Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Ylakerran Peliluola // Puhetta peleista ja pelaamisesta Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Luwina

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 1:09 pm

[ Message temporarily off-line ]
PostPosted: Fri Feb 25, 2005 4:05 pm

Leningrad Cowboy

Wicked
Captain

PostPosted: Fri Feb 25, 2005 11:23 pm

Taa on hankala selittaa, mutta yritetaan...

Joku lukee sanan: "Alderhumpen" ja kaikki muut kirjoittavat paperille vaitteen siita, mita sana tarkoittaa tai mika sana on. Sitten vastaukset kerataan kysyjalle, joka lukee aaneen kaikkien ehdotukset, seka lappujen seassa myos oikean vastauksen.

Taman jalkeen jokainen vastaaja joutuu vuorollaan arvaamaan mika kaikista luetuista vastauksista on se oikea. Ja jokaisesta ihmisesta joka aanestaa juuri sinun kirjoittamaasi ehdotusta oikeaksi, saat pisteita ja etenet pelilaudalla.

Mutta, jos joku onnistuu aanestamaan oikeaa vastausta (joka tassa tapauksessa olisi ollut: "Saksalaistyyppinen korkea, sylinterimallinen juomalasi, joka on koristeltu keisarikunnan kaksoiskotkalla") saa han myos siita pisteita.

~ * ~

Rappakaljan uudessa versiossa voi tehtavina olla myos kertoa "Mista tama ihminen tuli tunnetuksi", "Selosta suraavan elokuvan juoni lyhyesti", "Mita seuraava lyhenne tarkoittaa", tai "Miten seuraava laki jatkuu"

Kaikki tehtavat ovat hyvin pitkalti sellaisia, etta oikeaa vastausta ei voi tietaa.

twisted
PostPosted: Sat Feb 26, 2005 4:34 am

Luwina

Taxet
Crew

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 11:35 am

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 12:02 pm

Wicked

Rappakaljan uudessa versiossa voi tehtavina olla myos kertoa "Selosta suraavan elokuvan juoni lyhyesti", .

twisted

Se kohta on varmaan mun "lemppari"... Kertaakaan en ole voittanut rappakaljaa, mutta hyvaksi kakkoseksi paasee helposti. Oikein arvailu ei ole minun lajia... stressed

kirous

ToraHiksa

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 1:44 pm

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 1:54 pm

Taxet
Crew

ToraHiksa

PostPosted: Sat Feb 26, 2005 2:55 pm

Pikku-Timppa
Rikku86
Pikku-Timppa
jo on kumma ku ei meinaa Tales Of Symphoniaa l?䠭ist䤡! scream en ala netist䠯staan koska jotenki en vaan luota siihen systeemiin ja ku eiv䴠tuolla saatanan citymarketissa uskalla ostaa niit䠰elej䠶arastoon ku siell䠯n vain YKSI YLĠHYLLYN KOLMAS OSA varattu GC peleille... ja anttilasta ei l?ny ku ne muutti taas j䲪estyst䠴ai jotaa....
Anttilassa oli ainakin ja jossain muuallakin oon n䨮y sen pelin ja se on yks peli mit䠭䫩n havittelen domokun

Kyll䠴䤬l䫩 anttilassa olis varmasti ollu kans, mut ne oli muuttamassa j䲪estyst䠮i kaikki ol ihan sikin sokin eik䠭it䤮 selkoa koko hommassa, joten tyydyin sitten j䴴䭤䮠v䬩in sill䠫ertaa
Juuh stare
PostPosted: Sat Feb 26, 2005 10:49 pm

kirous
Wicked

Rappakaljan uudessa versiossa voi tehtavina olla myos kertoa "Selosta suraavan elokuvan juoni lyhyesti", .

twisted

Se kohta on varmaan mun "lemppari"... Kertaakaan en ole voittanut rappakaljaa, mutta hyvaksi kakkoseksi paasee helposti. Oikein arvailu ei ole minun lajia... stressed

Uskottavilla selityksilla paasee pelissa pitemmalle kuin oikeilla arvauksilla. Elokuvissa saa usein pisteta kun kirjoittaa niiihin Disneymaisia lutumutu lastenleffajuonia. ^_~

twisted

Wicked
Captain

Tsuzue

PostPosted: Sun Feb 27, 2005 5:48 am

Liftrasir
Tsuzue
onko kukaan pelannu semmosat pleikkapelia kuin Kindom Hearts?

Kylla. Mulla Kingdom Hearts ja sitten se Kingdom Hearts: Chain of Memories tietokoneella....

Ihan kivoja.

juuh, mun veli osti se ekan ja oon ittekkin eplannu sita aika lailla.... x)
molemmat haluttais se Chain of Memories, mut kun ei se oo myynnissa missaan... pitaapi se joskus imuttaa jostain... 3nodding
PostPosted: Sun Feb 27, 2005 7:44 am

Taxet
Crew

LittleLilyKitty

Tiny Kitten

PostPosted: Sun Feb 27, 2005 2:16 pm

eek Meilla on snes-emulaattori!!!! Paasee pelaamaan ihkuihku snes-peleja taas. heart *Tanssii onnessaan. Ja kylla kylla, tama on mainitsemisen arvoinen juttu.*
PostPosted: Sun Feb 27, 2005 3:38 pm

Leningrad Cowboy

Liffy Glitter

PostPosted: Mon Feb 28, 2005 3:50 am

Ty-chan
eek Meilla on snes-emulaattori!!!! Paasee pelaamaan ihkuihku snes-peleja taas. heart *Tanssii onnessaan. Ja kylla kylla, tama on mainitsemisen arvoinen juttu.*

snes-pelit ovat rakkaus! heart
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 ... 51 52 53 54 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas