|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 9:54 am
halcyon. revolver jag tror att dom försöker skrämma bort eller iallafall hårdirritera alla emokids med allt vitt. o: heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 11:42 am
Omg. De censurerar de 'fula' orden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 21, 2006 8:32 pm
Gillar den första stilen dom hade.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 23, 2006 12:14 pm
Jag har inte riktigt hunnit utforska, jag är ju på resande fot, men jag gillar de nya menyerna.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 6:20 am
SÅ JÄVLA BÄST LAYOUT! skitsnyggt inte lika stelt som förut, mjuka linker och nu är jag inte ensam om att inte hitta ett piss!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 24, 2006 11:48 am
Jag gillade inte den där menyn som typ... sköt fram saker när man hade muspekaren över. Här har vi en meny som inte är lika... framfusig >> Fast ja, de där solbadarna är fula... JAG VILL KANSKE INTE HA SEMESTER I MIN DATOR! Förresten skall Gaia ha rosa logotype, inte gulorange. Blesech. Det mesta är bra men inte logotypen eller bilden, alltså.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 25, 2006 4:33 am
lolwtf, sluta whinea D: Gillar den nya layouten, minimalistisk och stilren. Bättre än den förra dom hade, och den dom hade innan också för den delen. Denna är klart bäst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:35 pm
Snabbmenyn bredvid avataren har fått en ny knapp, och det är en popup-knapp. Det verkar vara en personligt-meny... i personligt-menyn >.<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:37 pm
Also... Vad tycker ni om de nya smilierna? rofl
burning_eyes cheese_whine dramallama wahmbulance emo
Själv tycker jag att emo-smilien är lite kul, men jag förstår inte meningen med llaman, vinet/osten och wahmbulansen... o.O; dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 2:30 pm
Niddler Snabbmenyn bredvid avataren har fått en ny knapp, och det är en popup-knapp. Det verkar vara en personligt-meny... i personligt-menyn >.<; Den flyttade på sig. Förut var den mellan utropstecknet och pilarna, men nu är den vänster om utropstecknet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:06 pm
Det är skönt att de tagit bort de djävla bildgrejerna som var under community och games och world och allt det där. Det var bara ivägen och jag klickade fel hela tiden <_> Fast bannern är sjukt ful, men det gör inget. Och så tar det tid att klicka sig in på vissa stuffs, men vafan, jag har inte speciellt bråttom...
Kortfattat: Det är snyggare nu. (inte för att det spelar ngn roll, de lär väl byta snart igen...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 10, 2006 12:23 pm
Ruska Kortfattat: Det är snyggare nu. (inte för att det spelar ngn roll, de lär väl byta snart igen...) De byter kanske när sommaren är slut. Bruna eller röda bokstäver, och avatarer med lagom tjocka jackor. De är glada och hoppar i löv! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 17, 2006 10:27 pm
Nu finns det en ny knapp igen xd Nyhetsgrejs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 15, 2006 1:52 am