Zou jij naar een meeting willen? |
Nee |
|
20% |
[ 10 ] |
Ja, een pretpark! |
|
18% |
[ 9 ] |
Ja, een dierentuin! |
|
22% |
[ 11 ] |
Ja, cultuur snuiven! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, shoppen! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo! |
|
2% |
[ 1 ] |
Ja, zolang het mij maar geen geld kost |
|
6% |
[ 3 ] |
Ja, en ik weet de perfecte plek!! |
|
4% |
[ 2 ] |
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan.... |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Total Votes : 48 |
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 1:57 pm
Oranjekorfbalpizza! Norwood 1. Rijke lui zoontje dochter gezocht!! die rijke pappa heeft die een zaaltje ergens in nederland wil huren. 2.gezocht!! Zoon dochter van een voedsel keten, tja iemand moet voor de snack's zorgen. 3. jongentjes en meisjes die in band's spelen die graag gratid wil optreden en meer publiciteit wil ( andere acts zijn ook welkom ) 4. mensen gezocht die de pr willen regelen advertenties, mail's, versturen regelen hoe en waar feestje // meet moet gehouden worden , tevens uit zoekken wat haalbaar is ? 5. financieel zou het lastig zijn om zo'n event te laten plaats vinden zoekken naar een sponsor lijkt noodzakelijk i.v.b met enrgie rekening huur, verzekering enz. aan de andere kant de doelgroep die zich op Gaia bevind spreekt veel sponsoren aan comercie richt zich graag op jongeren jongere volwassenen. P,s ik zet maar wat dingetjes neer om verder te discuseren wink erm, ik denk dat we toch beter voor een dierentuin / ander iets kunnen afspreken, want dit gaat niet lukken denk ik sweatdrop dierentuin kost ook geld naja bijna alles en niet idereen woont even dicht bij ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Aug 02, 2005 2:20 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean Oranjekorfbalpizza! Prisonic Fairytale Of je houd twee meetings. Een in bijvoorbeeld Amsterdam/Six Flags en de anderen in de Efteling. Zo kan iedereen waarschijnlijk wel komen. >_>'' maar wordt het waarschijnlijk te opgesplits, ik zou dan zeggen de ander ook gelijk op een andere dag... dat bedoelt ze denk ik ook. Al zou ik niet 2 pretparken kiezen. Ik heb een hekel aan Six Flags/ Walibi World, en ga al naar de Efteling. Ik zou twee verschillende plekken kiezen. misschien wil jij of een andere mod de leiding verder overnemen als er ook een meeting komt? sweatdrop want ik en regelen...... sweatdrop ik ga niks regelen. waarschijnlijk kom ik ook niet dus ik blijf er totaal buiten, als iedereen dat maar weet blaugh ik wil we tips geven enzo wat ik heb ervaring met deze soort ontmoetingen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 5:41 am
lijkt me wel een coowl idee... en iedereen neemt dan tog ze eigen geld mee... en betaald alles zelf... als je dat niet wil betalen... kom je niet...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 5:43 am
Het lijkt me wel een cool idee ja, maar hoe regel je zoiets?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 8:03 am
Hier gaan verschrikkelijk veel voorbereidingen aan voor (<---Is dat Nederlands?). Heb je dan eindelijk alles klaar en een mail de ronde gedaan blijkt dat veel mensen niet op die datum kunnen, of dat het te ver is.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 03, 2005 9:42 am
ButtonFly Hier gaan verschrikkelijk veel voorbereidingen aan voor (<---Is dat Nederlands?). Heb je dan eindelijk alles klaar en een mail de ronde gedaan blijkt dat veel mensen niet op die datum kunnen, of dat het te ver is. voorbereidingen zoals? sweatdrop het laatste klopt wel, maar dan moet je denk ik gewoon hopen dat er genoeg gaan surprised anders kan je inschrijvingen maken, zodat je zeker weet hoeveel er gaan... dan verder kijken naar de datum bv.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 04, 2005 1:05 am
mjah...sorry kan hier niet zo over discuseren, tussen 12 en 1uur ga ik 8dagen naar beeksebergen (hilvarenbeek) maar het lijkt me niet handig als ik hier m'n mobiel nummer achterlaat sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 1:41 am
