|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:34 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 9:39 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 07, 2005 1:11 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 08, 2005 1:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:24 am
Juuh, tossa oli asken ATK:n A-ajokortti suorittaminen ja se oli aika iisi mulle rolleyes luulin ett se oli vaikeempi eek mut varmaan lisaa tulee niita tehtavia, ei hyva! Taalla ATK luokassa on kuuma!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:40 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:42 am
Rikku86 Juuh, tossa oli asken ATK:n A-ajokortti suorittaminen ja se oli aika iisi mulle rolleyes luulin ett se oli vaikeempi eek mut varmaan lisaa tulee niita tehtavia, ei hyva! Taalla ATK luokassa on kuuma! totta kai se tollaselle nortille on helppo stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:53 am
Aeris89 Rikku86 Juuh, tossa oli asken ATK:n A-ajokortti suorittaminen ja se oli aika iisi mulle rolleyes luulin ett se oli vaikeempi eek mut varmaan lisaa tulee niita tehtavia, ei hyva! Taalla ATK luokassa on kuuma! totta kai se tollaselle nortille on helppo stare no kun on ollu monta vuotta kaynny atk:ta nii alkaa pikku hiljaa kyllastyttaa nuo tehtavat stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 12:54 am
Rikku86 Aeris89 Rikku86 Juuh, tossa oli asken ATK:n A-ajokortti suorittaminen ja se oli aika iisi mulle rolleyes luulin ett se oli vaikeempi eek mut varmaan lisaa tulee niita tehtavia, ei hyva! Taalla ATK luokassa on kuuma! totta kai se tollaselle nortille on helppo stare no kun on ollu monta vuotta kaynny atk:ta nii alkaa pikku hiljaa kyllastyttaa nuo tehtavat stare meika ei ole koskaan ollut,paitsi nyt tietenkin kun on pakko neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:00 am
Aeris89 Rikku86 Aeris89 Rikku86 Juuh, tossa oli asken ATK:n A-ajokortti suorittaminen ja se oli aika iisi mulle rolleyes luulin ett se oli vaikeempi eek mut varmaan lisaa tulee niita tehtavia, ei hyva! Taalla ATK luokassa on kuuma! totta kai se tollaselle nortille on helppo stare no kun on ollu monta vuotta kaynny atk:ta nii alkaa pikku hiljaa kyllastyttaa nuo tehtavat stare meika ei ole koskaan ollut,paitsi nyt tietenkin kun on pakko neutral kylla sita aikanaan oppii rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Sep 21, 2005 1:01 am
Rikku86 Aeris89 Rikku86 Aeris89 Rikku86 Juuh, tossa oli asken ATK:n A-ajokortti suorittaminen ja se oli aika iisi mulle rolleyes luulin ett se oli vaikeempi eek mut varmaan lisaa tulee niita tehtavia, ei hyva! Taalla ATK luokassa on kuuma! totta kai se tollaselle nortille on helppo stare no kun on ollu monta vuotta kaynny atk:ta nii alkaa pikku hiljaa kyllastyttaa nuo tehtavat stare meika ei ole koskaan ollut,paitsi nyt tietenkin kun on pakko neutral kylla sita aikanaan oppii rolleyes eihan tollainen nortti tajua mitaan stare milta meikasta tuntuu sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|