|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 5:37 am
Prisonic Fairytale romanticalperson2 hello, als er iemand geinteresseerd is alstublieft pm me, of zet een post!! 4 packets of A bait 10 packets aof D bait 40 packets of F bait 1 vial of unknown liquid for 500 1 brown and 1 grey striped sweater, both for 320 1 anti gambino picked sign for a price of dicussion 1 spirited boxers and spirited shoes, price for dicuss 1 jolly jacket voor maar 4000!!! 1 angelic gloves voor maar 8300!!! Dude, mensen die nu nog Angelic stuff kopen zijn gestoord. Angel Boots waren een paar maanden geleden nog 1200 gold, gloves hoogstend 2500. En het is geen limited item dus die waardelozen prijsverhogingen zijn alleen maar geweldig om newbies hun geld afhandig te maken. Btw, je vraagt veel te veel voor je spullen. Het is de MP niet.2500? dat kan toch niet ik heb voor een paar maanden geleden en paar angelic gloves gekocht voor iets rond de 4000 dacht ik dat was toen de laagste prijs op de markt, maar ja dingen stijgen als een gek en het kan naar beneden gaan maar ook verder omhoog dus of je het koopt is altijd een gok maar als het iets is wat je gewoon wil hebben voor je avi maakt het niet zo veel uit.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 7:19 am
ey! iedereen.
ik heb een stutted leather collar in de aanbieding op de market verkoop ik hem voor 5000 gold terwijl hij er staat voor 5500 gold dus...iemand geintreseerd??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 9:48 am
Darlaa Prisonic Fairytale romanticalperson2 hello, als er iemand geinteresseerd is alstublieft pm me, of zet een post!! 4 packets of A bait 10 packets aof D bait 40 packets of F bait 1 vial of unknown liquid for 500 1 brown and 1 grey striped sweater, both for 320 1 anti gambino picked sign for a price of dicussion 1 spirited boxers and spirited shoes, price for dicuss 1 jolly jacket voor maar 4000!!! 1 angelic gloves voor maar 8300!!! Dude, mensen die nu nog Angelic stuff kopen zijn gestoord. Angel Boots waren een paar maanden geleden nog 1200 gold, gloves hoogstend 2500. En het is geen limited item dus die waardelozen prijsverhogingen zijn alleen maar geweldig om newbies hun geld afhandig te maken. Btw, je vraagt veel te veel voor je spullen. Het is de MP niet.2500? dat kan toch niet ik heb voor een paar maanden geleden en paar angelic gloves gekocht voor iets rond de 4000 dacht ik dat was toen de laagste prijs op de markt, maar ja dingen stijgen als een gek en het kan naar beneden gaan maar ook verder omhoog dus of je het koopt is altijd een gok maar als het iets is wat je gewoon wil hebben voor je avi maakt het niet zo veel uit. Ik heb het over de periode eind 2004. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 10:59 am
Prisonic Fairytale Darlaa Prisonic Fairytale romanticalperson2 hello, als er iemand geinteresseerd is alstublieft pm me, of zet een post!! 4 packets of A bait 10 packets aof D bait 40 packets of F bait 1 vial of unknown liquid for 500 1 brown and 1 grey striped sweater, both for 320 1 anti gambino picked sign for a price of dicussion 1 spirited boxers and spirited shoes, price for dicuss 1 jolly jacket voor maar 4000!!! 1 angelic gloves voor maar 8300!!! Dude, mensen die nu nog Angelic stuff kopen zijn gestoord. Angel Boots waren een paar maanden geleden nog 1200 gold, gloves hoogstend 2500. En het is geen limited item dus die waardelozen prijsverhogingen zijn alleen maar geweldig om newbies hun geld afhandig te maken. Btw, je vraagt veel te veel voor je spullen. Het is de MP niet.2500? dat kan toch niet ik heb voor een paar maanden geleden en paar angelic gloves gekocht voor iets rond de 4000 dacht ik dat was toen de laagste prijs op de markt, maar ja dingen stijgen als een gek en het kan naar beneden gaan maar ook verder omhoog dus of je het koopt is altijd een gok maar als het iets is wat je gewoon wil hebben voor je avi maakt het niet zo veel uit. Ik heb het over de periode eind 2004. surprised prices change!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 4:19 am
ey! iedereen.
