|
|
|
|
Posted: Fri Jul 11, 2008 3:37 am
Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek nope! xD har bara hört andra prata dåligt om de :b själv går jag samhäll.va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 2:15 am
Hejhej n___n >.< I've been gone a long time xD
Jag går ARENA på midgårdsskolan i Umeå :3 Det är ingen som vet vad det är xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 2:35 am
Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek nope! xD har bara hört andra prata dåligt om de :b själv går jag samhäll.va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där? japp, har kompisar som säger att de är jätte drygt och man måste plugga jätte mycke xD jag tycker samhäll är sådär xD vi pluggar ganska mycke vi med på vår skola XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 2:35 am
Umja Hejhej n___n >.< I've been gone a long time xD Jag går ARENA på midgårdsskolan i Umeå :3 Det är ingen som vet vad det är xD då är de bara för dig att berätta vad de är C:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 12, 2008 10:43 am
Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek nope! xD har bara hört andra prata dåligt om de :b själv går jag samhäll.va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där? japp, har kompisar som säger att de är jätte drygt och man måste plugga jätte mycke xD jag tycker samhäll är sådär xD vi pluggar ganska mycke vi med på vår skola XDVa? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 13, 2008 6:36 am
Svea Viking Umja Hejhej n___n >.< I've been gone a long time xD Jag går ARENA på midgårdsskolan i Umeå :3 Det är ingen som vet vad det är xD då är de bara för dig att berätta vad de är C: Jag vet typ inte vad det är xD eller... man får typ välja inriktning på programmet varje år. Förra året gick jag dans, nu ska jag gå teater 3nodding Förut hade de typ att man fick göra sitt eget schema, men de tog bort det lagom tills jag började >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 9:44 am
Hohoho, bara ett år kvar!! Sen blir man fattig och göralös... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 2:44 pm
Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek nope! xD har bara hört andra prata dåligt om de :b själv går jag samhäll.va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där? japp, har kompisar som säger att de är jätte drygt och man måste plugga jätte mycke xD jag tycker samhäll är sådär xD vi pluggar ganska mycke vi med på vår skola XDVa? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting? jo de är ju en hård linje xD jag har idrotts inriktning :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 2:45 pm
Umja Svea Viking Umja Hejhej n___n >.< I've been gone a long time xD Jag går ARENA på midgårdsskolan i Umeå :3 Det är ingen som vet vad det är xD då är de bara för dig att berätta vad de är C: Jag vet typ inte vad det är xD eller... man får typ välja inriktning på programmet varje år. Förra året gick jag dans, nu ska jag gå teater 3nodding Förut hade de typ att man fick göra sitt eget schema, men de tog bort det lagom tills jag började >__< de låter som estetiska linjen? xD låter väldigt kul om du frågar mig! ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 14, 2008 2:46 pm
Akvedukt Hohoho, bara ett år kvar!! Sen blir man fattig och göralös... sweatdrop se de från den ljusa sidan, om 2 år är du inte ensam! xP XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 4:47 am
Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek nope! xD har bara hört andra prata dåligt om de :b själv går jag samhäll.va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där? japp, har kompisar som säger att de är jätte drygt och man måste plugga jätte mycke xD jag tycker samhäll är sådär xD vi pluggar ganska mycke vi med på vår skola XDVa? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting? jo de är ju en hård linje xD jag har idrotts inriktning :3 Hahaha jaja, det är bara att bita ihop och klara dem tre åren x) Ojj... jag visste inte att samhäll hade inriktining idrott. Me då måste det väl vara ganska kul?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 15, 2008 1:47 pm
Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där? japp, har kompisar som säger att de är jätte drygt och man måste plugga jätte mycke xD jag tycker samhäll är sådär xD vi pluggar ganska mycke vi med på vår skola XDVa? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting? jo de är ju en hård linje xD jag har idrotts inriktning :3 Hahaha jaja, det är bara att bita ihop och klara dem tre åren x) Ojj... jag visste inte att samhäll hade inriktining idrott. Me då måste det väl vara ganska kul? japp, de är bara att bita ihop :b haha jorrå, de finns de med ;P letar man länge kan man hitta vad som helst! xD japp, de är skoj men de blir längre tid i skolan för att vi ska kunna hinna med allt! xP
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 4:32 am
Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa va? Hahaha hört andr prata dåligt om det. Jag själv har hört andra säga att det är lätt att komma in men svårt att komma ut. eek Aha... samhäll är det bra där? japp, har kompisar som säger att de är jätte drygt och man måste plugga jätte mycke xD jag tycker samhäll är sådär xD vi pluggar ganska mycke vi med på vår skola XDVa? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting? jo de är ju en hård linje xD jag har idrotts inriktning :3 Hahaha jaja, det är bara att bita ihop och klara dem tre åren x) Ojj... jag visste inte att samhäll hade inriktining idrott. Me då måste det väl vara ganska kul? japp, de är bara att bita ihop :b haha jorrå, de finns de med ;P letar man länge kan man hitta vad som helst! xD japp, de är skoj men de blir längre tid i skolan för att vi ska kunna hinna med allt! xP Ahhh.... kan tänka mig det xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 1:25 pm
Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Va? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting? jo de är ju en hård linje xD jag har idrotts inriktning :3 Hahaha jaja, det är bara att bita ihop och klara dem tre åren x) Ojj... jag visste inte att samhäll hade inriktining idrott. Me då måste det väl vara ganska kul? japp, de är bara att bita ihop :b haha jorrå, de finns de med ;P letar man länge kan man hitta vad som helst! xD japp, de är skoj men de blir längre tid i skolan för att vi ska kunna hinna med allt! xP Ahhh.... kan tänka mig det xD happas höstens schema blir bättre än vårt förra! XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 02, 2008 1:27 pm
Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Svea Viking Tornrosa Va? HAha jag hoppas att det inte är sååå drygt på min skola. Fast klart nv linjen har väl alltid varit hårt. xD Aha.... samhäll med inrikting? jo de är ju en hård linje xD jag har idrotts inriktning :3 Hahaha jaja, det är bara att bita ihop och klara dem tre åren x) Ojj... jag visste inte att samhäll hade inriktining idrott. Me då måste det väl vara ganska kul? japp, de är bara att bita ihop :b haha jorrå, de finns de med ;P letar man länge kan man hitta vad som helst! xD japp, de är skoj men de blir längre tid i skolan för att vi ska kunna hinna med allt! xP Ahhh.... kan tänka mig det xD happas höstens schema blir bättre än vårt förra! XD Blir det inte det kommer ja på nått vänster göra så peter vissar Åke att det finns en djävul <.< xD (åke = rektor Peter = no respect for the teachers! XD)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|