|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 11:17 am
Carmen LaVihta Tuokaveri yritti tappaa mut tanaan.Nih!Tyonsi roskalavaa niin lujaa etta mulla lahti nilkasta sieva palanen nahkaa. That goddamned b***h... stressed ai mahtoi sattua gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 2:28 pm
Pikku-Timppa Tsuzue Wicked Tsuzue Wicked Tsuzue EN OSAA SAKSAA!!! gonk gonk gonk Das ist nicht ein Problem. Hier findest du Leute, die dir sicherlich hilfen kann!voi noffis.... sie se osaat kaikkee.... stare Mii oon monitaituri kouluhikari. *nayttaa kielta* Nih! xd crying vahemmastakin itku paasee... Elä murehdi... se on entinen lapsinero mutta nykyään VANHAlapsinero... xp Paino sanalle vanha xD xd xd xp *setä*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 15, 2005 10:28 pm
Kaveri teki kivat temput. Meidan piti ruveta valmentaan Ilvekselle semmosia pikku-junnuja, ja ma kavin jo ilmottautumassakin ja sit tossa pari paivaa sitten kaveri vaan ilmottaa etta, joo tota en oo tulossakaan kun ei mulla oikein ole aikaa. Olin siina vaan silleen etta, tota joo. Siis oikeesti miten ihmeessa ma pystyn pyorittaa sellasta laumaa pienia lapsia ihan yksina ja miten mulla riittaa aikaa mun oman jalkkiksen kanssa? Jos siina ois ollut joku toinen niin siella ois kumminkin ollut aina toinen valmentaja paikalla, jos en ois vaikka pelin takia paassyt, nyt on semmonen pieni vitutus paalla. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 8:57 am
Puolen tunnin kavelymatka mummolaan. Kaveri soitti ja pyysi kaymaan. Puoli tuntia takaisin kylalle, sitten ilmoittikin etta tuli muuta tekemista. Puolen tunnin kavely takaisin (parin tunnin murjotussession jalkeen tosin).
Ei tuossa mitaan sinansa, mutta jostain syysta tuo arsyttaa minua ihan he*etin paljon. Ilmeisesti taas se aika kuusta tulossa... stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 9:01 am
Liftrasir Puolen tunnin kavelymatka mummolaan. Kaveri soitti ja pyysi kaymaan. Puoli tuntia takaisin kylalle, sitten ilmoittikin etta tuli muuta tekemista. Puolen tunnin kavely takaisin (parin tunnin murjotussession jalkeen tosin). Ei tuossa mitaan sinansa, mutta jostain syysta tuo arsyttaa minua ihan he*etin paljon. Ilmeisesti taas se aika kuusta tulossa... stare Mita,oletko puolidemoni? stare *lukee uusinta InuYashaa*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 10:51 am
Carmen LaVihta Liftrasir Puolen tunnin kavelymatka mummolaan. Kaveri soitti ja pyysi kaymaan. Puoli tuntia takaisin kylalle, sitten ilmoittikin etta tuli muuta tekemista. Puolen tunnin kavely takaisin (parin tunnin murjotussession jalkeen tosin). Ei tuossa mitaan sinansa, mutta jostain syysta tuo arsyttaa minua ihan he*etin paljon. Ilmeisesti taas se aika kuusta tulossa... stare Mita,oletko puolidemoni? stare *lukee uusinta InuYashaa* inuyashaa heart minulle minulle domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 10:58 am
Mina tykaan Inuyashasyta... Hey, onks se siella suomeksi? Tai englaniksi?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 11:13 am
Ellie_Moon Mina tykaan Inuyashasyta... Hey, onks se siella suomeksi? Tai englaniksi? Ihan enkuksi...BookPlussasta...namia!! heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 16, 2005 1:34 pm
Carmen LaVihta Mita,oletko puolidemoni? stare *lukee uusinta InuYashaa* 1/3. Inupaskaa ei tueta whee Ja siihenkin on muuten oma masentava tarinansa mita en jaksa ruveta puimaan, meika lahtee tutimaan heart Oli muuten hemmetin pelottavaa menna fantasiapeleihin kun koko liike oli taynna inuyashaa...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 17, 2005 4:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 29, 2005 8:51 am
Auh...saiko kukaan sen oljytankkerin rekkaria ylos?*makaa yha itsensa muotoisessa kraaterissa* Venaytin kai selkani nain viimeisena paivana tyoharjoittelussa...nyt on hyva jos pystyn kiljumatta kaantamaan paatani ja ylakroppaani mihinkaan suuntaan.It hurts...on se kumma kun toissa ei tuntunut missaan,mut kun kotiin tulin niin aijaijaijai!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 4:49 am
Aluksi luulin olevani ihan vain vainoharhainen mutta se on totta. Lapset tuijottavat kaupassa. Ja silloinkin kun odotan risteyksessa ja autot ajavat ohi niin kakaroiden naamat ikkunassa kiinni tapittamassa silmat suurina. Ihme kun eivat kysy emoiltaan: "aiti, mika tuo on?". :gonk: Aikuiset ja nuoret vaivaudu tuijottamaan. Kaikki itseani nuoremmat kylla...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 6:15 am
Se on kylla totta etta lapset ja vahan vanhemmatkin tuijottaa, vaikka ymmartaakseni satunniaisia Varikkaat Sukat-paivia lukuunottamatta pukeudun ihan normaalisti. Kai naamani on jotenkin outo. Tai kokonaisuus.
Ja mina en uskonut koskaan sanovani tata mutta... koulu masentaa jo nyt, vaikkei se viela ole alkanutkaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 6:40 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 14, 2005 7:45 am
Tuosta tuijotuksesta voisi jatkaa viela. Kun kunta on taynna naita lestadiolaisia jotka kaikki ikaan katsomatta tuijottaa. Oikeasti. Ennen ihmista edes nahnyt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|