|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:05 am
Starlight Sakura Sephyre Starlight Sakura Sephyre Offtopic: Till vem ska man donera till erat quest, Sakura? vem som helst O.O Mig eller Tioky, det kvittar... Ok, donerar till dig då, då Tioky är offline. razz eek eek eek Tack så väldigt mycket! O.O heart *glompar* xp (yes I'm not normal xd )Och ja, jeansen är bara för killar. Sälj dom xp *gör samma sak som Sakana-sama bara för att... ja..* biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:07 am
Sephyre: Jacked-up Shirt ( för att sedan ge den till Samantha ninja )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:07 am
Sephyre Starlight Sakura Sephyre Starlight Sakura Sephyre Offtopic: Till vem ska man donera till erat quest, Sakura? vem som helst O.O Mig eller Tioky, det kvittar... Ok, donerar till dig då, då Tioky är offline. razz eek eek eek Tack så väldigt mycket! O.O heart *glompar* xp (yes I'm not normal xd )Och ja, jeansen är bara för killar. Sälj dom xp *gör samma sak som Sakana-sama bara för att... ja..* biggrin biggrin biggrin OKidoki ^^ Tack så mycket för din donation! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:08 am
Miradjii: Devil tail naturligtvis!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:09 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:17 am
Miradjii Sephyre: Jacked-up Shirt ( för att sedan ge den till Samantha ninja ) Meh, Sephyre har redan erbjudit sig att ge mig sin jacked-up, men jag vill köpa den sjäääälv! crying *pokes*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:18 am
Sakana-sama Miradjii Sephyre: Jacked-up Shirt ( för att sedan ge den till Samantha ninja ) Meh, Sephyre har redan erbjudit sig att ge mig sin jacked-up, men jag vill köpa den sjäääälv! crying *pokes* Du får lära dig utnyttja situationen när folk känner sig generösa. ;P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:28 am
*blir tagen av Petsy* o.o; Tjuuv
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:30 am
Sephyre *blir tagen av Petsy* o.o; Tjuuv Snarare kidnappare 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:32 am
Sephyre Sakana-sama Miradjii Sephyre: Jacked-up Shirt ( för att sedan ge den till Samantha ninja ) Meh, Sephyre har redan erbjudit sig att ge mig sin jacked-up, men jag vill köpa den sjäääälv! crying *pokes* Du får lära dig utnyttja situationen när folk känner sig generösa. ;P Meh, en gratis Jacked-up? Jag har redan tagit emot en OMG och NM-scarf ifrån Miradjii, mitt samvete tar livet av mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:34 am
Vilken snåljåp han är då domokun .. jämfört med mig som gett bort två devil tails xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 02, 2004 10:37 am
Petsy Vilken snåljåp han är då domokun .. jämfört med mig som gett bort två devil tails xp Två? Hade bara för mig att du gav bort en O.o'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|