Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
Foodilishus! Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Feb 18, 2017 8:44 am

Wat vind je het lekkerste ongezonde eten?

I'm in love with geitenmelk.... redface heart
PostPosted: Sun Feb 19, 2017 5:09 am

Geitenmelk is ongezond O.o? I did not know that

Ik ga denk ik toch maar voor witte chocolade met nootjes

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 21, 2017 11:08 am

Geitenmelk ongezond? Nee hoor, schijnt zelfs juist beter te zijn dan koemelk 3nodding

Haha witte chocolade is wel heel lekker ja....
PostPosted: Sat Feb 25, 2017 5:18 am

Ik heb bij de Action Zero Noodles/Pasta/Rijst gevonden. Heel laag in koolhydraten en caloriƫn. Smaakt nergens na (dus moet meesudderen met de rest van je prut/saus), maar het is prima te eten en scheelt toch 100 kcal per persoon.
Smaakt wel een beetje rubberig qua textuur, dus je moet er van houden, maar voor ons is het prima.

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Feb 28, 2017 10:49 am

Ja heb er wel eens van gehoord.. Benieuwd waar dat spul van gemaakt is?
PostPosted: Fri Mar 03, 2017 12:13 am

Het is van een plant gemaakt
https://en.wikipedia.org/wiki/Glucomannan
In kleine hoeveelheden geen probleem, maar als je achterlijk veel neemt schadelijk. Zoals zo veel zaken XP

We nemen het nu 1 a 2x per week en wisselen het af met gewone rijst, noodles en pasta.

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Mar 03, 2017 12:19 pm

Wat bijzonder zeg! Beter een plant dan allerlei chemische samenstellingen denk ik zo. Ik ben afgelopen weken nog behoorlijk verslaafd aan slecht voedsel... hoop volgende week toch echt het eetpatroon om te gooien, maar moet er klaarblijkelijk ff doorheen.... zo komt dat afgetrainde zomerfiguur er nooit xd
PostPosted: Sun Mar 05, 2017 1:05 am

tja, wij zijn gisteren op een verjaardag getrakteerd op shoarma en spare ribs. Vandaag nog een doggie bag. Dus morgen dan maar die Zero Rijst, even iets minderen XP Het maakt het wel wat makkelijker soms.

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Mar 07, 2017 10:55 am

Balans noemen ze dat ;P Afgelopen week naar een all you can eat geweest, nu zondag waarschijnlijk weer.. en daarnaast krokketen op brood, patat, kipburgers (als avond eten en 's ochtends al ontbijt) en oja 4 dagen achter elkaar taart omdat mijn vriend jarig was. Op mijn werk elke middag tosti's met mayonaise.Tsja.... dieet? Probeer nu weer af te kicken en gezond te eten! Misschien nu ook hoofdpijn door het afkicken van de suiker gonk
PostPosted: Tue Mar 07, 2017 12:13 pm

ik moet ook echt gezonder gaan eten, zeker omdat ik te lui ben om te sporten XD

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Fri Mar 10, 2017 11:49 am

Dankzij mijn vele sporten kan ik gelukkig aardig wat hebben voor ik aankom biggrin Eten is denk ik een van de beste redenen om te sporten haha, voor mij dan..

Ik begrijp die zogenaamde "fitgirls" dan ook niet, die dan naast het vele sporten alleen blaadjes sla en bieten eten..... rolleyes Oja en van elke move een foto op instagram zetten.
PostPosted: Sun Mar 12, 2017 3:16 am

Het lastige is als iemand anders eten klaarmaakt. Dan is het een beetje not-done om af te wegen wat je eet of te vragen wat er allemaal inzit. Dus dan maar moeten gokken...

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Mar 14, 2017 5:59 am

Ja bij anderen doe je dat niet zo snel... Eet je vaak buitenshuis?

Ik heb voor deze week een heel (gezond) weekmenu in huis gehaald.. met 3 maaltijden op een dag, veel sla en groenten vaak met kip/rijst/wraps. Ben benieuwd of ik dat ga trekken. Heb wel wat tussendoortjes ingepland, uitdaging voor komende week.

Op cookloveshare.nl kan je ook heel leuk en eenvoudig een weekmenu samenstellen, goed voor inspiratie.
PostPosted: Fri Mar 17, 2017 1:43 am

nee, niet echt heel vaak. Soms wel pizza, maar die hebben op de website staan wat er in zit XP

Maar morgen laat ik het even los (birthdayparty!) al heb ik best veel gezonde dingen in huis

kittyocean
Captain

The Forbidden Angel

PostPosted: Sat Mar 18, 2017 2:45 pm

Af en toe moet je je laten gaan, zorgt voor balans biggrin
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 10 11 12 13 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers