|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:30 am
xantavia *tittar in* här var de livat sweatdrop Är framme hos xantavia på tre sekunder.. vad ska du ha?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:31 am
xantavia *tittar in* här var de livat sweatdrop Ja de är de.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:34 am
*ger hon en välkomstdrink*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:44 am
Hallå??
Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:52 am
Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:55 am
Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:57 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 4:58 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop hehe.... här är de svalt å skönt.. men de tar slut när man går ut
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:00 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop hehe.... här är de svalt å skönt.. men de tar slut när man går ut Oh.. ett rim! Älskar såna.. När jag blir gammal och pensionerat mig ska jag sitta ute på en gård på landet och rimma tills jag dör..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:02 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop hehe.... här är de svalt å skönt.. men de tar slut när man går ut Oh.. ett rim! Älskar såna.. När jag blir gammal och pensionerat mig ska jag sitta ute på en gård på landet och rimma tills jag dör.. vad rimmade?? *konfunderad* Rimma, simma, limma, dimma
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:07 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:07 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop hehe.... här är de svalt å skönt.. men de tar slut när man går ut Oh.. ett rim! Älskar såna.. När jag blir gammal och pensionerat mig ska jag sitta ute på en gård på landet och rimma tills jag dör.. vad rimmade?? *konfunderad* Rimma, simma, limma, dimma slut och ut? DEtta har blivit till våran egna lilla tråd blaugh Är det ingen som vill vinna lite guld??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:10 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop hehe.... här är de svalt å skönt.. men de tar slut när man går ut Oh.. ett rim! Älskar såna.. När jag blir gammal och pensionerat mig ska jag sitta ute på en gård på landet och rimma tills jag dör.. vad rimmade?? *konfunderad* Rimma, simma, limma, dimma slut och ut? DEtta har blivit till våran egna lilla tråd blaugh Är det ingen som vill vinna lite guld?? kanske ska vi öka på vinsten till 75, 400, 800, å 5000%... nää de sista lät mycke
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 5:11 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Hallå?? Två sprtkommentatorer sa en gång: - De ser mörkt ut i Nigerias avbytarbås Kamerun var det väl?? de är samma sak... nästan... vars försvann vår andra gäst egentligen Hon svimmade nog av min svettlukt.. Min rygg klibbar fast sig mot stolen sweatdrop hehe.... här är de svalt å skönt.. men de tar slut när man går ut Oh.. ett rim! Älskar såna.. När jag blir gammal och pensionerat mig ska jag sitta ute på en gård på landet och rimma tills jag dör.. vad rimmade?? *konfunderad* Rimma, simma, limma, dimma slut och ut? DEtta har blivit till våran egna lilla tråd blaugh Är det ingen som vill vinna lite guld?? kanske ska vi öka på vinsten till 75, 400, 800, å 5000%... nää de sista lät mycke aa.. Men vi kan ändra på det andra... *Somnar vi bar disken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|