wil er iemand van jullie nitemare claws kopen voor 5450 gold (of doe een offer)???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 09, 2005 4:21 am
aanbod is geldig tot wanneer het verkocht is in de marketplace voor 5450 of minder!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 2:50 am
heeft er iemmand hier een idee wat gold manipunating is? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 6:09 am
number_17 heeft er iemmand hier een idee wat gold manipunating is? sweatdrop gold manipulating? je zou denken aan het woord iets van de prijzen beinvloeden op de marktplace of zo maar daar kun je toch niet gebant om worden? je zou denken een soort van scam dan mensen om hun gold ''manupileren'' ?? of zo? weet je iets van een incident of zo wat er gebeurd is dat het zou kunnen zijn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 6:25 am
Darlaa number_17 heeft er iemmand hier een idee wat gold manipunating is? sweatdrop gold manipulating? je zou denken aan het woord iets van de prijzen beinvloeden op de marktplace of zo maar daar kun je toch niet gebant om worden? je zou denken een soort van scam dan mensen om hun gold ''manupileren'' ?? of zo? weet je iets van een incident of zo wat er gebeurd is dat het zou kunnen zijn? tuurlijk ik heb het zelf gedaan he... gisteravond had ik DE manier om geld te verdienen. de bani clips in de market waren bijna op dus kocht ik de goedkoopste. deze kon ik gelijk duurde doorverkopen dus bleef ik bezig..totdat er nog maar 2 in de market lagen.. onder andere 1 van mij (de goedkoopste) met de prijs van 29988. nog geen uur evoor koste de goedkoopste nog maar 20000. en ik had met deze handeltjes al 5000 verdient in datzelfde uur. zelf wist ik wel dat het zo niet bezig kom blijven dus ging ik naar een guild met mensen die zulke dingen doen om daar een handels partner met veel geld te zoeken..om samen heel veel geld te verdienen aan de bani clips. alleen toen ik daar delen van mijn plan poste begon iedereen erover dat het tegen de regels was en dat de mods van die guild mij moesten reporten confused 1 mod wilde het doen maar ik moest even heel mijn plan opschrijven en dan zal zei kijken hoe of wat... gelukkig heb ik nog al mijn items naar mijn mule kunnen sturen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 8:00 am
number_17 Darlaa number_17 heeft er iemmand hier een idee wat gold manipunating is? sweatdrop gold manipulating? je zou denken aan het woord iets van de prijzen beinvloeden op de marktplace of zo maar daar kun je toch niet gebant om worden? je zou denken een soort van scam dan mensen om hun gold ''manupileren'' ?? of zo? weet je iets van een incident of zo wat er gebeurd is dat het zou kunnen zijn? tuurlijk ik heb het zelf gedaan he... gisteravond had ik DE manier om geld te verdienen. de bani clips in de market waren bijna op dus kocht ik de goedkoopste. deze kon ik gelijk duurde doorverkopen dus bleef ik bezig..totdat er nog maar 2 in de market lagen.. onder andere 1 van mij (de goedkoopste) met de prijs van 29988. nog geen uur evoor koste de goedkoopste nog maar 20000. en ik had met deze handeltjes al 5000 verdient in datzelfde uur. zelf wist ik wel dat het zo niet bezig kom blijven dus ging ik naar een guild met mensen die zulke dingen doen om daar een handels partner met veel geld te zoeken..om samen heel veel geld te verdienen aan de bani clips. alleen toen ik daar delen van mijn plan poste begon iedereen erover dat het tegen de regels was en dat de mods van die guild mij moesten reporten confused 1 mod wilde het doen maar ik moest even heel mijn plan opschrijven en dan zal zei kijken hoe of wat... gelukkig heb ik nog al mijn items naar mijn mule kunnen sturen sweatdrop vaag, klinkt idd als gold manipulatie, maar geen idee dat dat tegen de regels zou zijn volgens mij doet elke market exchanger dat, dingen goedkoop opkopen om ze duurder te verkopen, misschien is het tegen de regels als je het samen met anderen gaat doen, stond er in je ''plan'' dat je het express deed om de prijzen op te drijven? Had je al bericht van een mod gehad dan? het lijkt me erg sterk ik hoor het zo vaak van mensen die het doen en anders zul je toch wel gewoon een waarschuwing krijgen geen ban.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 10, 2005 8:07 am
ja en ik hoor net van andere dat er niks aan de hand is.. toch ga ik er nooit iemmand meer om vragen om te helpen.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 5:38 am
Blue Torque Shades (Any) start bidding at: 3,850g buy now prise:3,899g time left: 3d 23h 59m
edit: JIPPIEJ MIJN 100STE BERICHTJE OP DE GUILD! (sorry razz blaugh rofl )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 5:41 am
ANTIE gambino signe 400g dried grass skierd 200g
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 12, 2005 6:45 am
.~Horsie~Anne~. Blue Torque Shades (Any) start bidding at: 3,850g buy now prise:3,899g time left: 3d 23h 59m edit: JIPPIEJ MIJN 100STE BERICHTJE OP DE GUILD! (sorry razz blaugh rofl ) eh, je 1000e. blaugh gefeli dermee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|