|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 10:13 am
Pyyntö!!---->...kun mulla on niin huono kamera,että tuskin viitsin sitä edes ottaa mukaan tonne Animeconiin,niin voisikohan joku paikalle eksyvä digikameraihminen latailla ottamiaan kuvia sitten tänne gaialle... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 11:46 am
Carmen LaVihta -- voisikohan joku paikalle eksyvä digikameraihminen latailla ottamiaan kuvia sitten tänne gaialle... sweatdrop 'Aight mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 1:17 pm
Liftrasir Carmen LaVihta -- voisikohan joku paikalle eksyvä digikameraihminen latailla ottamiaan kuvia sitten tänne gaialle... sweatdrop 'Aight mrgreen Yey! dramallama
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 11, 2006 1:46 pm
Ainakin itsekkin olen menossa AnimeConiin. En vaa viel tiedä missä päin Hakaniemeä se ihmeen Paasitorni oikein on x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 12, 2006 1:04 am
Um... seuraa cosplayaajia?
Tosin, en mäkään ole vielä sijaintia tarkasti selvittänyt.
kartta.hel.fi osannee neuvoa smile
Ja juu, eiköhän se kamera mukaan tule.
Eilen tosin näin aivan upean cospayn Ropeconissa. Chtulhu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 18, 2006 2:45 am
Minäkin olen lauantaina tulossa. Cosplayn kohteena siis Death Noten 'L' (Ryuzaki).
Jos löydän mustan peruukin tänään Helsingistä (ja saan sen haluamaani malliin tököteillä), ni sitten mul on sellanenkin piässä, mutta muuten vaatetukseni on vain siniset farkut ja harmahtava pitkähihainen paita ja kaameet alarajaukset silmien alla. ^_~ Ja jos vain mahd eli turvallista niin paljaat jalat, kuten asiaan kuuluu. Ja sitten vielä tollanen vihreä raidallinen olkalaukku olalla.
Saa tulla moikkelistamaan!! blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 1:48 am
Jusu85 Ainakin itsekkin olen menossa AnimeConiin. En vaa viel tiedä missä päin Hakaniemeä se ihmeen Paasitorni oikein on x.x http://kartta.hel.fi/opas/main/?lang=fiJa tonne kirjotat Paasivuorenkatu 5 smile ... Mjoh kai sitä vois itekin tasta sinne raahautua ku tapahtuma alkanu 2 tuntia sitten, vetakaa hihasta jos naatte kaverin jol on musta Ninja paita paalla jossa on kukkia oikean olkapaan kohalla ja oikeasta polvesta rikki menneet tummat farkut ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 19, 2006 11:13 am
Huomenna vihdoinkin Animeconiin,jippii!! dramallama Päätin luopua kissankorvista(laiska kun olen),joten päältäni löytynee ninja headband, keltainen anime-paita,jossa on oranssihiuksinen pimatsu ja PEACE-merkkejä;vihreä polvipituinen hame ja sukkahousut, joissa on...mangaa.Kas perhana,en huomannutkaan että mulla on tämmöset.Mie olin vaan kattonut että näissä on jotain sarjakuvajuttuja,mutta sen lähempää en olekaan näitä kattellut,vaikka omistuksessa nämä on ollut jo kauan. xd Käsipuolesta varmaan löytyy Emily-veska, ja ehkä jopa sellainen oranssi Digimon-otus/jokin yaoi-manga.
Tulkaa toki moikkaamaan,jos tunnette. Taidanpa sijoittaa jonkinlaisen nimikyltin jonnekinpäin vaatetustani.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 10:51 am
Palasin just Animeconista. Tosi hieno reissu,vaikka kuuma siellä kyllä tuli ja tungosta riitti. Cosplayn ryhmäkisassa oli muutama ihan jees esitys ja musavideot oli miltei kaikki ihan lumoavia. heart Komediavideot oli ihan huippuja! Oli kans hurjan hienoa että yleisö taputti välillä biisin rytmin mukana. blaugh Mahtis fiilis. Ooh,sain jopa halin Naruton Sasukelta ihan yllättäen.Ja se Fantasiapelien myyntitiskillä ollut Deathnoten Ryuuk oli ihana!!! heart heart Otin hänestä kuvan rämällä kamerallani,toivottavasti onnistui. Kai muillakin on kuvia hänestä,hm?! tahtoo nähdä ja heti!! scream
Muita fiiliksiä?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 20, 2006 3:58 pm
http://liftrasir.livejournal.com/222558.html#cutid1
Minun kuvasaaliini. Kameran akku pimahti justiinsa cosplaykisan aikoihin, niin se kuvaus tuotti hankaluuksia. Ja ihmismäärästä johtuen osa kuvista on aika sumeita. Aina joku kerkesi mennä ohitse, kamera kerkesi tarkentamaan heihin, ja räps...
Harmittaa kun tänään joutui lähtemään jo kolmen aikaan, nyt sitten tuskissani kuuntelen kun kaveri kertoo mistä kaikesta jäin paitsi. crying En muutenkaan ottanut kuvia muuten kuin lauantaina (no, otin minä sen digimonkuvan sunnuntaina biggrin )
Ihan liikaa ihmisiä, ihan liian pienet tilat. Vaikkakin tosi hienot. Eikö 'conia voisi joskus järjestää ulos asti...? No, Suomen säät tuntien... ei.
Ai että se Totoro oli ihana! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 12:21 am
Kyaaa!!!! Rakettiryhmän James!! Ja Tsubasan Kurogane oli näemmä lauantaina paikalla...säästyi Carmenin halillta,mokoma.Olix Faikin siellä? crying Ihania kuvia kerrassaan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 12:50 am
Carmen LaVihta Palasin just Animeconista. Tosi hieno reissu,vaikka kuuma siellä kyllä tuli ja tungosta riitti. Cosplayn ryhmäkisassa oli muutama ihan jees esitys ja musavideot oli miltei kaikki ihan lumoavia. heart Komediavideot oli ihan huippuja! Oli kans hurjan hienoa että yleisö taputti välillä biisin rytmin mukana. blaugh Mahtis fiilis. Ooh,sain jopa halin Naruton Sasukelta ihan yllättäen.Ja se Fantasiapelien myyntitiskillä ollut Deathnoten Ryuuk oli ihana!!! heart heart Otin hänestä kuvan rämällä kamerallani,toivottavasti onnistui. Kai muillakin on kuvia hänestä,hm?! tahtoo nähdä ja heti!! scream Muita fiiliksiä? Luulen että näin sinut Turun junaasemalla, huomasin sun sukkahousut surprised Ihan kiva meininki, mutta ahdasta. Pidin AMV kisasta, vaikka se olikin vähän liian pitkä minun mielestäni. Ja olisin toivonut näkeväni enemmän manga/anime -artisteja. Mutta ihan kiva näinkin biggrin
|
 |
 |
|
|
Eloquent Conversationalist
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 1:28 am
Ei ollut oikein tapahtuma minun makuuni, mutta tuli tuolla nyt ystävien seurassa palloiltua ja useampikin vanha kiltalaisystävä tavattua. Eridat 3nodding
Ja ja, sunnuntaina loppua kohden puistossa hilluessa pisti silmiin joku kovasti tutunoloinen ihminen, vaan en osannut mihinkään yhdistää. Päädyin lopulta siihen että olisimme nähneet alkuvuodesta Gaia-miitissä, vaan kun ei nimiä muista, sen kummemmin kuin sitäkään keitä siellä oli, paha sanoa kuka se lie olisi ollut. No jaa *kohautus*
Ken tietää sunnuntaina iltapäivällä istuksineensa kohtuukokoisessa porukassa puiston Paasitornista kaukaisemmalla reunalla, ja olleensa Gaia miitissä Conanin visiitin aikaan? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 4:19 am
Mou Carmen LaVihta Palasin just Animeconista. Tosi hieno reissu,vaikka kuuma siellä kyllä tuli ja tungosta riitti. Cosplayn ryhmäkisassa oli muutama ihan jees esitys ja musavideot oli miltei kaikki ihan lumoavia. heart Komediavideot oli ihan huippuja! Oli kans hurjan hienoa että yleisö taputti välillä biisin rytmin mukana. blaugh Mahtis fiilis. Ooh,sain jopa halin Naruton Sasukelta ihan yllättäen.Ja se Fantasiapelien myyntitiskillä ollut Deathnoten Ryuuk oli ihana!!! heart heart Otin hänestä kuvan rämällä kamerallani,toivottavasti onnistui. Kai muillakin on kuvia hänestä,hm?! tahtoo nähdä ja heti!! scream Muita fiiliksiä? Luulen että näin sinut Turun junaasemalla, huomasin sun sukkahousut surprised Ihan kiva meininki, mutta ahdasta. Pidin AMV kisasta, vaikka se olikin vähän liian pitkä minun mielestäni. Ja olisin toivonut näkeväni enemmän manga/anime -artisteja. Mutta ihan kiva näinkin biggrin Jaa-jaa,kannatti pistää sukkikset jalkaan. blaugh Mäkin huomasin että junasta pullahti muitakin conin kävijöitä...oli vaan niin kiire bussiin,etten jaksanut/uskaltanut lähteä rupattelemaan kenenkään kanssa. Mulla oli vain hetken aikaa seuraa siellä conissa,muuten vaeltekin yksikseni. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 21, 2006 9:15 am
Kertokaapas nyt minkänimisistä animeista osa niistä musavideoista oli kyhätty?Se ensimmäinen actionfilmi näytti kiinnostavalta, samoin se yuri-hommeli...ja se "miltä tuntuu olla hullu"-kappaleen tahdissa pyörivä filmi. Jos joku ehti kirjoittaa sarjojen nimet ylös niin voisi kertoa mullekin. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|