|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 8:17 am
onderzoeks plan af en de presentatie ging goed yeey
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 17, 2011 1:20 pm
ooooh, wat een mooie boekenkast! op het plaatje dan XD moet hem nog in elkaar zetten XP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 20, 2011 11:35 am
k had een fijne tijd in beverwijk op dezwarte markt met de meiden heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 20, 2011 12:08 pm
Mijn manga in mijn nieuwe boekenkast zetten (maar helaas nog lange niet klaar crying - oh wacht, dit was een happiness topic, toch? Tweede kast bijna leeg!!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 21, 2011 7:25 am
Mijn presentatie over interculturele psychologie ging super goed! (: Het was voor cultuurwetenschappen, een hoofdvak. & de leerkracht kon niet veel opmerken..en hij is normaal heel kritisch ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 21, 2011 10:09 am
mijn vrienden ze staan altijd voor me klaar heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 8:57 am
Heb gehoord dat mijn beugel er in een van de hierop volgende maanden eruit mag. whee 4laugh (dat ik dan een nieuwe krijg..., laten we dat maar heel even vergeten (zo'n uitneembare voor eerst dag & nacht en daarna alleen nacht))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 11:17 am
mensen die mijn verwachtingen waar maken. Dus, bijvoorbeeld dat mensen me spontaan feliciteren op mijn verjaardag en niet nadat ik kenbaar heb gemaakt dat ik jarig ben
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 22, 2011 1:19 pm
kittyocean mensen die mijn verwachtingen waar maken. Dus, bijvoorbeeld dat mensen me spontaan feliciteren op mijn verjaardag en niet nadat ik kenbaar heb gemaakt dat ik jarig ben I didnt know crying ik ben altijd al slecht in verjaardagen geweest maar alsnog van hieruit gefeliciteerd heart Dat ik heel veel heb opkunnen opruimen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:23 am
kittyocean mensen die mijn verwachtingen waar maken. Dus, bijvoorbeeld dat mensen me spontaan feliciteren op mijn verjaardag en niet nadat ik kenbaar heb gemaakt dat ik jarig ben ow ben ook heel slecht in dat soort dingen gefeliciteerd. on-topic: hangen op school en school spul doen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:13 pm
ow, sorry XD ik ben nog niet jarig XD over een maandje pas; 21 maart XD
Maar zo'n gebaar maakt me wel happy, vandaar dat ik het postte XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:31 pm
@kitty: ik schrok al eek
IJs was laatst in de aanbieding, geweldig!!!!!! 3 smaken Ben&Jerry halve prijs heart !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:53 pm
de gedachte dat er ooit een einde aan komt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 23, 2011 1:53 pm
kittyocean ow, sorry XD ik ben nog niet jarig XD over een maandje pas; 21 maart XD Maar zo'n gebaar maakt me wel happy, vandaar dat ik het postte XD Ik kreeg bijna een hart verzakking haha oke wel morgen maakt me happy ga naar een vriendin ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|