Hiihtoloma tarkoittaa: |
Ulkoilua |
|
4% |
[ 2 ] |
Lepoa |
|
21% |
[ 9 ] |
Enemman aikaa netissa |
|
31% |
[ 13 ] |
Enemman aikaa kavereille |
|
7% |
[ 3 ] |
Matkustamista |
|
14% |
[ 6 ] |
Mika loma?! >,< |
|
19% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 41 |
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 7:42 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 7:42 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 8:16 am
*sigh* Eka päivä koulussa viikon tauon jälkeen ja heti tahon lomaa... jotenki vaan millään ei tunnu olevan enää mitää merkitystä ku minusta tulee vain lukion jälkeen suht hyvin koulutettu sossun rahoilla elävä pummi...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 9:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 9:24 am
Pikku-Timppa *sigh* Eka päivä koulussa viikon tauon jälkeen ja heti tahon lomaa... jotenki vaan millään ei tunnu olevan enää mitää merkitystä ku minusta tulee vain lukion jälkeen suht hyvin koulutettu sossun rahoilla elävä pummi... sossun?? rolleyes no ihan sama mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 9:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 28, 2005 9:16 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 12:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:32 am
Moongoddess90 Mua 䲳ytt䤠se et me saatiin 䩫䳴䠬䫳yy lomalle --" Lukup䩶䫩rja, aine.... eih䮠t䳠voi rentoutuu ollenkaan munkin pitaa teha nyt tan aviikon aikana aikan tutkielma valmiiksi.. ahuskinta on etten ollu tehny sita yhtaan ennen lomaa vaikka aikaa oli about 2 kk.... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:36 am
Mun pitas lukea Tsehovin 'Kolme sisarta' ja miettia kunkin kohtauksen keskeiset teemat, henkilohahmojen keskinaisia suhteita ja vahan miettia mita kohtia olisi mielenkiintoista lahtea tyostamaan lavalle...
twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:37 am
Wicked Mun pitas lukea Tsehovin 'Kolme sisarta' ja miettia kunkin kohtauksen keskeiset teemat, henkilohahmojen keskinaisia suhteita ja vahan miettia mita kohtia olisi mielenkiintoista lahtea tyostamaan lavalle... twisted eek tuleeko susta joku ohjaaja tai jotain, kun tommosia pitaa teha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:44 am
Tsuzue Wicked Mun pitas lukea Tsehovin 'Kolme sisarta' ja miettia kunkin kohtauksen keskeiset teemat, henkilohahmojen keskinaisia suhteita ja vahan miettia mita kohtia olisi mielenkiintoista lahtea tyostamaan lavalle... twisted eek tuleeko susta joku ohjaaja tai jotain, kun tommosia pitaa teha? Joku nayttelijantapainen... Tais olla se Oniksen threadi, missa puhuin opiskelustani enempi. twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:48 am
Hiihtoloman paatavoite: Saada 1 1000 palan palapeli valmiiksi. Tiukkaa tekee. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:50 am
Wicked Tsuzue Wicked Mun pitas lukea Tsehovin 'Kolme sisarta' ja miettia kunkin kohtauksen keskeiset teemat, henkilohahmojen keskinaisia suhteita ja vahan miettia mita kohtia olisi mielenkiintoista lahtea tyostamaan lavalle... twisted eek tuleeko susta joku ohjaaja tai jotain, kun tommosia pitaa teha? Joku nayttelijantapainen... Tais olla se Oniksen threadi, missa puhuin opiskelustani enempi. twisted ou jea! sittenhan miekin oon melkein julkkis! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 01, 2005 1:51 am
Einari Hiihtoloman paatavoite: Saada 1 1000 palan palapeli valmiiksi. Tiukkaa tekee. sweatdrop that's a lotta pieces.... 3nodding toivotan onnea tehtavaan! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|