|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 9:11 am
Post hier je lijstje wat je wil hebben voor kerst!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 10:03 am
in principe alles wat zwart is is goed voor mij...
maar als ik een lijst zou maken zou ik best wel:
Moira's Black/bleu of purple Studded Collar Pilot's Goggles Stealth EvoBlack Sleeves Executioner Masque Black Kamon Vest Vice Admiral's Midnight Black Trousers Khaki Gakuran Cap
willen stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 11:27 am
EDIT: Ik heb een lijstje -green or red serafuku skirt -green or red plaid academy skirt -ribbon luv sleeves gold -audrey's red strap heels -red kawaii hair bow -yellow serafuku bow -dashing black mask -large gold buckle belt (heel eng, maar alles is leuk xD ik vind kadotjes gewoon leuk :3)
Hoe gaat het in zijn werk eigenlijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 23, 2011 4:21 pm
Dregons Ehm, ik weet het budget niet, maar mijn wishlist is gigantisch. en er staan zowel dure als 1k dingen op smile . Hoe gaat het in zijn werk eigenlijk? Buget is ongv. 5k aan een item. en ja ik heb begrepen dat iedereen een mailtje krijgt wie hij/zij krijgt! Dus ben benieuwd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 2:10 am
x_Kishini-Chuu_x Dregons Ehm, ik weet het budget niet, maar mijn wishlist is gigantisch. en er staan zowel dure als 1k dingen op smile . Hoe gaat het in zijn werk eigenlijk? Buget is ongv. 5k aan een item. en ja ik heb begrepen dat iedereen een mailtje krijgt wie hij/zij krijgt! Dus ben benieuwd wink merci biggrin en ik ook ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 11:13 am
Dregons Ehm, ik weet het budget niet, maar mijn wishlist is gigantisch. en er staan zowel dure als 1k dingen op smile . Hoe gaat het in zijn werk eigenlijk? het totaalbedrag moet zijn 5k smile je krijgt vandaag nog bericht van kerstboom voor je 5k aan cadeau's je krijgt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 11:14 am
Pingching Dregons Ehm, ik weet het budget niet, maar mijn wishlist is gigantisch. en er staan zowel dure als 1k dingen op smile . Hoe gaat het in zijn werk eigenlijk? het totaalbedrag moet zijn 5k smile je krijgt vandaag nog bericht van kerstboom voor je 5k aan cadeau's je krijgt uhm, bedoel je niet aan wie je de cadeautjes moet geven?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 11:22 am
Dregons Pingching Dregons Ehm, ik weet het budget niet, maar mijn wishlist is gigantisch. en er staan zowel dure als 1k dingen op smile . Hoe gaat het in zijn werk eigenlijk? het totaalbedrag moet zijn 5k smile je krijgt vandaag nog bericht van kerstboom voor je 5k aan cadeau's je krijgt uhm, bedoel je niet aan wie je de cadeautjes moet geven? mja klopt exuses
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 11:23 am
De cadeau's mogen gegeven worden op 1e & 2e en 3de( 27 dec) kerstdag
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 1:53 pm
Wat ik graag zou willen hebben: Een van 12 items die we krijgen van die lantaarnpaal whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 2:12 pm
Hurm......mijn lijstje is uurrr -Team Durem Tennis Polo Shirt -Team Aekea Tennis Polo Shirt -Silky Black Scarf -pooky Hipster High Tops -Worn Out Cowboy Hat -White Band Style Eye Patch whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 2:38 pm
vraagje waar kan ik de lijstjes vinden :3 ??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 2:40 pm
Oyasumi Meron vraagje waar kan ik de lijstjes vinden :3 ?? hier op het guild.. maar dan moet het eerst wel gepost zijn door diegene waar je cadeautjes voor moet kopen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 2:41 pm
Kerstboom Oyasumi Meron vraagje waar kan ik de lijstjes vinden :3 ?? hier op het guild.. maar dan moet het eerst wel gepost zijn door diegene waar je cadeautjes voor moet kopen haha jah of anders kan ik niet weten wat die gene wil >< ik moet trouwens mijne nog op zetten :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 24, 2011 2:42 pm
Oyasumi Meron Kerstboom Oyasumi Meron vraagje waar kan ik de lijstjes vinden :3 ?? hier op het guild.. maar dan moet het eerst wel gepost zijn door diegene waar je cadeautjes voor moet kopen haha jah of anders kan ik niet weten wat die gene wil >< ik moet trouwens mijne nog op zetten :3 nee daarom krijgt men 3 dagen om de cadeautjes te geven smile Nee hopelijk zet hij/zij het er snel op smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |