|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 8:19 am
The Forbidden Angel [KH]Sasuke The Forbidden Angel biggrin You're still alive! Lang nie gsproke xp had veel te doen voor stage. Meestal als ik thuis kom val ik meteen in slaap of heb ik geen zin in Gaia. Dan ga ik alsnog op bed liggen en dan in slaap vallen O.o Lol 'k ken het ja.. Loop de laatste tijd alles ook beetje te verwaarloze, maar gaat wel lekker op je stage allemaal? ja vet relaxed hele dag niks doen en toch moe worden... Ik denk dat ik moe word van zitten O.o sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 8:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 9:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 10:50 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 09, 2005 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 5:44 am
[KH]Sasuke The Forbidden Angel [KH]Sasuke The Forbidden Angel biggrin You're still alive! Lang nie gsproke xp had veel te doen voor stage. Meestal als ik thuis kom val ik meteen in slaap of heb ik geen zin in Gaia. Dan ga ik alsnog op bed liggen en dan in slaap vallen O.o Lol 'k ken het ja.. Loop de laatste tijd alles ook beetje te verwaarloze, maar gaat wel lekker op je stage allemaal? ja vet relaxed hele dag niks doen en toch moe worden... Ik denk dat ik moe word van zitten O.o sweatdrop Hehe, ruilen? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 10, 2005 1:45 pm
The Forbidden Angel [KH]Sasuke The Forbidden Angel [KH]Sasuke The Forbidden Angel biggrin You're still alive! Lang nie gsproke xp had veel te doen voor stage. Meestal als ik thuis kom val ik meteen in slaap of heb ik geen zin in Gaia. Dan ga ik alsnog op bed liggen en dan in slaap vallen O.o Lol 'k ken het ja.. Loop de laatste tijd alles ook beetje te verwaarloze, maar gaat wel lekker op je stage allemaal? ja vet relaxed hele dag niks doen en toch moe worden... Ik denk dat ik moe word van zitten O.o sweatdrop Hehe, ruilen? blaugh Ligt er nou net aan van wat jij moet doen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 2:58 am
[KH]Sasuke Ligt er nou net aan van wat jij moet doen biggrin Hehe, verschilt elke dag weer. Je moet wel vroeg op.. Naar school zo'n 5 uurtjes per dag, verslagen maken en woordjes leren, 1 x in de twee weken m'n rat verschonen, in het weekend naar iedereen toe. biggrin Zo erg is het niet, beetje druk hoogstens hehe ^^ Oja, en je moet natuurlijk ook nog veel gaiaien etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 7:57 am
The Forbidden Angel [KH]Sasuke Ligt er nou net aan van wat jij moet doen biggrin Hehe, verschilt elke dag weer. Je moet wel vroeg op.. Naar school zo'n 5 uurtjes per dag, verslagen maken en woordjes leren, 1 x in de twee weken m'n rat verschonen, in het weekend naar iedereen toe. biggrin Zo erg is het niet, beetje druk hoogstens hehe ^^ Oja, en je moet natuurlijk ook nog veel gaiaien etc. Alles lukt wel behalve het laatste XD Ik kan ongeveer 30 min gaia spelen en dan kap er al mee razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 10:43 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 12:00 pm
[KH]Sasuke The Forbidden Angel [KH]Sasuke Ligt er nou net aan van wat jij moet doen biggrin Hehe, verschilt elke dag weer. Je moet wel vroeg op.. Naar school zo'n 5 uurtjes per dag, verslagen maken en woordjes leren, 1 x in de twee weken m'n rat verschonen, in het weekend naar iedereen toe. biggrin Zo erg is het niet, beetje druk hoogstens hehe ^^ Oja, en je moet natuurlijk ook nog veel gaiaien etc. Alles lukt wel behalve het laatste XD Ik kan ongeveer 30 min gaia spelen en dan kap er al mee razz Hehe, is okay. Nog ff kleine mededeling: "IK GA WAARSCHIJNLIJK NAAR LOWLANDS!!!! biggrin biggrin " Sorry, mijn blije uitingen...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Mar 12, 2005 1:54 am
The Forbidden Angel [KH]Sasuke The Forbidden Angel [KH]Sasuke Ligt er nou net aan van wat jij moet doen biggrin Hehe, verschilt elke dag weer. Je moet wel vroeg op.. Naar school zo'n 5 uurtjes per dag, verslagen maken en woordjes leren, 1 x in de twee weken m'n rat verschonen, in het weekend naar iedereen toe. biggrin Zo erg is het niet, beetje druk hoogstens hehe ^^ Oja, en je moet natuurlijk ook nog veel gaiaien etc. Alles lukt wel behalve het laatste XD Ik kan ongeveer 30 min gaia spelen en dan kap er al mee razz Hehe, is okay. Nog ff kleine mededeling: "IK GA WAARSCHIJNLIJK NAAR LOWLANDS!!!! biggrin biggrin " Sorry, mijn blije uitingen... netjes biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2005 1:19 am
Jaja, lekker weer weekend ^^ Kom de laatste tijd echt tijd te kort in me weekend, zodat ik me weekend uitbreid tot de vrijdag en maandag middag blaugh Mja binnekort gelukkig weer Pasen (1 dag.. )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 13, 2005 6:46 am