Gewoon alle namen en beetje gegevens als leeftijden op een rijtje zetten van de mensen die komen, zodat ze met de leeftijden en namen kunnen kijken of ze echt zin hebben om te komen en dat je meer duidelijkheid hebt. Op een bepaald punt afspreken in Six Flags bijvoorbeeld en iedereen zorgt voor zichzelf is het makkelijkst niet? 3nodding
Weet niet of k kom, ben opzich niet zo vaak op gaia en al..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 4:03 am
Als ik het zo bekijk ligt de gemiddelde leeftijd van de guild best wel laag, dus ik verwacht niet dat veel ouders hun kinderen aan onbekenden toevertrouwen, als is het maar voor een paar uur.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 9:45 am
mijn pa werkt bij de efteling dat wou ik ff zeggen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 9:46 am
woont er iemand in waalwijk?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 11, 2005 10:19 am
Double_D_1993 mijn pa werkt bij de efteling dat wou ik ff zeggen als die voor een korting ofzo kan zorgen zal dat heel handig zijn ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 8:27 am
ButtonFly Als ik het zo bekijk ligt de gemiddelde leeftijd van de guild best wel laag, dus ik verwacht niet dat veel ouders hun kinderen aan onbekenden toevertrouwen, als is het maar voor een paar uur. Klinkt me bekend in de oren.. Lijkt me leuk om iedereen te ontmoeten... Maar het mag vast niet van me ouders... Ik mag niet eens in het donker buiten alleen in het bos fietsen... ( hoewel dat ook een beetje logisch is.. )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 9:48 am
Jenske ButtonFly Als ik het zo bekijk ligt de gemiddelde leeftijd van de guild best wel laag, dus ik verwacht niet dat veel ouders hun kinderen aan onbekenden toevertrouwen, als is het maar voor een paar uur. Klinkt me bekend in de oren.. Lijkt me leuk om iedereen te ontmoeten... Maar het mag vast niet van me ouders... Ik mag niet eens in het donker buiten alleen in het bos fietsen... ( hoewel dat ook een beetje logisch is.. ) dat zouden mijn ouders ook neit goed vinden xd (door et bos fietsen dan ninja ) maar ik bedoel, uiteindelijk zijn er vast wel een paar die wel kunnen.... toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 13, 2005 10:06 am
paar dingen die ik gewoon even op een rijtje wil zetten: - prik een datum die haalbaar is met de voorbereidingen in je achterhoofd en kijk wie dan allemaal kan en wil. zijn er te weinig gewilligen prik opnieuw net zolang tot er genoeg mensen mee gaan. - kies een centraal gelegen lokatie. als er voornamelijk mensen uit het noorden meegaan is het onlogisch om een meer zuidelijk gelegen plek te kiezen. - het grootste probleem (naar mijn mening) zijn de ouders. zij zullen niet snel hun kinderen alleen er op uit laten. als onderling al groepjes van twee of drie mensen wordt gevormd en die met elkaar vanaf een plaats vertrekken. bijvoorbeeld met je beste vriend(in) die ook lid is van gaia en/of ADPE. ouders zijn minder ongerust als je met iemand bent die zij ook kennen. (hoe meer personen hoe minder ongerust de ouders zijn wink ). - eten, tja, daar moet zelf voor gezorgd worden waarschijnlijk. dat is het goedkoopst en je hebt altijd iets wat je zeker lust. - waar gaan we heen? pretpark, dierentuin, enz? ook dit hangt af van de groep die meegaat. gaan er meer jongeren mee, dan is een pretpark naar mijn mening meer geschikt. we kunnen ook naar een zwembad gaan of gewoon naar een park en het daar zelf gezellig maken.
als laatste en lastigste, je k**t nooit iedereen tevreden stellen, er zullen altijd mensen de dupe worden omdat ze niet kunnen doen wat zij willen. maar het is en wordt net zo leuk als je het zelf maakt.
hopelijk helpt het iets bij de beslissing om het door te laten gaan of niet. als het door gaat zou ik best willen komen. nou ja, ben niets voor niets een nieuwsgierige miep wink xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|