|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 7:25 am
Jag berömmer Samantha för att hon är jätte snäll! Jag berömmer också henne för att ha tagit med mig på J-cult! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 8:03 am
Jag berömmer Ida, för att hon är en söt och snäll tjej. Väldigt snäll faktiskt, och rolig. ( påminner om maka donalds ). Ida är en väldigt omtänksam tjej, och det var verkligen en ära att bjuda med henne till J-cult!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 8:06 am
Jag berömmer Sakana-sama för att... Du faktiskt skrev att du var trött på alla deppade människor, det har jag velat höra från någon väldigt länge.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 2:30 pm
Jag berömmer Wasp, att hon är en tjej (jag gillar tjejer mycket). <_> Mer kan jag faktist inte säga för det är första gången jag sett henne.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 3:51 pm
FuZZy~SlipKnoT Jag berömmer Wasp, för henes söta Avatar. ;o Ändra din kommentar genast. Det står klart och tydligt i första posten att man INTE ska kommentera folks avatarer. Endast. I övrigt är du en snäll människa, inte för att jag känner dig så väl, men jag har sett dih hänga runt här i Gillet. Mer än så vet jag inte, tyvärr.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:32 pm
Ey! Är ju mig du ska berömma domokun *Jätte egoist* xp .. Tror jag iaf << Ska man inte berömma den innan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 4:56 pm
Oj! förlåt! skrev fel namn sweatdrop
FÖÖÖRLÅÅT! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 5:13 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 5:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 7:05 am
Berömmer chibi_chan för att hon verkar alltid vara på ett gott humör och verkar vara jättesnäll, really. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 7:08 am
Berömmer Sephyre för att vara en så snäll person och sånt. Och att han är en så schysst kompis och blir inte sur på en för småsaker.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Dec 04, 2004 8:10 am