Welcome to Gaia! ::

Reply Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)
Super Smash Bros. Brawl till Wii Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Drevlin
Crew

PostPosted: Sat May 27, 2006 12:13 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Sep 27, 2006 11:55 am

Neeej, BRAWL kommer inte till WII releasen sad

snelhest

Drevlin
Crew

PostPosted: Thu Sep 28, 2006 2:13 am

Det trodde jag folk visste? confused
PostPosted: Thu Sep 28, 2006 4:22 am

Mja, jag visste faktiskt inte(har iof kunnat kolla upp det men orken xD)
Det avslöjades väl när wii visades? spelet alltså...O_o..så man har väl fått för sig att det ska vara till wii <:

Sostrate

snelhest

PostPosted: Thu Sep 28, 2006 9:41 am

Drevlin
Det trodde jag folk visste? confused

neee sad jag har typ ingen kolla alls på spelvärlden längre...
som tur är har mina kompisar det!
PostPosted: Tue Oct 16, 2007 2:15 pm

Uppskutet igen. Inte längre 3:e December som gäller utan i Februari år 2008.

snelhest

Drevlin
Crew

PostPosted: Wed Oct 17, 2007 12:21 am

snelhest
Uppskutet igen. Inte längre 3:e December som gäller utan i Februari år 2008.

Yep yep, men det gör inte mig något. :p Jag har massa andra spel jag vill spela igenom före. För jag är rädd att när SSBB kommer, så kommer jag sitta med det (så snart jag införskaffat mig en Wii också).
PostPosted: Fri Oct 19, 2007 6:34 am

Jag blev lycklig när Sonic bekräftades, jag var ganska säker att han skulle vara med när Olympics (vet inte titeln på det ;_; ) visades.

Mr_RPG

snelhest

PostPosted: Mon Oct 22, 2007 11:49 am

Sonic är väll ok men snake... wtf liksom!
Visst för att han en gång var nintendo, men jag gillar ju inte PS. Aja, man får väll se det som positivt som att man för spöa skiten ur honom 3nodding
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 12:46 am

haha, så jävla soft för mitt jobb kommer skaffa Brawl så då kommer jag få sitta och lira de i 8h/dag haha, slipper man ju skaffa de själv.

Zero-Egon

350 Points
  • Gaian 50
  • Member 100
  • Dressed Up 200

Chihu-kun

5,850 Points
  • Citizen 200
  • Gaian 50
  • Friendly 100
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 2:15 am

hehe, de jag ser fram emot på ssb:brawl är Mr.resetti XD
PostPosted: Tue Oct 23, 2007 9:56 am

snelhest
Sonic är väll ok men snake... wtf liksom!
Visst för att han en gång var nintendo, men jag gillar ju inte PS. Aja, man får väll se det som positivt som att man för spöa skiten ur honom 3nodding

Sjysst att klanka ner på en karaktär bara för att han mestadels kommer på spel till PlayStation? confused Kan lova dig att Snake och många andra karaktärer i MGS serien är väldigt välgjorda och bra. Helt klart topklass.

Aja, ontopic så börjar jag bli orolig för SSBB när man såg hur man spelar med Wiimoten. Kan ju lova att jag INTE tänker göra det redan nu när man sett bilden på buttonmappingen på smashbros.com. Det hemskt ut. Om inte Classic Controlelr erbjuder bättre blir det fan att hitta någon begangnad GameCube dosa. -_-

Drevlin
Crew

Mr_RPG

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 1:14 pm

Drevlin

Aja, ontopic så börjar jag bli orolig för SSBB när man såg hur man spelar med Wiimoten. Kan ju lova att jag INTE tänker göra det redan nu när man sett bilden på buttonmappingen på smashbros.com. Det hemskt ut. Om inte Classic Controlelr erbjuder bättre blir det fan att hitta någon begangnad GameCube dosa. -_-

Jag tycker det inte ser så farligt ut. Det kommer säkert vara värre med nunchucken.

Jag kommer nog köpa en classic-pad att lira med ifall jag absolut inte kan lära mig att använda wiimoten.
PostPosted: Sun Oct 28, 2007 2:03 am

Mr_RPG

Jag tycker det inte ser så farligt ut. Det kommer säkert vara värre med nunchucken.

Jag kommer nog köpa en classic-pad att lira med ifall jag absolut inte kan lära mig att använda wiimoten.

Man hoppar genom att trycka uppåt. Det är hur vidrig som helst. XP Om "wavedashes" finns kvar kommer dom typ vara helt störda att försöka göra. >_<

Drevlin
Crew

Mr_RPG

PostPosted: Sun Oct 28, 2007 4:05 am

Drevlin
Mr_RPG

Man hoppar genom att trycka uppåt. Det är hur vidrig som helst. XP Om "wavedashes" finns kvar kommer dom typ vara helt störda att försöka göra. >_<
Jag använde aldrig Y som hoppknapp i melee (tack vare lite förmycket spelande i button-bashing-mode), så jag van. : P

Är wavedashes dubbelhopp typ?
Reply
Spel (Konsol-, PC-, Online-, Kort-, Bräd- & Roll-)

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games