|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:34 am
Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder *köper en Daimtårtebit* maawh domokun Och en Pannkaka till det, tack. *hoppas att han inte är för stor för småttingmenyn* *Snor en daimbit xp * naahh gonk den ville ju jag ha! ska vi byta? Din daimbit mot resten av Daimtårtebiten? 3nodding sweatdrop Hmmm.. Nä! Det här är ju den största daimbiten.. MIN! *Tar en tugga av den* crying *äter snabbt upp pannkakan och daimtårtan* Slukar daimbiten.. Haha! Nooooooh crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 3:35 am
Nidder Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder Dogcamp Nidder *köper en Daimtårtebit* maawh domokun Och en Pannkaka till det, tack. *hoppas att han inte är för stor för småttingmenyn* *Snor en daimbit xp * naahh gonk den ville ju jag ha! ska vi byta? Din daimbit mot resten av Daimtårtebiten? 3nodding sweatdrop Hmmm.. Nä! Det här är ju den största daimbiten.. MIN! *Tar en tugga av den* crying *äter snabbt upp pannkakan och daimtårtan* Slukar daimbiten.. Haha! Nooooooh crying *Tar en tandpetare och kastar den i Nidders vänstra pupill*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 6:22 pm
*tittar in* hej på er o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 08, 2004 11:38 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 12:28 am
jag vill vara med I Ultimate Fighting på fredag^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:11 am
Sioxen jag vill vara med I Ultimate Fighting på fredag^^ Va e de då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:29 am
Dogcamp Sioxen jag vill vara med I Ultimate Fighting på fredag^^ Va e de då? boll krig^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:37 am
Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING
*kastar en boll i sioxen's skalle*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:39 am
Jalkazar Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING*kastar en boll i sioxen's skalle* Jag vill också vara med.. *Kastar mot Jalkazar men missar och träffar mig själv* crying Finns det glass här? *Springer fram till Glasboxen och snor en Twister*.. mMmm va gott.. NEJ!! DEt var ju en igloo crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:42 am
Dogcamp Jalkazar Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING*kastar en boll i sioxen's skalle* Jag vill också vara med.. *Kastar mot Jalkazar men missar och träffar mig själv* crying Finns det glass här? Springer fram till Glasboxen och snor en Twister.. mMmm va gott.. *snor dom som finns kvar* Nu har jag alla twister i svenska gillet *dr. evil skratt* Mohahahaha xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:45 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING*kastar en boll i sioxen's skalle* Jag vill också vara med.. *Kastar mot Jalkazar men missar och träffar mig själv* crying Finns det glass här? Springer fram till Glasboxen och snor en Twister.. mMmm va gott.. *snor dom som finns kvar* Nu har jag alla twister i svenska gillet *dr. evil skratt* Mohahahaha xp Jag har en med.. Glöm inte det twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:47 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING*kastar en boll i sioxen's skalle* Jag vill också vara med.. *Kastar mot Jalkazar men missar och träffar mig själv* crying Finns det glass här? Springer fram till Glasboxen och snor en Twister.. mMmm va gott.. *snor dom som finns kvar* Nu har jag alla twister i svenska gillet *dr. evil skratt* Mohahahaha xp Jag har en med.. Glöm inte det twisted HADE *snor den å äter* Arghh äcklig dogcamp saliv *spottar ut* FY F*N VA ÄCKLIGT
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:48 am
Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING*kastar en boll i sioxen's skalle* Jag vill också vara med.. *Kastar mot Jalkazar men missar och träffar mig själv* crying Finns det glass här? Springer fram till Glasboxen och snor en Twister.. mMmm va gott.. *snor dom som finns kvar* Nu har jag alla twister i svenska gillet *dr. evil skratt* Mohahahaha xp Jag har en med.. Glöm inte det twisted HADE *snor den å äter* Arghh äcklig dogcamp saliv *spottar ut* FY F*N VA ÄCKLIGT Moahahahaha! Ibland är det bra att vara äcklig twisted *Snor 3 twister av Jalkazar och springer mot Ica*..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 3:56 am
Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Dogcamp Jalkazar Jag vill joina ULTIMATE FIGHTING*kastar en boll i sioxen's skalle* Jag vill också vara med.. *Kastar mot Jalkazar men missar och träffar mig själv* crying Finns det glass här? Springer fram till Glasboxen och snor en Twister.. mMmm va gott.. *snor dom som finns kvar* Nu har jag alla twister i svenska gillet *dr. evil skratt* Mohahahaha xp Jag har en med.. Glöm inte det twisted HADE *snor den å äter* Arghh äcklig dogcamp saliv *spottar ut* FY F*N VA ÄCKLIGT Moahahahaha! Ibland är det bra att vara äcklig twisted *Snor 3 twister av Jalkazar och springer mot Ica*.. Noooo gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|