|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 12:32 pm
Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Thanks, aan die lijst had ik erg veel blaugh hoeveel van bv the great monarch heb je nodig voor oranje ink? ook nog steeds 50? o.o' EDIT: ik zie geen boekjes voor de huizen in towns sad EDIT2: Nvm, net de temp. internet files gedelete, en het werkt nu. 1 je krijgt er zelfs nog een witte en zwarte inkt bij. Hmm ok... ^_^ en zijn ze nog extra moeilijk te vangen oid, of zijn ze gewoon moeilijk te vinden? ik zeg a;tijd maar, je kan ze zien als zeldzaam bij het vissen razz Ik had zo iets vreemts van de week, ik loop door towns vuil te rapen, de hele dag nergens geen enkel bugje te zien, ineens vliegt er zo'n great monarch, en de volgende dag of twee dagen later gebeurde precies hetzelfde. jij blij o.o' ik heb al iets van 2 weken geen enkel bloempje meer gezien xd wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 12:48 pm
.~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Hmm ok... ^_^ en zijn ze nog extra moeilijk te vangen oid, of zijn ze gewoon moeilijk te vinden? ik zeg a;tijd maar, je kan ze zien als zeldzaam bij het vissen razz Ik had zo iets vreemts van de week, ik loop door towns vuil te rapen, de hele dag nergens geen enkel bugje te zien, ineens vliegt er zo'n great monarch, en de volgende dag of twee dagen later gebeurde precies hetzelfde. jij blij o.o' ik heb al iets van 2 weken geen enkel bloempje meer gezien xd wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH???? Winterklokjes razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 26, 2005 1:26 pm
Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Hmm ok... ^_^ en zijn ze nog extra moeilijk te vangen oid, of zijn ze gewoon moeilijk te vinden? ik zeg a;tijd maar, je kan ze zien als zeldzaam bij het vissen razz Ik had zo iets vreemts van de week, ik loop door towns vuil te rapen, de hele dag nergens geen enkel bugje te zien, ineens vliegt er zo'n great monarch, en de volgende dag of twee dagen later gebeurde precies hetzelfde. jij blij o.o' ik heb al iets van 2 weken geen enkel bloempje meer gezien xd wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH???? Winterklokjes razz Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 3:18 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa Ik had zo iets vreemts van de week, ik loop door towns vuil te rapen, de hele dag nergens geen enkel bugje te zien, ineens vliegt er zo'n great monarch, en de volgende dag of twee dagen later gebeurde precies hetzelfde. jij blij o.o' ik heb al iets van 2 weken geen enkel bloempje meer gezien xd wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH???? Winterklokjes razz Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu. ik zit er best vaak, maar nog geen enkele zeldzame bug gezien ^^; heb maar gewoon mijn oranje inkt op de marketplace gekocht.. ^^ (1k)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 5:11 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. Oranjekorfbalpizza! Darlaa Ik had zo iets vreemts van de week, ik loop door towns vuil te rapen, de hele dag nergens geen enkel bugje te zien, ineens vliegt er zo'n great monarch, en de volgende dag of twee dagen later gebeurde precies hetzelfde. jij blij o.o' ik heb al iets van 2 weken geen enkel bloempje meer gezien xd wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH???? Winterklokjes razz Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu. ik zit er best vaak, maar nog geen enkele zeldzame bug gezien ^^; heb maar gewoon mijn oranje inkt op de marketplace gekocht.. ^^ (1k) Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 5:16 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH???? Winterklokjes razz Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu. ik zit er best vaak, maar nog geen enkele zeldzame bug gezien ^^; heb maar gewoon mijn oranje inkt op de marketplace gekocht.. ^^ (1k) Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen. serieus? o.o' die optie werd mij niet gegeven in het menu, terwijl ik ze wel heb >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 5:36 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! .~Horsie~Anne~. wie wel? razz zie jij vloemen als het sneeuwt? razz En DArlaa, HEB JIJ MONARCH???? Winterklokjes razz Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu. ik zit er best vaak, maar nog geen enkele zeldzame bug gezien ^^; heb maar gewoon mijn oranje inkt op de marketplace gekocht.. ^^ (1k) Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen. serieus? o.o' die optie werd mij niet gegeven in het menu, terwijl ik ze wel heb >.< je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 5:46 am
