|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:46 pm
Sannieh wotl Sannieh wotl Sannieh wotl -stopt en loopt naar je toe-hey novalyn was het toch novalynne ja hoe gaat het?? goed zoals altijd bezig met mijn puppets enzo in de handenarbeid lokaal en hoe gaat het met jouw novalynne gaat wel goed net weer wat aan me magie kennis gewerkt hoe gaat het met je schoolwerk??? goed in de gedeelt van spreuken en material dat in je omgeving ligt gebruiken maar drankjes zijn niet mijn sterkste punt ik zou je het kunnen leren *ze kijkt meteen naar de grond en denkt dom antwoord* ik heb het al af hoor het duurt alleen een stuk langer dan met andere huiswerk opdrachten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:49 pm
wotl Sannieh wotl Sannieh wotl goed zoals altijd bezig met mijn puppets enzo in de handenarbeid lokaal en hoe gaat het met jouw novalynne gaat wel goed net weer wat aan me magie kennis gewerkt hoe gaat het met je schoolwerk??? goed in de gedeelt van spreuken en material dat in je omgeving ligt gebruiken maar drankjes zijn niet mijn sterkste punt ik zou je het kunnen leren *ze kijkt meteen naar de grond en denkt dom antwoord* ik heb het al af hoor het duurt alleen een stuk langer dan met andere huiswerk opdrachten *zegt met een zachte stem* als je problemen er mee heb kan je altijd bij mij komen ik leg het zo uit voor je
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 1:54 pm
Sannieh wotl Sannieh wotl Sannieh wotl goed zoals altijd bezig met mijn puppets enzo in de handenarbeid lokaal en hoe gaat het met jouw novalynne gaat wel goed net weer wat aan me magie kennis gewerkt hoe gaat het met je schoolwerk??? goed in de gedeelt van spreuken en material dat in je omgeving ligt gebruiken maar drankjes zijn niet mijn sterkste punt ik zou je het kunnen leren *ze kijkt meteen naar de grond en denkt dom antwoord* ik heb het al af hoor het duurt alleen een stuk langer dan met andere huiswerk opdrachten *zegt met een zachte stem* als je problemen er mee heb kan je altijd bij mij komen ik leg het zo uit voor je oke zie je later ik ga naar me kamer zie je later wel ik geloof dat we misschien in de zelfde klas zitten-loopt door de muur heen naar zijn kamer oet andere kleren aan en gaat op zijn bed liggen denkend aan de dagen die zullen volgen-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 15, 2005 2:02 pm
*draait zich om en loopt naar haar kamer toe, eenmaal daar aangekomen neemt ze een lekker warm bad en pakt er een boek bij* dit heb ik wel even verdient. ik vraag me af of ik nog kamer genoten zal krijgen, nu is deze kamer voor 4 personen alleen voor mij maar al die lege bedden zijn zo akelig *begint te lezen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 8:42 am
*loopt het gebouw in, en begint met messen te jongleren*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:10 am
*stapt uit het bad en droogt haar lichaam af, ze stapt in haar kleren en kijkt even rond* aahh daar zijn ze *loopt naar de kast en pakt haar tarot er uit en loopt naar de deur* ik ga dit oefenen in de bieb * doet de deur open en loopt er door heen en sluit hem achter zich. Loopt naar de bieb en pakt daar een boek uit de kast "tarot voor gevorderden" en neemt plaats aan een lege tafel in een verlaten hoekje*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:08 am
*zit op het dak naar de sterren te kijken, en messen te jongleren*
saaie boel hier
*gooit de messen in de lucht en laat die om zich heen in het dak vallen*
-zucht- stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:54 am
Varoux liep zachtjes om zich heenkijkend de gang op, richting de hoofdhal van de enorme school. Als ze geluk had, zou ze genoeg tijd hebben om door de immense voordeur naar buiten te vluchten om daarna te genieten van het gevoel om vrij te zijn. ,Bah, wat haat ik school'', mompelde Varoux. Terwijl ze langzaam verder sloop kreeg ze echter het gevoel dat er ogen in haar rug prikten.,,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 11:58 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:00 pm
*kijkt op van haar boek en de tarot kaarten* ging daar nu de bel? nee dat kan niet het is vakantie. *pakt haar spullen bij elkaar en loopt richting de gang*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 12:05 pm
Varoux keek verbaasd op naar de persoon waarmee ze in een botsing verzeilt was geraakt. , Ssst...!'' siste ze. , Ik probeer die verschrikkelijke les van Mr. Randall te ontlopen, maar met dat harde gepraat van je lukt dat niet''. Ze wreef pijnlijk over haar voorhoofd, die het grootste deel van de botsing had moeten opvangen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |