|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 4:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 6:54 am
Jag tycker att dina klasskompisar ser ut att vara 23 år! D: VAR!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 11, 2006 1:07 pm
Gillar randomgrejen, lite spännande. Är Sailor Moon i skrivande stund. :'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:09 pm
Jag fattar den inte men den är iaf snyggt strukturerad o_O;;
Det verkar gå dåligt för den här tråden, synd. Kanske skulle man göra rate-mojs av den och lägga den i gaia-whatever, där avatartrådarna ligger, för det är ju i princip samma sak? *förelså*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 12:38 pm
Kul, udda. Kul med ett IRL-porträtt i signaturen, också. Det ser fint ut med gult och rosa. Vackert ord med stora bokstäver. Fast jag tycker inte om stora signaturer.
(Angående ditt förslag tycker jag ingenting (lol) Det är ingen viktig tråd ändå.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:04 pm
Jag fattar den inte riktigt heller. Fint plus i vänstra hörnet? :3 Rasta och Nid har nästan lika dana ju~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 28, 2006 1:45 pm
Het avatar art du har i din sig, :'3 länkarna bryr jag mig inte om, jag klickar aldrig på länkar ändå. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 1:09 pm
Trevligt liten bild. Vem är den där Heavens Wrajth? (jag kommer inte ihåg hur namnet stavades >.< )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 2:56 pm
typisk sig med randombilder och en länk någonstans med ett budskap, men rätt kul guildbanner. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 3:01 pm
Ser ut som personen på bilden försöker fånga laxar med händerna! :'D Den var tuff.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 03, 2006 4:57 pm
Ta bort nån av grejerna så blir det bättre, för mycket att titta på samtidigt ffs. :0 Fast jag gillar sloganizer-saken.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 2:34 pm
JOEY DOESN'T SHARE FOOD! Vänner äger biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 8:33 am
Man blir hypnotiserad... prat, prat, prat, prat, prat, prat, prat, prat, prat, got milk, prat, prat, prat, pra-ASEXUAL INNUENDO! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 1:25 pm
jag tycker personligen att den är underbar. :3 skrattar åt den varje gång jag ser den. like it very much, yes.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|