|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2005 1:09 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2005 4:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 25, 2005 11:23 pm
Taa on hankala selittaa, mutta yritetaan...
Joku lukee sanan: "Alderhumpen" ja kaikki muut kirjoittavat paperille vaitteen siita, mita sana tarkoittaa tai mika sana on. Sitten vastaukset kerataan kysyjalle, joka lukee aaneen kaikkien ehdotukset, seka lappujen seassa myos oikean vastauksen.
Taman jalkeen jokainen vastaaja joutuu vuorollaan arvaamaan mika kaikista luetuista vastauksista on se oikea. Ja jokaisesta ihmisesta joka aanestaa juuri sinun kirjoittamaasi ehdotusta oikeaksi, saat pisteita ja etenet pelilaudalla.
Mutta, jos joku onnistuu aanestamaan oikeaa vastausta (joka tassa tapauksessa olisi ollut: "Saksalaistyyppinen korkea, sylinterimallinen juomalasi, joka on koristeltu keisarikunnan kaksoiskotkalla") saa han myos siita pisteita.
~ * ~
Rappakaljan uudessa versiossa voi tehtavina olla myos kertoa "Mista tama ihminen tuli tunnetuksi", "Selosta suraavan elokuvan juoni lyhyesti", "Mita seuraava lyhenne tarkoittaa", tai "Miten seuraava laki jatkuu"
Kaikki tehtavat ovat hyvin pitkalti sellaisia, etta oikeaa vastausta ei voi tietaa. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 4:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 11:35 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 12:02 pm
Wicked Rappakaljan uudessa versiossa voi tehtavina olla myos kertoa "Selosta suraavan elokuvan juoni lyhyesti", . twisted Se kohta on varmaan mun "lemppari"... Kertaakaan en ole voittanut rappakaljaa, mutta hyvaksi kakkoseksi paasee helposti. Oikein arvailu ei ole minun lajia... stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 1:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 1:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 2:55 pm
Pikku-Timppa Rikku86 Pikku-Timppa jo on kumma ku ei meinaa Tales Of Symphoniaa l?ä ist䤡! scream en ala netistä ¯staan koska jotenki en vaan luota siihen systeemiin ja ku eivä´ tuolla saatanan citymarketissa uskalla ostaa niitä °elejä ¶arastoon ku siellä ¯n vain YKSI YLÄ HYLLYN KOLMAS OSA varattu GC peleille... ja anttilasta ei l?ny ku ne muutti taas j䲪estystä ´ai jotaa.... Anttilassa oli ainakin ja jossain muuallakin oon n䨮y sen pelin ja se on yks peli mitä ä«©n havittelen domokun Kyllä ´ä¤¬lä«© anttilassa olis varmasti ollu kans, mut ne oli muuttamassa j䲪estystä ®i kaikki ol ihan sikin sokin eikä it䤮 selkoa koko hommassa, joten tyydyin sitten jä´´ä¤ä® v䬩in sillä «ertaa Juuh stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 26, 2005 10:49 pm
kirous Wicked Rappakaljan uudessa versiossa voi tehtavina olla myos kertoa "Selosta suraavan elokuvan juoni lyhyesti", . twisted Se kohta on varmaan mun "lemppari"... Kertaakaan en ole voittanut rappakaljaa, mutta hyvaksi kakkoseksi paasee helposti. Oikein arvailu ei ole minun lajia... stressed Uskottavilla selityksilla paasee pelissa pitemmalle kuin oikeilla arvauksilla. Elokuvissa saa usein pisteta kun kirjoittaa niiihin Disneymaisia lutumutu lastenleffajuonia. ^_~ twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 5:48 am
Liftrasir Tsuzue onko kukaan pelannu semmosat pleikkapelia kuin Kindom Hearts? Kylla. Mulla Kingdom Hearts ja sitten se Kingdom Hearts: Chain of Memories tietokoneella.... Ihan kivoja. juuh, mun veli osti se ekan ja oon ittekkin eplannu sita aika lailla.... x) molemmat haluttais se Chain of Memories, mut kun ei se oo myynnissa missaan... pitaapi se joskus imuttaa jostain... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 7:44 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 2:16 pm
eek Meilla on snes-emulaattori!!!! Paasee pelaamaan ihkuihku snes-peleja taas. heart *Tanssii onnessaan. Ja kylla kylla, tama on mainitsemisen arvoinen juttu.*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 27, 2005 3:38 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 3:50 am
Ty-chan eek Meilla on snes-emulaattori!!!! Paasee pelaamaan ihkuihku snes-peleja taas. heart *Tanssii onnessaan. Ja kylla kylla, tama on mainitsemisen arvoinen juttu.* snes-pelit ovat rakkaus! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|