Oletko hullu? |
En, olen vain omalaatuinen! |
|
32% |
[ 18 ] |
|
|
16% |
[ 9 ] |
|
|
32% |
[ 18 ] |
o_O!? |
|
18% |
[ 10 ] |
|
Total Votes : 55 |
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 9:20 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 1:07 am
kai kaikki immeiset ovat outoja sweatdrop tai sit eivät? stare en kyll tiiä he he hee lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 1:13 am
Muut ovat outoja... itse on ainoa normaali!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 27, 2005 1:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 8:43 pm
Outous ja hulluus on niin suhteellinen kasite kuten normaalisuus. Jotenkin sanaa normaalia ei ole olemassa, kun mikaan ei ole normaalia tavallaan. Silti ei ole outoa tai friikkia vain ihmisia jotka nakee asioita eri tavalla.
Minulla on kuulema kummallinen logiikka joten kai mina olen sitten outo ja friikki ajatusteni perusteella ja asioista mista pidan. Mutta en ole fanaattinen minkaan asian suhteen. Olen niin kuin hyva tuttavani sanoi osuvasti. Nalle Puhin Ihaa. Kaikki me tiedamme toivottavasti taman apaattisen olennon jolle asiat ovat kaikki ihan samaa. Well that is just like I. The unlucky one
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 4:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 29, 2005 5:11 am
outo kannattaa olla blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 4:52 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 7:48 am
Itse vihaan kasitetta 'normaali', koska kukaan tai mikaan ei voi olla 'normaali'. On vain yksinkertaisesti taysin mahdotonta olla keskiarvo, olematta kallellaan jompaan kumpaan suuntaan. Ja yleensa sanaa 'normaali' kaytetaan yleisesti hyvaksytysta normista tai enemmiston hyvana pitamasta asiasta.
Normaaliudella ei loppujen lopuksi ole mitaan tekemista todellisuuden kanssa, vaan se kuvastaa vain sita, miten ihmisia yritetaan sulloa tiettyihin muotteihin. Olen ainakin itse onnellinen, etta olen yksilo, enka vain yhteiskunnan aivoton osanen - harmaa pala suuremmassa kokonaisuudessa ilman ambitioita tai suurempia haluja elaa.
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 9:23 am
Wicked Itse vihaan kasitetta 'normaali', koska kukaan tai mikaan ei voi olla 'normaali'. On vain yksinkertaisesti taysin mahdotonta olla keskiarvo, olematta kallellaan jompaan kumpaan suuntaan. Ja yleensa sanaa 'normaali' kaytetaan yleisesti hyvaksytysta normista tai enemmiston hyvana pitamasta asiasta.
Normaaliudella ei loppujen lopuksi ole mitaan tekemista todellisuuden kanssa, vaan se kuvastaa vain sita, miten ihmisia yritetaan sulloa tiettyihin muotteihin. Olen ainakin itse onnellinen, etta olen yksilo, enka vain yhteiskunnan aivoton osanen - harmaa pala suuremmassa kokonaisuudessa ilman ambitioita tai suurempia haluja elaa. twisted 0.0 !?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 30, 2005 10:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 12:43 am
hmm..kaippa mua vois sanoo oudoks. en mie kylla tieda mika musta oudon tekee. ehka olemalla vuokosta niin syy on siina. Liftrasir, eikos vuokko ruletakkin.. kaikki puroukot sun muut horhilaiset. Vuokosta loytyy kaikki paitsi peruspalvelut..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 3:52 am
Mn n l lnkn t..ia e oe aiaa ouo... stare jep..taman mielesta kukaan ei ole "normaali"..jokaisen taytyy olla edes vahan hullu pystyakseen elamaan tassa maailmassamme 3nodding kaikki eivat sita tosin tahdo myontaa..siis olevansa outo... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 31, 2005 5:57 am
Mun kaverit sanoo, et ma oon outo...ihan kun ne ei muka olis! biggrin Sikshan me varmaan kavereita ollaankin! 3nodding Taalla topiikissa kaikki tuntuu "normaalilta", mun standardien mukaan... blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|