|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:32 am
Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet jo okey, Konami. sen har baali redan gissat rätt och jag tog Resident Evil lite tidigare... och Johnne den där är enkel Tekken 3nodding hallå Capcom gör resident evil och team silent gör silent hill.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:45 am
Jalkazar Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet jo okey, Konami. sen har baali redan gissat rätt och jag tog Resident Evil lite tidigare... och Johnne den där är enkel Tekken 3nodding hallå Capcom gör resident evil och team silent gör silent hill..... tror du inte jag vet det? xp det var ju Silent Hill som var rätt >.> och nästa är det Forgotten Siren eller Eternal Darkness?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 9:46 am
Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet jo okey, Konami. sen har baali redan gissat rätt och jag tog Resident Evil lite tidigare... och Johnne den där är enkel Tekken 3nodding hallå Capcom gör resident evil och team silent gör silent hill..... tror du inte jag vet det? xp det var ju Silent Hill som var rätt >.> och nästa är det Forgotten Siren eller Eternal Darkness? eternal darkness... forgotten siren är till ps2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 23, 2004 10:17 am
Jalkazar Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Jalkazar Chibi_Chocobo Sioxen okej den kanske var lite svår men det rätta svaret är Bushido Blade oh okay, jo den var svår ^^;;
jag kan väl ta en ny då
1: Playstation 2: Skräck 3: Sjukhus 4: Pusselde är resident evil eller silent hill... säg vilka som gjort spelet jo okey, Konami. sen har baali redan gissat rätt och jag tog Resident Evil lite tidigare... och Johnne den där är enkel Tekken 3nodding hallå Capcom gör resident evil och team silent gör silent hill..... tror du inte jag vet det? xp det var ju Silent Hill som var rätt >.> och nästa är det Forgotten Siren eller Eternal Darkness? eternal darkness... forgotten siren är till ps2 ja jag vet...
klarar du den här då?
1: Sammy 2: Playstation2 3: 2D Fighting 4: Instant Kill Attacker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 5:32 am
Vad är det här? Skulle det inte vara gissa tv-spel. Det är för lätt. blaugh GuiltyGearX2.
Den här då:
Fängelseflykt Horn Pussel Playstation2
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 5:59 am
.nemo Vad är det här? Skulle det inte vara gissa tv-spel. Det är för lätt. blaugh GuiltyGearX2. Den här då: Fängelseflykt Horn Pussel Playstation2 suffering kanske
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 8:15 am
Näe. Jag tror det här spelet är lite snällare än Suffering.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 24, 2004 11:13 am
.nemo Vad är det här? Skulle det inte vara gissa tv-spel. Det är för lätt. blaugh GuiltyGearX2. Den här då: Fängelseflykt Horn Pussel Playstation2 horn och pussel och fängelse..? o.O helt seg idag xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 8:43 am
WTF, ni hade så jäkla lätta innan så jag skulle krångla till det lite.
Ledtråd:
Skuggdrottning Behornad pojke Änglalik flicka Få dialoger, kort soundtrack
Det här är bara för lätt... xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 26, 2004 12:34 pm
.nemo WTF, ni hade så jäkla lätta innan så jag skulle krångla till det lite. Ledtråd: Skuggdrottning Behornad pojke Änglalik flicka Få dialoger, kort soundtrack Det här är bara för lätt... xp oh är det Ico? =D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 5:58 am
Chibi_Chocobo .nemo WTF, ni hade så jäkla lätta innan så jag skulle krångla till det lite. Ledtråd: Skuggdrottning Behornad pojke Änglalik flicka Få dialoger, kort soundtrack Det här är bara för lätt... xp oh är det Ico? =D Kunde du inte ens det med de första ledtrådarna...? *slaps* (Kunde intelåta bli... domokun )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:00 am
Denna ska vara lite svår... (men kanske inte om du redan läst/spelat spelet)
1. Reporter 2. Sanning 3. Grönt 4. Finns till flera konsoler (och PC)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:03 am
Bg&E såklart. ^^
Nya ledtrådar:
Konspiration FPS/Actionrpg Framtiden Cyber JC Denton
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:23 am
That my friend...is correct! (BGaE = Beyond Good and Evil)
Sen har jag svaret på ditt, det är Deus Ex! wink
Nästa spel...(tyvärr ganska lätt)...
1. Spelseriens riktigt stora steg in i framgång. 2. Thief = Treasure Hunter 3. Opera
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 11, 2004 6:26 am
Haha, jättelätt. Ungefär som kidsens kassa försök till klurigheter. Drevlin vet att jag vet så jag tänker låta frågan gå vidare och se om ngn annan kan lista ut vilket spel det är...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|