mentiin ja sai mennä eteenpäin vaan kauhoilla ja ämpäreillä. Se oli kiva kisa, meidän vene upposi n__n Sketsit rules.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 31, 2007 3:57 am
Jes! Pääsen kesällä isoseksi! Aivan mahtavaa biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 05, 2007 2:49 am
Viikon päästä olen lähdössä... Ei millään viitsisi mutta sittenpähän on sekin käyty. Hassusti uskonnollisuus on tässä kevään aikana niissä tapaamisissa käydessä vain vähentynyt, vaikka en alun alkaenkaan mikään himouskovainen ollut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 06, 2007 12:40 pm
Minekin oon tuossa maanantaina lähdössä riparille... *Jännittää*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 12, 2007 3:55 am
En usko jumalaan (mihinkään niistä^^), mutta ajattelin mennä silti riparille, ehkä sieltä saa uusia kavereita ja voihan siellä olla ihan hauskaakin...Ohoh, nyt vasta tajusin, että riparihan on edessä jo ensi vuonna confused Sen puolesta ei ripari houkuttele yhtään, että meidän seurakunnassa on ihan kamala pappi (ei millään pahalla muttei millään hyvälläkään). Ja kyllä, meillä on täällä takapajulan käpykylässä vain yksi pappi... Mutta voisihan sitä mennä vaikka kansainväliselle riparille tai vaellusriparille tai jonnekin cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 16, 2007 10:52 am
Mulla loppu tässä muutama päivä sitten ensimmäinen ripari, jolla olin isosena. Meillä oli aika erikoinen isosporukka. Kaikki oli aivan ihania ihmisiä, mutta sitten kun me lyötiin päät yhteen niin synty oikea soppa. En mä sitten tiedä oltiiko me liian erillaisia vai samanlaisia. Kaikilla oli omat vahvat mielipiteensä asioista ja yhteiset kokouksetkin oli aika äänekkäitä tapaamisia. Hengissä kuitenkin selvittiin ja kyllä siihen leiriin mahtui paljon hauskaakin. Kaikkille tän vuoden riparilaisille vinkiksi, että menkää vaan ennakkoluulottomalla asenteella mukaan niin hyvää tulee.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 18, 2007 3:03 pm
meil oli vähä sama juttu, Meloreiel. välistä tuntu ett yks niistä tyttö-isosista inhos mua, ku halusin mennä leikkiin riparilaisten kaa ja sen mielestä meiän piti suunnitella iltaohjelmaa. mut ihan hyvin me pärjättiin kuitenkin, sillä se porukka oli niin mahtava. yhteishenki oli uskomaton ja me vissiin järjestetään jatkis syksyllä. ainakin nyt kaikki oli ihan innoissaan siitä. biggrin
ei pysty vertaan sitä leiriä mihinkään aiempaan, vaikka yli kymmenellä oon ollu. se oli niin ainutlaatuista. heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 19, 2007 11:37 am
Urr... Kesän loppupäässä häämöttää meiteen ripari.
Aiemmin inhosin koko ideaa. En ole mikään uskontojen inhoaja ( itse asiassa päinvastoin... ), mutta idea idioottimaisen seuran kanssa vietettävästä leiristä ei vain iskenyt. En sitten tiedä mistä sain idean, että seura olisi idioottimaista... Tuomitsen vain valtaosan ihmisistä ottamatta asioista ensin selvää.
Noh, sitten koitti päivä, jolloin haettiin näille leireille. Taktikoin itseni samalle leirille kaikkien riparille menevien kavereideni kanssa. Ihme kyllä, onnistuin siinä.
Nyt sitä sitten odotetaan vähän vaihtelevin mielin. Kaverit ovat siellä, joten ei se voi kovin kamalaa olla. Toisaalta, siellä on myös ihmisiä, joita vihaan yli kaiken.
Hengissä aion kuitenkin selvitä. Häähää.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|