Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Keittio // Ruoka &amp; Juoma keskustelua Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 8 9 10 11 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Raining_blood_tears

PostPosted: Sun Mar 06, 2005 2:12 am

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Wed Mar 09, 2005 12:51 am

miraakkeli_88

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 3:36 am

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 11:15 am

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 11:18 am

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 11:23 am

Pikku-Timppa
raakaperuna on paistettuna hyv䤮.. siihen viel䠳ipulia, oikeaa p䨫in䤬 valkosipulia, tomaatti pyrett䠪a puoltoista tomaattipyr頴?llist䠶ett䠮i huva tulee :3

Spagettia kaveriks ja eiku sy?n... tein t䮤䠫oulusta tultuani itselleni kyseisen aterian ja el䮠viel䠪oten ei siihen kuole (ellei ole p䨫in䠡llerginen)

Kuullostaa oikein hyvalta. ^^ Varsinkin nuo pahkinat. *on pahkinafriikki*

Pahkinat muuten kannattaa kevyesti paahtaa kuivalla pannulla (siis ilman mitaan oljya - eli paahtaa ei paistaa!) niin ne maistuu viela paremmalle ja antaa viela enemman makua ruokaan.

twisted

Wicked
Captain

Taxet
Crew

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 11:28 am

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 11:38 am

Meilla syodaan muuten tosi hyvaa ja helppotekoista risottoa. Tarvitaan vain jauhelihaa, riisia, lihaliemikuutio ja pakastevihanneksia.

Ruskistetaan jauheliha. (Me ruskistetaan se kattilassa, ettei liata turhaan paistinpannua.)
Lisataan riisivesi (ja jauheliha, jos se on ruskistettu paistinpannulla) kattilaan paketin ohjeen mukaan.
Kun vesi kiehuu, lisataan riisi paketin ohjeen mukaan ja lihaliemikuutio.
Kiehutetaan riisin ohjeen mukaan. Noin viisi minuuttia ennen lisataan pakastevihannekset.
Annetaan kiehua se viisi minuttia ja nostetaan kattila pois levylta.
Annetaan risoton vetaytya hetkisen.

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

Wicked
Captain

PostPosted: Wed Mar 09, 2005 11:44 am

PostPosted: Thu Mar 10, 2005 11:50 am

Njaah, etta ruoka keskustelua!
No, mina, mahtava Ruoka satun olemaan MESTARIKOKKI!
*Aloittaa leipomaan herkullista omenapiirakkaa*
Tiedan sen, etta mita varikkaampaa ruoka on, sita mukavampi sita on syoda (joskus ainakin). *Kumoaa piirakkataikinaan pussillisen nallekarkkeja*
Ja kyllahan siita myos pitaa makua loytya!
*Kumoaa sakillisen sokeria taikinaan*
Ja senkin tiedan, etta soijakastike tekee mista tahansa hyvan makuista (no, ainakin nuudeleista ja riisista!)
*Kumoaa paistetun piirakan paalle pullollisen soijakastiketta*
Nyt tiedatte kaikki *syo palan piirakkaa* -KROHgrahrgRGaGA!- tarkeimmat asiat joita tarvitsee ruoanvalmistuksessa...
*Oksentaa*

Ruoka

Tuskengod

PostPosted: Thu Mar 10, 2005 1:29 pm

PostPosted: Sat Mar 12, 2005 1:22 am

Ruoka

Carmen LaVihta

PostPosted: Sat Mar 12, 2005 9:12 am

Heh,tarjoilijaluokkani lahtee "luokkaretkelle" Hesaan jonkinlaiseen baarimestaritapahtumaan 22.03. Etta jos kaupungilla nakyy humalaisia turkulaisia(voinkohan jo kutsua itseani turkulaiseksi kun olen asunut taalla puoli vuotta...) niin tiedatte etta mina olen yksi heista.Tulkaa moikkaamaan. blaugh
Tuota juomapuolta on muuten hauska opiskella.Opettajani sai hepulin kun kysymykseen "miten Jack Daniels tarjoillaan" ehdotin etta kokiksen kanssa. Han ihan suuttui ja piti mulle luennon etta EI KOSKAAN kokiksen kanssa.Noh,minkas mina sille teen jos asiakas tahtoo?Olen tarjoillut Jackit kokiksella niin miljoona kertaa, viis siita pilaako se viskin maun,kun enhan mina ite sita juo.
PostPosted: Sat Mar 12, 2005 10:55 am

Carmen LaVihta
Heh,tarjoilijaluokkani lahtee "luokkaretkelle" Hesaan jonkinlaiseen baarimestaritapahtumaan 22.03. Etta jos kaupungilla nakyy humalaisia turkulaisia(voinkohan jo kutsua itseani turkulaiseksi kun olen asunut taalla puoli vuotta...) niin tiedatte etta mina olen yksi heista.Tulkaa moikkaamaan. blaugh
Tuota juomapuolta on muuten hauska opiskella.Opettajani sai hepulin kun kysymykseen "miten Jack Daniels tarjoillaan" ehdotin etta kokiksen kanssa. Han ihan suuttui ja piti mulle luennon etta EI KOSKAAN kokiksen kanssa.Noh,minkas mina sille teen jos asiakas tahtoo?Olen tarjoillut Jackit kokiksella niin miljoona kertaa, viis siita pilaako se viskin maun,kun enhan mina ite sita juo.

Onneksi en asu hesassa eek

Taxet
Crew

YamiEiji

PostPosted: Sat Mar 12, 2005 11:29 pm

Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 8 9 10 11 [>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash