|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:39 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:50 pm
Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B nour does what? :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:51 pm
princess_nour Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B nour does what? :3 To what purpose we exist.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:52 pm
princess_nour Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B nour does what? :3 you know that I'm a guy :3which mean im not: a girl, a ***** or a big fat dude trying to get laid ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:56 pm
Svea Viking princess_nour Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B nour does what? :3 you know that I'm a guy :3which mean im:big fat dude trying to get laid ;D Men fy! *Ändrade lite på texten*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:58 pm
[ M.I.A ] Svea Viking you know that I'm a guy :3which mean im:big fat dude trying to get laid ;D Men fy! *Ändrade lite på texten* de där var lägre än glocalnet ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:00 pm
Svea Viking princess_nour Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B nour does what? :3 you know that I'm a guy :3which mean im not: a girl, a ***** or a big fat dude trying to get laid ;D Oh, that I know :3 !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:02 pm
princess_nour Svea Viking you know that I'm a guy :3which mean im not: a girl, a ***** or a big fat dude trying to get laid ;D Oh, that I know :3 ! MIA dont! ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:03 pm
Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking you know that I'm a guy :3which mean im:big fat dude trying to get laid ;D Men fy! *Ändrade lite på texten* de där var lägre än glocalnet ;D men hahaha! Kan inte tänka mig S.Viking som en "big fat dude" överhuvudtaget ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:04 pm
Svea Viking princess_nour Svea Viking you know that I'm a guy :3which mean im not: a girl, a ***** or a big fat dude trying to get laid ;D Oh, that I know :3 ! MIA dont! ;_; She will in time :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:19 pm
Jaaa... skoltjejsshiten va ju rätt äcklig, det lilla djuret skulle haft fler poser. Och hästarna va ju väldans fula men där va ju nått ok vapen så de duger väl. Har båda iaf. Kan ju sälja dem senare för det finns ju alltid nån stackare som gillar dem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 3:41 pm
princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking you know that I'm a guy :3which mean im not: a girl, a ***** or a big fat dude trying to get laid ;D Oh, that I know :3 ! MIA dont! ;_; She will in time :3 never :B
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 12:48 am
Hästsaken av asful.. Poserna såg ihopmosade ut, i alla fall den där det är nån gråvit häst bakom avin. Skoltjejssettet var väl ok.. först trodde jag att de hade gjort ett sailor moon set XD Men, men.. tänker nog inte köpa nån av dem.. hade gjort det om djuret hade haft fler poser D:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 1:05 am
Svea Viking Tenglina Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B mrgreen O: ! har du en kiki Tengis? xD visste jag inte :Byesh, I have ^^ Har nog inte använt den på länge bara
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 16, 2008 1:07 am
Tenglina Svea Viking O: ! har du en kiki Tengis? xD visste jag inte :B yesh, I have ^^ Har nog inte använt den på länge bara jaha, okej xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|