Ik snap dat ink gedoe niet? Komt er inkt uit de bloemen? eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 5:49 am
Myrhhe Ik snap dat ink gedoe niet? Komt er inkt uit de bloemen? eek neej uit de bugs, je kan ze inruilen bij moira, daarmee kun je de bloemboeketten kleuren.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 6:20 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu. ik zit er best vaak, maar nog geen enkele zeldzame bug gezien ^^; heb maar gewoon mijn oranje inkt op de marketplace gekocht.. ^^ (1k) Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen. serieus? o.o' die optie werd mij niet gegeven in het menu, terwijl ik ze wel heb >.< je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen. ah ok, zoveel had ik niet xd hoe krijg je goud? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 6:26 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Ja of hyacinten of amarillissen, het zou zoiezo lol zijn als de bloemen in towns seizoensgevoelig waren, maar denk aan al de boeketten XD neej de bloemen zijn missing in action lang voor de sneeuw, vaak zijn de bugs ook spoorloos. En jep twee Monarchs nu. ik zit er best vaak, maar nog geen enkele zeldzame bug gezien ^^; heb maar gewoon mijn oranje inkt op de marketplace gekocht.. ^^ (1k) Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen. serieus? o.o' die optie werd mij niet gegeven in het menu, terwijl ik ze wel heb >.< je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen. ah ok, zoveel had ik niet xd hoe krijg je goud? razz volgens mij is die er niet sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 6:38 am
XDmaster3 Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen. serieus? o.o' die optie werd mij niet gegeven in het menu, terwijl ik ze wel heb >.< je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen. ah ok, zoveel had ik niet xd hoe krijg je goud? razz volgens mij is die er niet sweatdrop ik heb em gezien ^^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 7:09 am
Oranjekorfbalpizza! XDmaster3 Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! Darlaa Je had ook gewoon rood en geel kunnen mengen. serieus? o.o' die optie werd mij niet gegeven in het menu, terwijl ik ze wel heb >.< je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen. ah ok, zoveel had ik niet xd hoe krijg je goud? razz volgens mij is die er niet sweatdrop ik heb em gezien ^^; Ik denk 5 geel en 1 wit wit = 5 groen, 5 rood en 5 blauw. Ik heb roze en paars gemaakt, gewoon omdat het leuk staat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 7:18 am
Darlaa Oranjekorfbalpizza! XDmaster3 Oranjekorfbalpizza! Darlaa je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen. ah ok, zoveel had ik niet xd hoe krijg je goud? razz volgens mij is die er niet sweatdrop ik heb em gezien ^^; Ik denk 5 geel en 1 wit wit = 5 groen, 5 rood en 5 blauw. Ik heb roze en paars gemaakt, gewoon omdat het leuk staat. Ik wil een zonnebloem boeket maken int oranje met een geel of gouden strikje :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 27, 2005 7:26 am
Oranjekorfbalpizza! Darlaa Oranjekorfbalpizza! XDmaster3 Oranjekorfbalpizza! Darlaa je moet 5 geel en 5 rode inkt in je inventory hebben voordat ie de optie geeft. je kan nog veel meer kleurencombinatieskrijgen door te mengen. ah ok, zoveel had ik niet xd hoe krijg je goud? razz volgens mij is die er niet sweatdrop ik heb em gezien ^^; Ik denk 5 geel en 1 wit wit = 5 groen, 5 rood en 5 blauw. Ik heb roze en paars gemaakt, gewoon omdat het leuk staat. Ik wil een zonnebloem boeket maken int oranje met een geel of gouden strikje :3 Gaat niet, zonnenbloemen kunnen alleen in een 1 bloem boeket, dus zonder strikje, wel met gekleurt papier. Maar de exchange doet het niet ik wou daarnet een paars daisy boeket met bruin strikje maken maar het gaat niet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|