|
|
|
25% |
[ 14 ] |
|
|
18% |
[ 10 ] |
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin... |
|
42% |
[ 23 ] |
|
|
12% |
[ 7 ] |
|
Total Votes : 54 |
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 12:33 pm
Aikoinaan presidentinvaalien aikaan mina nain unen, jossa tapasin Halosen ja kerroin jotain, etta jos olisin silloin ollut siina iassa, etta silloin olisin voinut aanestaa, olisin aanestanyt hanta. En muista, nainko siina unessa, etta hanesta ihan pressa tuli, mutta kuitenkin. Tavallaan se oli enneuni.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 12:36 pm
Ty-chan Aikoinaan presidentinvaalien aikaan mina nain unen, jossa tapasin Halosen ja kerroin jotain, etta jos olisin silloin ollut siina iassa, etta silloin olisin voinut aanestaa, olisin aanestanyt hanta. En muista, nainko siina unessa, etta hanesta ihan pressa tuli, mutta kuitenkin. Tavallaan se oli enneuni. Makin nain enneunen Halosesta.Tosin siina ma pyysin hanta lahteen pulkkamakeen vaalitilaisuuden jalkeen. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 12:36 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 20, 2005 9:33 pm
Nain unta etta meidan matikan ope tuli luokkaan ja meilla piti olla matikkaa, mutta se rupeskin laulaan sinisia, punasia ruusunkukkia ja saesti itseaan tamburiinilla. Ja sit me heivattiin pulpetit makeen ja ruvettiin tanhuamaan ja joka kierroksella joku pari havisi ja niiden piti suudella toisiaan. Kun herasin olin vaan : eek .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2005 4:47 am
ooo.. unia.. No mina nukun yossa keskimaarin semmoset 7-8 tuntia. Viikonloppuisin se kylla menee helposti yli 12 tuntia. Ja paikkarit on ehdoton must... meinasinkin tassa kohta menna nukkumaan vahaks aikaa whee
Ei kylla nyt tule mieleen mitaan mainitsemisen arvoista unta... outoja ne kaikki kuitenkin on... o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2005 6:03 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 21, 2005 7:36 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 22, 2005 4:02 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 2:29 am
Liftrasir Aeris89 unet kertovat tulevaisuudesta tai seuraavasta elä¤stä ºdomo: Tai sitten eivat. En meinaan halua etta tulevaisuuteeni/seuraavaan elamaan liittyy Keisari Nero a.k.a agentti 666, tai Hitler balettihameessa. Shimattabaka, tuo kai on deja vu-ilmio. En jaksa yrittaa miettia miten se oikeaoppisesti kirjoitetaan (ehkei gaia sita oikeaoppisesti nayttaisikaan)... siita on jonkinlainen tieteellinen selityskin, joku aivohairio ja... ah! Menkaa kirjastoon! domokun Deja vu on matrix-juttu. 3nodding ... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 7:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 7:59 am
Deja vu on Dream Theaterin biisi! taino oikeastaan se on Strange Deja Vu mutta kuitenki!
... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 23, 2005 7:34 pm
Mie oon myos deja vuita nahnyt, tosin en ihan viime aikoina.
Nain muuten viime yona tosi jannittavaa unta. Se oli kuin jostain jannarisarjasta. Siina olin mie ja nelja sankaria. Siin ammuskeltiin paljon ja sukelleltiin suojaan lentavilta lasinsiruilta. Pahikset tahtoi jostain syysta minut, miut kaapattiin parikin kertaa. Sitten niitten sankareitten piti pelastella minua. Unen lopussa mie jostain syysta sitten jonkun sankarin kanssa ratsastin elefantilta. Se tuntui kauhealta. Ja sitten ihan unen lopussa mie olin afrikkalaisen naisen edessa, joka tutki minua ja hymyili maireasti. Ilmeisesti se katteli, kelpaisinko mina hyvaksi orjaksi. Mie olin ihan vasynyt ja lopulta vain kuupahdin tuolille istumaan. Ja jostain syysta minulla oli siina unessa tummanruskeat hiukset.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 12:46 am
Mina en nukkunut viimeyona.
Nyt on janna olo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:02 am
Huisia. eek Nain unta etta myohastyin koulusta. Tanaan kun oli kahdeksaksi, aamulla saksan kaksoistunti. Mutta unessa nukuin pommiin, luulin kellon olevan yhdeksan ja ajattelin, etta ehdinhan toiselle saksan tunnille. Mutta emo ilmoittaa kellon olevan kolme... Huisia. Vain vahan myohassa oisin, kun koulu loppuu kahdelta. mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 24, 2005 10:55 am
Nain vuosia sitten unen Spice Girlseista kun olin pahassa oksennustaudissa. Nain tavallaan oman pikku osuuden jokaisesta bandin jasenesta yhdesta kerrallaan, sitten sapsahdin hereille ja oksensin sankkoon. xp Sita jatkui koko yon ja aamulla olin ihan kypsa Spaissareihin...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|