Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Sininen ruusu // Keskustelua tatuoinneista ja lavistyksista Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Joko sinulta loytyy?
Tatuointi
7%
 7%  [ 3 ]
Lavistys
25%
 25%  [ 10 ]
Molemmat
2%
 2%  [ 1 ]
Ei viela, mutta ehka jonain paivana
35%
 35%  [ 14 ]
Ei oo, ei tuu
30%
 30%  [ 12 ]
Total Votes : 40

meppu
Crew

PostPosted: Mon Apr 18, 2005 12:46 am

Min otan aina selville monen mutkan kautta etta mita merkki (riimu, kanji) tarkoittaa. Jos useammassa paikassa sen selvitys on sama, niin sitten uskon sita.. Jos taas jokaisessa on eri, niin eipa kyl sitten uskalla. Varmin tapa saada tietoon esim. kanjin merkitys on kysya sellaiselta joka sen varmuudella tietaa..
PostPosted: Fri Jun 24, 2005 11:36 am

Mulla ei viel talla hetkella oo yhtaan lavaria tai tatskaa... sad vanhemmat ei tosiaankaan halua antaa mun ottaa sellasia. korvakorut ne sallii mutta ei kulmakoruja tai mitaan sellaisia. aippaliini on tosin luvannu etta napalavarin saan!!!! mrgreen haluaisin huulikorunki vaha niinku kelly osbournella mutten viitti ees kysya vanhemmilta ku tiian jo vastauksen....

norski

meppu
Crew

PostPosted: Sun Jun 26, 2005 10:18 am

norski
haluaisin huulikorunki vaha niinku kelly osbournella mutten viitti ees kysya vanhemmilta ku tiian jo vastauksen....

Juuri tuon takia en kysynyt vanhemmiltani etta saanko ottaa huulilavarin, vaan menin ilman lupaa sen hankkimaan >____< Tosin taysi-ikaisena en siihen enaa vanhempien lupaa pahemmin tarvinnutkaan. Mutta aidin ilme oli kylla nakemisen arvoinen kun naki mita mie "kiltti enkeli" olin mennyt tekemaan. Isi sano vaan etta "Onhan se ihan hieno" >___<
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 5:03 am

[ Message temporarily off-line ]

ResiIience

Hilarious Gaian

6,050 Points
  • Forum Regular 100
  • Junior Trader 100
  • Friendly 100

thoughtless`

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 8:57 am

Apuva... Tuo viivakoodi tatuointi piinaa minua. Olen jo keksinut paikankin sille, niskaan... >.<' Odottelen taysi-ikaisyyttani ja sitten hankin. (:
PostPosted: Mon Jun 27, 2005 10:23 am

Sanokaas sattuuko tatuointi nain yleisesti miten paljon? Joillekin sattuu enemman ja joillekin vahemman, mutta se kuitenkin sattuu vai?

Liffy Glitter

Carmen LaVihta

PostPosted: Mon Jun 27, 2005 10:28 am

Liftrasir
Sanokaas sattuuko tatuointi nain yleisesti miten paljon? Joillekin sattuu enemman ja joillekin vahemman, mutta se kuitenkin sattuu vai?

sanotaanko nyt nain,etta mie menisin mieluummin tatuoitavaksi kuin hammaslaakariin. sweatdrop Ei se ainakaan mulla sattunut.Se tatuoijatyyppi veteli lyhyita,nopeita viiltoja(vai miten sita nyt kutsuisi)kasitellessaan mun nahkaa.Tietty riippuu,etta mihin kohtaan sen tatuoinnin sit tahtoo.Jos on kunnon laskit juuri siina niin ei tarvi turhaan karsia ja kitua... 3nodding
PostPosted: Tue Jun 28, 2005 1:31 am

Liftrasir

Miulle kun tatuointeja tehtiin, niin se enimmakseen vain nipisteli hieman. Ja kun ottaa huomioon, etta toinen tatuoinneista kuitenkin sijaitsee lapaluun paikkeilla, joten olisi voinut luulla etta siihen sattuu. Mutta ei sattunut!

Nilkka on kaikkien mukaan paikka johon sattuu ihan kamalasti. Johtunee siita, etta siina ei paljoa laskia ole joka "pehmentaisi".

Siihen, etta sattuuko tatuoiminen, vaikuttaa aika pitkalti..
a) paikka (luut, hermot..)
b) oma kipukynnys

Kaikista paras keino kotitekoisesti varmistaa etta kestaako tatuoinnin, on nipistaa itseaan kunnolla siita kohtaa johon on tatuointia hankkimassa. Jos alkaa huutamaan tuskasta, suosittelen miettimaan tatuoinnin hankkimista uusiksi.

meppu
Crew

sa-mi-ra

PostPosted: Thu Jun 30, 2005 12:09 pm

Dumdum. Mulla on vasemmassa korvassa kaks reikaa, oikeassa 10mm venytys, nenassa, suupielessa ja nannissa renkaat. Meen ottamaan toiselle puolelle suuta renkaan heti kun toi rakas antaa ja kun hammaslaakarit lopettaa kiusaamisen. Myos hammaskoru on suunnitelmissa.

Tatuoinnin otan kun taytan 18, eli maaliskuussa. Mew-enkeli olkavarteen.
Sitten kun/jos pojalla ja talla tulee kaks vuotta tayteen niin otan tissiin pienen sydamen.
Tahtia myos varmasti tulossa, pohkeeseen, selkaan ja kasivarsiin, ainakin jossain vaiheessa.

Nyt on tahti tuossa, mm, ranteen ja kyynartaipeen valissa (en osaa selittaa), arpitatuointi siis.
Nilkassa #-muotoisia arpia muutama.

Siinapa ne.
PostPosted: Fri Jul 01, 2005 5:47 am

Maimu

Taxet
Crew

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 7:26 am

PostPosted: Fri Jul 01, 2005 9:24 am

Tuli tassa eilen yolla luettua Juho Juntusen Tatuoitu kirja, ja suosittelen kaikille jotka tatuointia harkitsevat. Taytta asiaa lahes koko kirja taynna.
Kunpa olisin jo taysi-ikainen, tahtoo tatuoinnin... ._.'

thoughtless`

Shiroi Ookami- chan

PostPosted: Tue Jul 05, 2005 7:04 am

Ahh, olen saamassa tatuoinnin!

Aitee antoi luvan ja enaa rahoja keraan.

Tarkoituksena on saada semmonen parin sentin korkuinen, ihana, pieni Ankh tohon lonkkaluun paikkeille. Ankh on siis egyptilainen kahvaristi.
PostPosted: Fri Jul 08, 2005 4:47 pm

Lavistyksia loytyy huulesta ja navasta. Lisaksi korvissa killuu koruja, mutta niita en oikein osaa pitaa lavistyksina, varsinkin kun kaikki on tehty jossain kampaamossa ampumalla. Himoitsen kovasti kielikorua, mutta en ole saanut kerattya rohkeutta sen ottamiseen. Olen nimittain tosi kipuarka.

Tatuointia arastelen ihan samasta syysta. Suunnitelmissa on kuitenkin jossain vaiheessa jonkinlaista kuvaa hakkauttaa itseensa. Pidan viivakoodi-ideasta, vaikkei se kovin omaperainen olekaan.

Vadelma

meppu
Crew

PostPosted: Wed Jul 13, 2005 7:01 am

Kun on suunnittelemassa itse tatuointia, kannattaa muistaa tama kuva..
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces