|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 11:00 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 09, 2004 11:17 am
Håller med... Jag ritar så in i helvete FULT!!!(ursäkta svärandet)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 8:50 am
Ancalime FrodoLouLou Ancalime Här är en bild som jag gjort av min avatar när hon hade en annan frisyr. ---BILD--- Jag gillar verkligen hur du har gjort ögonen Frisyren också för den delen 3nodding Den är jätte häftig!!! 4laugh Tack så mycket *glad* Jo ögonen är jag väldigt nöjda med. 3nodding Det borde du vara 3nodding whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:02 am
jag ritade mig men jag ändrade håret och jag la till Mini Angelic Wings för att jag vill ha dom så^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 11, 2004 11:12 am
Sioxen jag ritade mig men jag ändrade håret och jag la till Mini Angelic Wings för att jag vill ha dom så^^Gullig.. Men du skulle dock kunna tränna på huvud formen lite bättre.. Mitt ända tips.. Men über söt! Verkligen biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 15, 2004 12:59 pm
Sioxen jag ritade mig men jag ändrade håret och jag la till Mini Angelic Wings för att jag vill ha dom så^^Iiih vad gullig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:08 pm
 Beställdes av mig tidigare idag. Pris: 2k.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:28 pm
Mohaaa! Jag är teh begåvad! mrgreen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 16, 2004 5:37 pm
Min påhittade figur, Evany xp
Inte jag som gjort den här bilden! Utan Nightmare Asura.. Tänkte sätta upp den här eftersom det är en av dom bättre bilder han gjort
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 6:53 am
Min "konst": Klicka här! @__o:S Jag är inte så särskilt bra.. men jag börjar bli bättre.. gonk
|
 |
 |
|
|
The Not So Doomed Account
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 10:34 am
ok....ett självpoträtt... det ser inte 100% ut som jag...men den liknar mig liiiite
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 17, 2004 11:54 pm
Yannah FrodoLouLou ok....ett självpoträtt... det ser inte 100% ut som jag...men den liknar mig liiiiteBILD Jag tycker den är fin...även om jag har svårt att se likheten eftersom jag inte känner dig. Porträtt är svåra! jag vet >_< xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 12:35 am
Woo, Lou är skiss drottningen! :O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 18, 2004 6:09 am
numri Woo, Lou är skiss drottningen! :O eek Är jag? xp tack...tror jag :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 19, 2004 1:29 pm
 Min senaste bild i "Draw The Avatar Above You"... Jobbar på proportioner och muskler för tillfället. EDIT: Och en till...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|